eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceZakup pojemników półpodziemnych do zbiórki odpadów komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Polkowice: Zakup pojemników półpodziemnych do zbiórki odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 123530 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88006 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 840 14 90, faks 76 840 14 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojemników półpodziemnych do zbiórki odpadów komunalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników półpodziemnych o pojemności 3 i 5m3. 2. Ilość pojemników, opis: a) 6 pojemników na zmieszane odpady komunalne o pojemności 5m3, opisane na trwale zamocowanej tabliczce odpady zmieszane, b) 4 pojemniki na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal o pojemności 5m3, opisane na trwale zamocowanej tabliczce plastik i metal, c) 4 pojemniki na szkło o pojemności 3m3, opisane na trwale zamocowanej tabliczce szkło, d) 4 pojemniki na papier o pojemności 3m3, opisane na trwale zamocowanej tabliczce papier. 3. Cechy techniczne i jakościowe: a) pojemniki stanowią całość, składają się z części naziemnej i podziemnej, - naziemna część pojemnika w kolorze szarym jako monolit z przetłoczeniami pionowymi lub wykończona tworzywem lub kompozytem plastikowym z zamocowaną klapą i tablicą informacyjną, - podziemna część pojemnika w kolorze szarym wypełniona wkładem wykonanym z wytrzymałych materiałów dostosowanych do rodzaju odpadów, b) dno pojemnika kuliste, c) mocowanie wkładu worka na całej obręczy, nie punktowo, d) pojemniki wykonane z polietylenu, formowanie rotacyjne, e) pojemniki zapewniające odporność na działania mechaniczne, warunki atmosferyczne, promieniowanie UV oraz na korozję zapewniające całkowitą szczelność, f) wymiary: - wysokość: maksymalnie 300 cm wraz z klapą, średnica-szerokość: maksymalnie 200 cm, - wysokość części naziemnej minimum 90 cm, max 130 cm, g) trwałe mocowanie pojemnika w gruncie uniemożliwiające się jego przemieszczanie, h) klapy i otwory do wrzucania poszczególnych frakcji odpadów: - pojemniki na odpady zmieszane 5 m3 - klapa czarna, szara z okrągłym otworem wrzutowym o średnicy 50 cm plus minus 5 cm, - pojemnik na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal 5 m3 - klapa żółta z okrągłym otworem wrzutowym o średnicy 30 cm plus minus 2 cm (RAL 1018 lub zbliżone), - pojemnik na szkło 3 m3 - klapa zielona z okrągłym otworem wrzutowym o średnicy 25 cm plus minus 2 cm (RAL 6018 lub zbliżone), - pojemnik na papier 3 m3 - prostokątny otwór wrzutowym o wymiarze 37 cm x 16 cm plus minus 2 cm, obramowanie prostokąta w kolorze niebieskim (RAL 5012 lub zbliżone), i) napisy o treści odpady zmieszane, plastik i metal, szkło, papier umieszczone na części naziemnej pojemnika poniżej otworów wrzutowych, wykonane niezmywalną technologią, na trwale zamocowanej tabliczce wykonanej z trwałego materiału o wymiarach 30 cm x 50 cm plus minus 2 cm, na tej samej tabliczce znajdować ma się logo Związku oraz napis Związek Gmin Zagłębia Miedziowego. Wzory graficzne logotypów zamieszczone są w Księdze znaku oraz Księdze Identyfikacji ZGZM znajdujących się na stronie internetowej Zamawiającego www.zgzm.pl, w zakładce O Związku - Biuro Związku - System Identyfikacji Wizualnej ZGZM. Wielkość loga Związku oraz napisu o łącznej powierzchni 30 cm x 10 cm plus minus 2 cm. j) nawierzchnia część pojemnika jako monolit z przetłoczeniami pionowymi, które równocześnie imitują wykończenie pojemnika deseczkami lub wykończona tworzywem lub kompozytem plastikowym, - pojemnik na odpady zmieszane 5 m3 w kolorze szarym, - pojemnik na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal 5 m3 w kolorze szarym, - pojemnik na szkło 3 m3 w kolorze szarym, - pojemnik na papier 3 m3 w kolorze szarym, k) sposób opróżniania za pomocą systemu HDS, niewymagający dodatkowych czynności np. konieczność demontowania klapy przed opróżnieniem wkładu. 4. Wymagania dotyczące pojemników i realizacji dostawy: a) pojemniki muszą być fabrycznie nowe, b) pojemniki muszą posiadać atest higieniczny PZH, c) pojemniki muszą posiadać certyfikat zgodności z normą EN 13071, d) gwarancja: - na pojemnik: wady produkcyjne, przecieki - 10 lat, - na wykończenie naziemnej części oraz klapy - 2 lata, - na wkłady - 2 lata, (w tym termin przystąpienia do czynności naprawczych usunięcia wad lub braków w okresie gwarancji - 14 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego). e) rękojmia za wady: 12 miesięcy od zakończenia dostawy. f) Wykonawca, w ramach dostawy pojemników zobowiązuje się do: - zorganizowania w siedzibie Zamawiającego na własny koszt jednodniowego szkolenia dla Zamawiającego i pracowników firmy obsługującej system z zakresu opróżniania pojemników, serwisowania i dezynfekcji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później niż 2 tygodnie od zakończenia realizacji dostawy, - zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego w czasie montażu pojemników w ziemi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 44.61.90.00 - Inne pojemniki 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ESE Sp. z o.o., ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116515,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111410,94

  • Oferta z najniższą ceną: 111410,94 / Oferta z najwyższą ceną: 147889,24

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.