eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyślusługa ochrony osób i mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Przemyśl: usługa ochrony osób i mienia
Numer ogłoszenia: 123612 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa ochrony osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia w zakresie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej: - stałej obiektu Izby Celnej w Przemyślu przy ul. Sielecka 9 w Przemyślu; - polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; b) zabezpieczenia technicznego polegającego na: - montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejsca zainstalowania; - montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscach zainstalowania; 2. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania dotyczą obiektów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie woj. podkarpackiego tj: a) usługa bezpośredniej całodobowej ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia w siedzibie Izby Celnej w Przemyślu, ul. Sielecka 9, przez siedem dni w tygodniu. b) usługa ochrony mienia w systemie całodobowego monitoringu - 18 obiektów. c) usługa konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu - 18 obiektów. d) usługa konserwacji systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru - 3 obiekty. e) usługa konserwacji systemu telewizji dozorowej - 8 obiektów . f) usługa konserwacji systemu oddymiania - 1 obiekt. 3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej siedziby Zamawiającego wykonywana będzie w sposób ciągły przez cały okres obowiązywania umowy tj. codziennie przez całą dobę. Wykonawca realizował będzie usługę bezpośredniej ochrony fizycznej w siedzibie Zamawiającego poprzez swoich pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy tj. na pełny etat. Zamawiający wymaga by usługa bezpośredniej ochrony fizycznej wykonywana była przez co najmniej 4 pracowników Wykonawcy zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy z pełnym zabezpieczeniem ciągłości wykonywanych zadań. 5. Zamawiający wymaga, aby usługa bezpośredniej ochrony fizycznej świadczona była przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. 6. Świadczenie usług ochrony mienia w systemie całodobowego monitoringu polegać będzie na podłączeniu lokalnego systemu alarmowego napadu i włamania zamontowanego w obiektach Zamawiającego do centrum monitorowania alarmów z transmisją danych drogą telefoniczną lub drogą radiową na zastrzeżonym paśmie oraz związana z tym natychmiastowa interwencja patroli w razie włączenia się alarmu. Usługa zawiera montaż i dzierżawę nadajnika radiowego lub urządzenia do łączności telefonicznej na każdym z obiektów, które pozostaną własnością Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.53.24.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wymagane jest posiadanie uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w trakcie wykonywania umowy w przypadku: a) ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT , wynagrodzenie Wykonawcy określone zostanie zgodnie z obowiązującą wówczas stawką podatku VAT. b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zamawiający i wykonawca dopuszczają możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości obiektów objętych usługami opisanymi w pkt. III.2b-f o maksymalnie 3 obiekty. Należne Wykonawcy wynagrodzenie z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia ilości obiektów określone zostanie w oparciu o ceny jednostkowe świadczonych usług określone w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.przemysl.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.