eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ZABEZPIECZENIA PROCESU OBSŁUGOWO - NAPRAWCZEGO POJAZDÓW KOŁOWYCH I GĄSIENNICOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Poznań: ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ZABEZPIECZENIA PROCESU OBSŁUGOWO - NAPRAWCZEGO POJAZDÓW KOŁOWYCH I GĄSIENNICOWYCH
Numer ogłoszenia: 123485 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ZABEZPIECZENIA PROCESU OBSŁUGOWO - NAPRAWCZEGO POJAZDÓW KOŁOWYCH I GĄSIENNICOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - naprawczego pojazdów kołowych i gąsienicowych tj. materiałów (grupy B) do obsługi i eksploatacji pojazdów mechanicznych, niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania pododdziałów logistycznych i remontowych jednostek wojskowych z rejonu odpowiedzialności 14 WOG, w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5 do SIWZ - formularzach cenowych (5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6). 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia w wszystkich zadaniach pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określone produkty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego. Przewidywane opcje zamówienia Opcja dla zadania nr 1 - wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 3 000,00 zł; Opcja dla zadania nr 2 - wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 12 200,00 zł; Opcja dla zadania nr 3 - wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 19 400,00 zł; Opcja dla zadania nr 4 - wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 4 100,00 zł; Opcja dla zadania nr 5 - wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 9 900,00 zł; Opcja dla zadania nr 6 - wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 4 400,00 zł;.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 24.90.00.00-3, 31.40.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) Zadanie nr 2 - 700,00 zł b) Zadanie nr 3 - 1 000,00 zł c) Zadanie nr 5 - 500 zł Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie dostawy ( minimum 1 dostawę dla danego zadania) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawy materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo-naprawczego pojazdów kołowych i gąsiennicowych, których suma odpowiada co najmniej wartościom brutto podanym poniżej: a) dla zadania nr 1 - 5 000,00 zł. b) dla zadania nr 2 - 22 000,00 zł. c) dla zadania nr 3 - 33 000,00 zł. d) dla zadania nr 4 - 7 000,00 zł. e) dla zadania nr 5 - 18 000,00 zł. f) dla zadania nr 6 - 8 000,00 zł. W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę w postępowaniu na kilka zadań winień wykazać się doświadczeniem dla każdego zadania..

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca składający ofertę w zadaniu nr 2 zobowiązany jest do załączenia do oferty, ważnego certyfikatu wystawionego przez odpowiednią jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji (PCA) oraz Certyfikat akredytacji OiB potwierdzający, iż oferowana farba poliuretanowa kamuflażowa w kolorze khaki (pozycja nr 6 formularza ofertowego) spełnia wymagania normy obronnej NO-80-A200:2014 Farby specjalne do malowania maskującego. Wykonawca składający ofertę w zadaniu nr 2 zobowiązany jest do załączenia do oferty, kart technicznych, potwierdzających iż oferowane wyroby alkidowe (pozycja nr 1, 2, 3, 4, 5 formularza ofertowego) spełniają wymagania Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 5 (5/1- zadanie 1; 5/2 - zadanie 2; 5/3 - zadanie 3, 5/4 - zadanie 4, 5/5 - zadania 5, 5/6 - zadanie 6) do SIWZ, 3) informację w sprawie przynależności do grupy kapitałowej według załącznika nr 4 do SIWZ. 4) pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5) Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia do poszczególnych zaznaczonych gwiazdką pozycji w zadaniach nr 1, 2, 5 aktualną kartę charakterystyki produktów chemicznych dotyczącą oferowanej pozycji asortymentowej, zgodną z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych ich mieszaninach (Dz. U. nr 63, poz. 322 z późn. zm.), które dostarczone będą Zamawiającemu najpóźniej z dniem dostawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin dostawy - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska34 , 60-811 Poznań , Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 12:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska34 , 60-811 Poznań , bud nr 2 pokój nr 17a , - kancelaria jawna, od pon- pt w godz. od 7.30-15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, klei i innych produktów chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, klei i innych produktów chemicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa farb alkidowych i poliuretanowych specjalnych (kamuflażowych)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb alkidowych i poliuretanowych specjalnych (kamuflażowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów i narzędzi do zabezpieczenia procesu obsługowo - naprawczego pojazdów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów i narzędzi do zabezpieczenia procesu obsługowo - naprawczego pojazdów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00-4, 14.81.00.00-2, 31.40.00.00-0, 42.66.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa uszczelnień technicznych i wyrobów gumowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa uszczelnień technicznych i wyrobów gumowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa przemysłowych (profesjonalnych) produktów chemicznych i akcesoriów do zabezpieczenia procesu obsługowo - naprawczego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przemysłowych (profesjonalnych) produktów chemicznych i akcesoriów do zabezpieczenia procesu obsługowo - naprawczego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 34.30.00.00-0, 44.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów dla służby uzbrojenia i elektroniki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia antykorozyjna VCI 2000 - 200 mm rękaw Folia antykorozyjna VCI 2000 - 300 mm rękaw Pianka do czyszczenia optyki Środek do czyszczenia skóry (wkładów hełmów).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.