Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Olsztyn: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 123497 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423202, fax 089 5423214.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku: 1 KANIULE, KORECZKI, RAMPY KRANIKOWE, 2 ANESTEZJOLOGIA, 3 UROLOGIA, 4 KLIPSY DO LAPAROSKOPII , 5 CHIRURGIA I, 6 CHIRURGIA II, 7 STAPLERY I AKCESORIA, 8 RURKI INTUBACYJNE I TRACHEOSTOMIJNE, 9 IGŁY, STRZYKAWKI, CEWNIKI, AKCESORIA DO POMP INFUZYJNYCH, 10 ELEKTRODY I AKCESORIA DO EKG, 11 FILTRY ODDECHOWE, 12 WKŁADY DO SSAKÓW I DRENY, 13 MATA DEKONTAMINACYJNA, 14 RĘKAWICE MEDYCZNE, 15 ROŻNE, zgodnie z Zał. Nr 3 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca złoży na Załączniku Nr 2 oświadczenie w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. b) Atesty lub certyfikaty dopuszczające przedmiot zamówienia do stosowania w placówkach służby zdrowia na każdy z oferowanych preparatów. c) Formularz oferty (Załącznik Nr 1) d) Formularz oświadczeń (Załącznik Nr 2) e) Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik Nr 3) f) Wzór umowy (Załącznik Nr 4)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.propubilco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 11:00, miejsce: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, budynek administracji Sekretariat - pok. Nr 102..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kaniule, koreczki, rampy kranikowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule, koreczki, rampy kranikowe zgodnie z zał. Nr 3 SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Anestezjologia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anestezjologia zgodnie z Zał. Nr 3 SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urologia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urologia zgodnie z Zał. Nr 3 SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Klipsy do laparoskopii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy do laparoskopii zgodnie z Zał. Nr 3 SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Chirurgia I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chirurgia I zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Chirurgia II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chirurgia II zgodnie z Zał. Nr 3 SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Staplery i akcesoria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery i akcesoria zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rurki intubacyjne i tracheostomijne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne i tracheostomijne zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Igły, strzykawki, cewniki, akcesoria do pomp infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły, strzykawki, cewniki, akcesoria do pomp infuzyjnych zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Elektrody i akcesoria do EKG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody i akcesoria do EKG zgodnie z Zal. Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Filtry oddechowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry oddechowe zgodnie z Zał. Nr 3 SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wkłady do ssaków i dreny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady do ssaków i dreny zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Mata dekontaminacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mata dekontaminacyjna zgodnie z Zał. Nr 3 SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rękawice medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice medyczne zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne akcesoria zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawy sukcesywne oligonukleotydów standardowych, znakowanych oraz probówek, płytek i foli do PCR i qPCR do badań naukowych i zajęć dydaktycznych na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych do jednostek UWM w Olsztynie
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 w zakresie ścieżki rowerowej z dopuszczonym ruchem pieszych na odcinku Pasłęk - Rzędy."
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 4/25 Dostawa sprzętu medycznego, anestezjologicznego oraz kardiochirurgicznego j.u.
- Dostawa specjalistycznego jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
- Pieluchomajtki jednorazowego użytku dla dorosłych
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych i ortopedycznych oraz siatek przepuklinowych
- Sukcesywny zakup i dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.