Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Zduńska Wola: Modernizacja budynków zlokalizowanych przy wjeździe na Stadion Miejski
w Zduńskiej Woli przy ul.Łaskiej 90
Numer ogłoszenia: 123486 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Relaks, ul. Kobusiewicza 2/36, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 0-43 8232231, 693032451, fax 0-43 8253212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirrelaks.zdunskawola.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynków zlokalizowanych przy wjeździe na Stadion Miejski w Zduńskiej Woli przy ul.Łaskiej 90.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z następującego zakresu rzeczowego prac: A) Budynek kwiaciarni - rozebranie pokrycia i ołacenia dachu - rozebranie sufitu oraz podbicia okapu - wykucie okna oraz drzwi wejściowych - skucie odspojonych tynków zewnętrznych - montaż nowego okna z profili PCV w kolorze zielonym(w tonacji elewacji) szklonego szybą zespoloną o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2xK - montaż nowych drzwi wejściowych aluminiowych w kolorze zielonym (w tonacji elewacji ) z profilu ciepłego z jednoczesnym poszerzeniem otworu drzwiowego tak aby drzwi miały szerokość w świetle 90 cm. Drzwi powinny być wykonane z profilu ciepłego, posiadać w dolnej części wypełnienie pełne, a w górnej wypełnienie z szyby zespolonej dwustronnie ze szkła bezpiecznego - montaż nowych drzwi stalowych, ocieplanych (kolor w tonacji elewacji )od strony południowej - montaż sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych, ułożenie izolacji z folii paroszczelnej na suficie oraz ocieplenia z wełny mineralnej gr. 20 cm - impregnację więźby dachowej w celu zabezpieczenia jej przed korozją biologiczną - przybicie folii wiatrochronnej do krokwi, kontrłat i łat oraz desek okapowych - ułożenie dachówki ceramicznej karpiówki podwójnie z gąsiorami na krawędziach dachu - wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej matowej: pas podrynnowy, iglica oraz parapet zewnętrzny - wykonanie podbicia okapu z paneli elewacyjnych - montaż rynien i rur spustowych - 2 szt. z PCV - wykonanie wentylacji grawitacyjnej - montaż parapetu wewnętrznego z płyty MDF laminowanej - uzupełnienie tynków zewnętrznych i przetarcie tynków istniejących - malowanie elewacji farbą silikonową zgodnie z załączonymi rysunkami z symbolami farb - ułożenie glazury na ścianie w pobliżu umywalki - malowanie ścian wewnętrznych i sufitu farbą emulsyjną - obłożenie schodów zewnętrznych gresem mrozoodpornym - wymiana instalacji elektrycznej, zastąpienie starych przewodów, opraw oświetleniowych i gniazd nowymi B) Budynek kasy biletowej - rozebranie pokrycia i ołacenia dachu - rozebranie sufitu oraz podbicia okapu - wykucie okna oraz drzwi wejściowych - skucie odspojonych tynków zewnętrznych i wewnętrznych - wykucie nowego otworu na okno w ścianie zachodniej, przesklepienie otworu dwiema belkami typu L19 - zamurowanie istniejącego otworu okiennego cegłą ceramiczną pełną gr. 25 cm - montaż nowego okna z profili PCV w kolorze zielonym ( w tonacji elewacji ) szklonego szybą zespoloną o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2xK - montaż nowych drzwi stalowych, ocieplanych (kolor w tonacji elewacji)od strony południowej - montaż sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych, ułożenie izolacji z folii paroszczelnej na suficie - impregnację więźby dachowej w celu zabezpieczenia jej przed korozją biologiczną - przybicie folii wiatrochronnej do krokwi, kontrłat i łat oraz desek okapowych - ułożenie dachówki ceramicznej karpiówki podwójnie z gąsiorami na krawędziach dachu - wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej matowej: pas podrynnowy i iglica - wykonanie podbicia okapu z paneli elewacyjnych - montaż rynien i rur spustowych - 2 szt. z PCV - wykonanie wentylacji grawitacyjnej - montaż parapetu wewnętrznego z płyty MDF laminowanej - montaż parapetu zewnętrznego z kamienia polerowanego - uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych z przetarciem tynków istniejących - malowanie elewacji farbą silikonową zgodnie z załączonymi rysunkami z symbolami farb - ułożenie gresu na podłodze, na istniejącej płycie wiórowej - malowanie ścian wewnętrznych i sufitu farbą emulsyjną - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach wewnętrznych - wymiana instalacji elektrycznej, zastąpienie starych przewodów, opraw oświetleniowych i gniazd nowymi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z projektem wykonawczym - Załącznik Nr 4 i rysunkami budynków( Zał.Nr4A, Zał.Nr4B, Zał.Nr4C, Zał.Nr4D) - kosztorys nakładczy- przedmiar robót budynku kwiaciarni - Załącznik Nr 5 - kosztorys nakładczy- przedmiar robót budynku kasy biletowej - Załącznik Nr 6
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Posiadają aktualne ubezpieczenie OC wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie, pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego, muszą być zamieszczone następujące dokumenty: 1. Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków : 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2 Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2.3 Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.4 Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenia wykonawcy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 4. Kosztorys ofertowy dotyczący przedmiotu zamówienia (modernizacji budynku kwiaciarni) zgodny w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ 5. Kosztorys ofertowy dotyczący przedmiotu zamówienia ( modernizacji budynku kasy biletowej ) zgodny w treści z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirrelaks.zdunskawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 98-220 Zduńska Wola,ul.Kobusiewicza 2-36.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: 98-220 Zduńska Wola,ul.Kobusiewicza 2-36,MOSiR RELAKS.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- ,,Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"-powt.
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- "Zakup ambulansu transportowego Typ C dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Zagórz, dawny zespół klasztorny Karmelitów Bosych (XVIII w.): konserwacja i zabezpieczenie murów obronnych
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.