To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-13
Czernichów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czernichów
Numer ogłoszenia: 12358 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 488576 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, woj. śląskie, tel. 033 8661325, faks 033 8661287.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czernichów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : a)wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na stałe oraz z nieruchomości zamieszkałych okresowo ( nieruchomości wykorzystywane do celów rekreacyjno -wypoczynkowych ) z terenu gminy Czernichów. b)sprzątanie i zagospodarowanie odpadów z przystanków, placów, parkingów, innych miejsc publicznych wymienionych w wykazie obiektów komunalnych, miejsc, placów publicznych oraz likwidacja dzikich składowisk) c)odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu cmentarzy komunalnych d)odbiór i zagospodarowanie odpadów z obiektów będących własnością gminy, zgodnie z załącznikiem nr 8 SIWZ 2.Wykaz obiektów komunalnych placów publicznych objętych odbiorem i zagospodarowaniem odpadów, rodzaj urządzeń do gromadzenia odpadów, ilość nieruchomości okresowo zamieszkałych, ilość mieszkańców oraz częstotliwość odbioru stanowi załącznik nr 8 SIWZ Powierzchnia gminy wynosi 5626 ha. W jej skład wchodzą 4 sołectwa: Czernichów, Tresna, Międzybrodzie Żywieckie, Międzybrodzie Bialskie. Liczba ludności wg stanu na 31.10.2013 r. wynosiła ok. 6861 mieszkańców. Na terenie gminy znajduje się 2145 budynków zamieszkałych stale i ok. 1065 nieruchomości zamieszkałych okresowo. Czernichów jest gminą wiejską o zabudowie rozproszonej. Dostęp do niektórych nieruchomości może być utrudniony z uwagi na: niewystarczającą szerokość niektórych dróg dojazdowych do nieruchomości, rodzaj nawierzchni niektórych dróg dojazdowych, ukształtowanie terenu oraz znaczne nachylenie niektórych ulic, dróg dojazdowych. 3.Ilość wytworzonych odpadów komunalnych, które winny być odebrane i zagospodarowane, szacuje się na około 2000 Mg/rok 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: -ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2012 r. poz. 391, ze zm.), -ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (j.t. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150, ze zm.), -ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 21), -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. ( Dz. U. z 2013 r. poz. 122) -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r.( Dz. U. z 2012 r. poz. 645 ) w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, -Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), -Planem Gospodarki Odpadami - Uchwałą Nr IV/25/1/2012 z dnia 24 sierpnia 2012 r Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 29 sierpnia 2012 r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego 2014, -Uchwałą nr XXIV/229/2012 Rady Gminy Czernichów z 28.12.2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, -Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Czernichów, przyjętym uchwałą Rady Gminy Czernichów nr XXVI/249/2013 z 14.03.2013 r., 5. Częstotliwość wykonywania usługi z nieruchomości zamieszkałych stale i okresowo: 5.1 Nieruchomości zamieszkałe stale: a)Odpady zmieszane (balast) - 1 raz w miesiącu, dodatkowy odbiór na zgłoszenie telefoniczne w dniu wyznaczonym przez Wykonawcę b)Odpady segregowane ( szkło, papier tektura, tworzywo sztuczne, metale) - 1 raz w miesiącu c)Odpady ulegające biodegradacji - odpady kuchenne 2 razy w miesiącu w dniach wyznaczonych przez Wykonawcę w harmonogramie , natomiast odpady ogrodowe na zgłoszenie telefoniczne przez właściciela nieruchomości bezpośrednio Wykonawcy. Odbiór w terminie wyznaczonym w harmonogramie przez Wykonawcę . d)Żużel z pieców w okresie grzewczym tj. od 1 października do 30 kwietnia - 2 razy w miesiącu zgodnie z harmonogramem. 5.2Nieruchomości zamieszkałe okresowo: Odpady wymienione w ppkt. 5.1 w każdy poniedziałek, oraz na zgłoszenie telefoniczne do wykonawcy w przypadku opuszczenia przez właściciela swojej nieruchomości w środku tygodnia, odbiór odpadów winien odbyć się w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia odbioru przez właścicieli nieruchomości.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi : 6.1 Odbieranie od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Czernichów następujących rodzajów odpadów: a) papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne b) szkło (bezbarwne i kolorowe) i odpady opakowaniowe ze szkła c) odpady organiczne: zielone i kuchenne d) żużel z kotłów c.o. e) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny g) meble i inne odpady wielkogabarytowe h) zużyte opony i) leki inne niż wymienione w 200131 6.2. Akcje zbiórki odpadów wielkogabarytowych , sprzętu elektrycznego oraz zużytych opon Przeprowadzenie dwóch zbiórek w czasie trwania umowy ( w miesiącu kwietniu oraz październiku ) z terenów nieruchomości zamieszkałych na stałe oraz nieruchomości okresowo zamieszkałych odpadów wielkogabarytowych (w tym mebli) , zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon na zgłoszenie Zamawiającego w terminie z nim ustalonym. Wykonawca będzie ważył te odpady lub w inny sposób określał ich ilość, co zanotuje w ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów. 6.3. Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych będzie odbywało się w następujący sposób: 6.3.1. Przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Planu Gospodarki Odpadami Komunalnymi dla Województwa Śląskiego, tj. Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Regionie IV lub jeśli RIPOK odmówi, to zgodnie z art. 20 ust.2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach tj. do najbliższej instalacji zastępczej . 6.3.2. Przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, o której mowa w art.20 ust.2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami 6.4. Działania informacyjne Obowiązkiem Wykonawcy jest zamieszczenie na swojej stronie internetowej informacji o gospodarce odpadami komunalnymi w gminie Czernichów. Na przedmiotowej stronie Wykonawca zamieści Harmonogram odbioru odpadów, Harmonogramy odbioru odpadów wielkogabarytowych zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon. 7.Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 7.1. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 7.1.1. Sporządzanie dla Zamawiającego kwartalnych sprawozdań (w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego sprawozdanie dotyczy) zawierających: a)informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania; b)informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: -przekazanych do składowania na składowisku odpadów -nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; c)liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; d)wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem. 7.1.2. Wraz z kolejnymi sprawozdaniami należy przedłożyć Zamawiającemu wykaz nieruchomości, które nie były zamieszczone we wcześniejszym wykazie, a odebrano z nich w okresie objętym sprawozdaniem odpady komunalne, ze wskazaniem ilości i pojemności pojemników z jakich odpady odebrano oraz wykaz nieruchomości, od których zaprzestano odbierać odpady komunalne. 7.1.3. Do sprawozdania należy przedłożyć informację o odebranych odpadach wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym podczas prowadzonej akcji , ich rodzaj i ilość oraz sposób zagospodarowania. 7.1.4 Przekazywanie dla Zamawiającego wraz z fakturami kart przekazania odpadów lub karty ewidencji odpadów poszczególnych odpadów w danym miesiącu potwierdzonych przez instalację przyjmującą odpady 7.1.5. Ww. sprawozdania i raporty muszą być przekazywane Zamawiającemu w wersji papierowej oraz elektronicznej (pliki Excel lub Word). 7.2. W zakresie harmonogramu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych: 7.2.1. Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne na podstawie opracowanego przez siebie Harmonogramu odbioru odpadów, zatwierdzonego co do treści i formy przez Zamawiającego. Harmonogram obejmie okres od 1 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu projekt Harmonogramu odbioru odpadów w formie papierowej i elektronicznej (wersja edytowalna) przed zawarciem umowy. Zamawiający zatwierdzi Harmonogram odbioru odpadów lub przedstawi do niego uwagi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania tego Harmonogramu. Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 3 dni wprowadzi uwagi Zamawiającego oraz przedstawi do ponownej akceptacji. 7.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia Harmonogramu odbioru odpadów na własnej stronie internetowej w terminie 7 dni od dnia akceptacji przez zamawiającego oraz eksponowania go przez cały okres, na jaki został przygotowany. Zamawiający umieści także Harmonogram na własnej stronie internetowej. 7.2.3. Harmonogram musi zawierać trasę objazdu, dni w jakich odbywać się będzie odbiór zbieranie poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych w poszczególnych sołectwach lub ich częściach. 7.2.4. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy. 7.2.6. Wykonawca poinformuje mieszkańców (w sposób zwyczajowo przyjęty) o terminach odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianach terminów odbioru jeżeli takie wystąpią. 7.2.7. Wykonawca ujmie w harmonogramie zgłoszone przez Zamawiającego uwagi oraz nowe punkty wywozowe - w ciągu 7 dni od zgłoszenia. 7.2.8. Opracowanie harmonogramu odbioru odpadów dotyczy nieruchomości zamieszkałych na stałe i okresowo. 7.3. W zakresie pojemników na odpady komunalne zmieszane i pojemników/worków na odpady komunalne zbierane selektywnie i odbierane bezpośrednio z nieruchomości: 7.3.1. Wykonawca umożliwi właścicielom nieruchomości zakup lub dzierżawę pojemników do zbierania odpadów komunalnych. Koszty zakupu czy dzierżawy pojemników przez mieszkańców stałych i właścicieli nieruchomości okresowo zamieszkałych nie mogą być wliczone w koszt usługi 7.3.2. Wykonawca zaopatrzy bezpłatnie właścicieli nieruchomości w worki na odpady segregowane oraz zmieszane balast. W celu pobrania pierwszej partii worków Wykonawca w każdym sołectwie utworzy punkt poboru worków. Kolejne worki będą dostarczane w systemie: za każdy odebrany worek Wykonawca pozostawia na posesji worek nowy. Worki do segregacji muszą posiadać następujące parametry: a) kolor: -worki w kolorze żółtym o zabarwieniu przezroczystym z oznakowanym napisem SUROWCE do gromadzenia papieru, tektury, metali i tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych -worki w kolorze białym o zabarwieniu przezroczystym z oznakowanym napisem SZKŁO OPAKOWANIOWE do gromadzenia szkła i odpadów opakowaniowych ze szkła b) worki muszą być wykonane z tworzywa o wytrzymałości nie mniejszej niż dla tworzywa LDPE o grubości minimum 0,02 mm c) worki na odpady ulegające biodegradacji - worek w kolorze brązowym lub zielonym z oznakowanym napisem BIO d) worki na niesegregowane odpady komunalne w kolorze czarnym d) worki muszą wyglądać estetycznie, być trwale i czytelnie oznakowane nazwą i numerem telefonu przedsiębiorcy. 