Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-14
Ciechanów: Wymiana pokryć dachowych oraz remont sanitariatów w Miejskim Przedszkolu nr 5
i Miejskim Przedszkolu nr 8 w Ciechanowie.
Numer ogłoszenia: 123547 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie , ul. Jesionowa 27, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0 23 673 72 72, faks 0 23 673 72 72 wew. 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokryć dachowych oraz remont sanitariatów w Miejskim Przedszkolu nr 5 i Miejskim Przedszkolu nr 8 w Ciechanowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 wymiana pokrycia dachowego budynku Miejskiego Przedszkola nr 5 - wymiana pokrycia dachowego na papę termozgrzewalną gr.5,2mm na osnowie z włókniny poliestrowej wraz z deskowaniem płytą OSB gr. 18mm - 974,38m2 - wymiana uszkodzonych elementów attyki z płyt pcv na blachę trapezową - 50,0m2 - wymiana rur spustowych fi 110mm na pcv - 17,40m - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - 50,31m - malowanie farbą oleją powierzchni metalowych wentylatorów dachowych - 57,89m2 Zadanie nr 2- remont generalny sanitariatu dzieci w obiekcie Miejskiego Przedszkola nr 5 - wymiana podłóg z płytek ceramicznych - 6,72m2 - wymiana osprzętu sanitarnego ( 2 ustępów ze spłuczkami, 2 baterii umywalkowych, 2 umywalek z syfonem itp) - licowanie ścian płytkami ceramicznymi - 28,57m2 - malowanie emulsyjne ścian i sufitów z wykonaniem gładzi gipsowych - 21,92m2 - wymiana grzejników c.o. z istniejących rurowych na stalowe trzypłytowe z osprzętem - 4szt Zadanie nr 3 wymiana pokrycia dachowego oraz podłóg sanitariatów w Miejskim Przedszkolu nr 8 - wymiana pokrycia dachu na papę termozgrzewalną gr. 5,2mm na osnowie z włókniny poliestrowej wraz z deskowaniem płytą OSB gr. 18mm - 672,56m2 - przemurowanie kominów z cegieł ponad dachem - 1,21m3 - wymiana rynien fi 125mm na pcv - 43,45m - wymiana rur spustowych fi 110mm na pcv - 13,60m - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - 41,68m2 - wymiana nasad wentylatorów dachowych z blachy ocynkowanej - 22,55m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.43.10.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz zrealizowanych co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wymianie pokryć dachowych na papę termozgrzewalną wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej ( protokoły odbioru, referencje itp.) - metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą wykonywać układanie papy termozgrzewalnej, obróbki blacharskie i instalację odgromową oraz osób odpowiedzialnych za kierowanie tymi robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku dysponowania osobami informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przez Wykonawcę -Opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę conajmniej 100000PLNna realizację zadania nr 1 i 3 oraz 25000PLN na zadanie nr 2 - metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Oświadczenie o zastosowaniu w realizacji robót budowlanych wyłącznie wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu i stosowania w budownictwie na podstawie dokumentów odniesienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie ul. Jesionowa 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana pokrycia dachowego na budynku Miejskiego Przedszkola nr 5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana pokrycia dachowego na papę termozgrzewalną gr.5,2mm na osnowie z włókniny poliestrowej wraz z deskowaniem płytą OSB gr. 18mm - 974,38m2 - wymiana uszkodzonych elementów attyki z płyt pcv na blachę trapezową - 50,0m2 - wymiana rur spustowych fi 110mm na pcv - 17,40m - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - 50,31m - malowanie farbą oleją powierzchni metalowych wentylatorów dachowych - 57,89m2 - wywóz materiałów rozbiórkowych - 15,12m3 - wymiana instalacji odgromowej - 376,30m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont sanitariatu w obiekcie Miejskiego Przedszkola nr 5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana podłóg z płytek ceramicznych - 6,72m2 - wymiana osprzętu sanitarnego ( 2 ustępów ze spłuczkami, 2 baterii umywalkowych, 2 umywalek z syfonem itp) - licowanie ścian płytkami ceramicznymi - 28,57m2 - malowanie emulsyjne ścian i sufitów z wykonaniem gładzi gipsowych - 21,92m2 - wymiana grzejników c.o. z istniejących rurowych na stalowe trzypłytowe z osprzętem - 4szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana pokrycia dachowego oraz podłóg sanitariatów w Miejskim Przedszkolu nr 8..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana pokrycia dachu na papę termozgrzewalną gr. 5,2mm na osnowie z włókniny poliestrowej wraz z deskowaniem płytą OSB gr. 18mm - 672,56m2 - przemurowanie kominów z cegieł ponad dachem - 1,21m3 - wymiana rynien fi 125mm na pcv - 43,45m - wymiana rur spustowych fi 110mm na pcv - 13,60m - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - 41,68m2 - wymiana nasad wentylatorów dachowych z blachy ocynkowanej - 22,55m2 - wymiana instalacji odgromowej - 269,85m - wymiana podłóg z płytek ceramicznych - 10,95m2+9,70m2+11,74m2+2,55m2 - wywóz materiałów rozbiórkowych - 11,46m3 +0,33m3+0,29m3+0,35m3+0,08m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.43.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Dostawa foteli biurowych
- "Dostawa urządzeń NGFW (Next - Generation Firewall) na potrzeby PANS w Ciechanowie."
- Dostawa tekstylii i wyrobów włókienniczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie ul. Krucza 32
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie szklarni w ramach projektu Utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej
- Remont dachu wraz z pracami towarzyszącymi budynku komunalnego 751 w Istebnej
- Remont i modernizacja budynków Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Starej Kornicy
- Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 106 położonym przy ul. K. Janickiego 22 w Poznaniu
- Zabezpieczenie zabytkowego dworca w Głubczycach.
- Przebudowa (naprawa) dachu Przedszkola Samorządowego nr 4 w Kępnie
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.