To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-12
Zabrze: ŚWIADCZENIE USŁUG KOMPLEKSOWEGO POGWARANCYJNEGO SERWISU TECHNICZNEGO KSEROKOPIAREK OCE, RICOH, GESTETNER, KYOCERA MITA, SHARP ORAZ TOSHIBA, EKSPLOATOWANYCH W ODDZIALE ZUS W ZABRZU I PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 12355 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335247 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 277-86-66, faks 032 271-13-11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG KOMPLEKSOWEGO POGWARANCYJNEGO SERWISU TECHNICZNEGO KSEROKOPIAREK OCE, RICOH, GESTETNER, KYOCERA MITA, SHARP ORAZ TOSHIBA, EKSPLOATOWANYCH W ODDZIALE ZUS W ZABRZU I PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące sprawowanie kompleksowego, pogwarancyjnego serwisu technicznego kserokopiarek firm: OCE ( 2 sztuki ), RICOH ( 6 sztuk ), GESTETNER ( 4 sztuki ), KYOCERA MITA ( 4 sztuki ), SHARP ( 7 sztuk ) oraz TOSHIBA ( 1 sztuka ) będących własnością Zamawiającego, eksploatowanych w Oddziale ZUS w Zabrzu oraz w podległych jednostkach organizacyjnych. Na wykonane naprawy kserokopiarek Wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji. Na prawidłowe funkcjonowanie dostarczonych i wymienionych w ramach napraw części zamiennych i podzespołów Wykonawca udzieli gwarancji zgodnych z dokumentacją techniczno-użytkową lub kartą gwarancyjną producenta licząc od dnia ich zamontowania. Terminy realizacji zamówienia: Części I - IV : od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2012r., Część V : - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2012r. ( dotyczy 3 kserokopiarek SHARP MX-M 350N ), - od dnia 01.05.2012r. do dnia 31.12.2012r. (dotyczy 2 kserokopiarek SHARP MX-M 350N oraz 2 kserokopiarek SHARP AR 5520 N ), Część VI : od dnia 01.05.2012r. do dnia 31.12.2012r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część I - przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i podzespołów oraz materiałów eksploatacyjnych 2 kserokopiarek OCE 3165 Część II - przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i podzespołów 6 kserokopiarek RICOH FT 5632 Część III - przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i podzespołów 4 kserokopiarek GESTETNER 3235 Część IV - przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i podzespołów 4 kserokopiarek KYOCERA MITA 4530 Część V - przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i podzespołów 5 kserokopiarek SHARP MX-M 350 N i 2 kserokopiarek SHARP AR 5520 N Część VI - przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i podzespołów 1 kserokopiarki TOSHIBA e-Studio 603.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 6
Nazwa: PRZEGLĄDY, KONSERWACJE NAPRAWY WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI I PODZESPOŁÓW 1 KSEROKOPIARKI TOSHIBA e-Studio 603
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOSHIBA TEC POLAND SA, UL. MINERALNA 15A, 02-274 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4050,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2989,20
Oferta z najniższą ceną: 2989,20 / Oferta z najwyższą ceną: 5800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.