7.3.3. W przypadkach niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych Wykonawca ma obowiązek przyjąć odpady jako zmieszane i niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego. 7.4. W zakresie transportu odpadów komunalnych: 7.4.1. Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości. 7.4.2. Zakazuje się mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 7.4.3. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę. 7.4.4.Wykonawca ma obowiązek tak zorganizować transport odpadów, aby nie zagrażały one bezpieczeństwu ruchu drogowego. 7.4.5. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia przez cały czas trwania umowy dla właściwej realizacji przedmiotu umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości minimum jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie. 7.5. Inne obowiązki wykonawcy: 7.5.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób fachowy, nie powodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczenie niedogodności dla mieszkańców Gminy Czernichów do niezbędnego minimum. 7.5.2. Dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia zapewnienie, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej ilości odpowiednich środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi na terenie Gminy Czernichów w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie. 7.5.3. Garażowanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie posiadanej bazy magazynowo-transportowej. 7.5.4. Wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo wykonawcy. 7.5.5 Dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, złych warunków atmosferycznych; 7.5.6. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w szczególności z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Czernichów 7.5.7. Okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 7.5.8. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 7.5.9. Naprawa lub ponoszenie kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (np. uszkodzenie chodnika, pojemnika na odpady itp.) 7.5.10. Prowadzenie kampanii informacyjnej (ogłoszenia na tablicach informacyjnych, strona internetowa Wykonawcy, informacja na stronę Zamawiającego) o terminach i miejscach zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz o zmianach terminów wywozów wynikających np. z przypadających dni świątecznych. 7.5.11. Uczestnictwo upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach (sesjach Rady Gminy, Komisjach Gminnych, Radach Sołeckich, zebraniach wiejskich itp.) prowadzonych przez Zamawiającego w przypadku jego zaproszenia, a na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotu umowy. Zaproszenia na narady będą przekazywane Wykonawcy z wyprzedzeniem nie mniej niż 3-dniowym. 7.5.12. Umożliwienie wstępu na teren bazy transportowej przedstawicielom Zamawiającego lub pracownikom państwowych instytucji upoważnionych do kontroli realizacji ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 7.5.13. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie trwania umowy ustawy z dnia 29 sierpnia 1991 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926. ze zm.) 7.5.14. Odbiór odpadów z wszystkich bez wyjątku nieruchomości zamieszkiwanych stale oraz okresowo zlokalizowanych na terenie gminy Czernichów, w tym z wszystkich miejsc trudnodostępnych, górskich, do których prowadzą tylko wąskie drogi z małym polem manewru. W przypadku trudnych warunków atmosferycznych lub braku możliwości dojazdu pracownicy Wykonawcy będą zobowiązani do podejścia do nieruchomości położonej w trudnodostępnym miejscu w celu opróżnienia pojemników lub odbioru worków z odpadami. w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 7.5.15. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji umowy do objęcia systemem odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych wszystkich nowych nieruchomości zgłaszanych przez Zamawiającego- zarówno zamieszkałych stale jak i okresowo. W takim przypadku Wykonawca będzie odbierał odpady z tych nieruchomości począwszy od pierwszego określonego w harmonogramie terminu odbioru odpadów, przypadającego po zgłoszeniu. Wykonawca zaopatrzy przedmiotowe nieruchomości w worki do gromadzenia odpadów, bądź pojemniki do zbierania odpadów zgodnie z pkt. 7.3.1. 7.6. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska 7.6.1. Zanieczyszczenia powstające w wyniku załadunku i transportu odpadów komunalnych pracownicy Wykonawcy mają obowiązek natychmiast usunąć. 7.6.2. Jeżeli miejscem opróżniania pojemników na odpady stałe nie jest miejscem ich ustawienia, to zachowanie porządku i czystości w takim miejscu należy do Wykonawcy. 7.6.3. W przypadku nieterminowego wywozu odpadów, jeśli dojdzie do ich nadmiernego nagromadzenia również poza pojemnikami, uprzątnięcie miejsca ustawienia pojemników należy do Wykonawcy. 7.6.4. Porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 7.6.5. Zachowanie właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów i urządzeń (mycie, dezynfekcja sprzętu) winno odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej), w szczególności §4 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa " ATRA" Krzysztof Pardela
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa " ATRA" Krzysztof Pardela
- firma Usługowa ATRA Krzysztof Pardela, ul. Krakowska 120, 43-353 Porąbka, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 462962,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 653332,16
Oferta z najniższą ceną: 653332,16 / Oferta z najwyższą ceną: 653332,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CZERNICHÓW
więcej: przetargi CZERNICHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.