Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Bircza: Remonty dróg leśnych - likwidacja szkód powodziowych
- Remont drogi leśnej nr 1 Arłamów nr inw. 242/294
- Remont drogi leśnej Posada Rybotycka -Polana nr inw. 242/162
Numer ogłoszenia: 123617 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bircza , Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 6725004, 6755343, faks 016 6725004.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.krosno.lasy.gov.pl/web/bircza
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg leśnych - likwidacja szkód powodziowych - Remont drogi leśnej nr 1 Arłamów nr inw. 242/294 - Remont drogi leśnej Posada Rybotycka -Polana nr inw. 242/162.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Remonty dróg leśnych - likwidacja szkód powodziowych Zakres prac obejmuje m.in.: Droga leśna nr 1 Arlamów nr inw. 242/294 km 0+000 - 6+100 - remont przepustów drogowych pod koroną drogi, - stabilizacja osuwiska w km 5+550, wykonanie mijanki, - pogłębienie rowów odwadniających, oczyszczenie przepustów pod zjazdami, - remont nawierzchni żwirowej, Droga leśna Posada Rybotycka - Polana nr inw. 242/162 km 0+000 - 1+390 - pogłębienie rowów odwadniających wraz ze ścięciem poboczy, - remont nawierzchni żwirowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna, iż powyższy warunek jest spełniony jeżeli: - wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda. - wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna, iż powyższy warunek jest spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę: - w przypadku składania oferty na obydwie części zamówienia minimum 100.000,00 zł - w przypadku składania oferty na jedną z części zamówienia minimum 50.000,00 zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], b) pisemne oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy -w tym okresie, o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4 do SIWZ) - wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, f) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ, z udokumentowaniem ich uprawnień ( kierownik budowy - poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), g) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) kosztorysy ofertowe uproszczone z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 2 c do SIWZ lub opracowany na podstawie załączonych przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 2 a i 2b do SIWZ (kosztorys uproszczony ma zawierać wszystkie pozycje obmiarowe wraz z jednostkami, ich ilości, ceny jednostkowe netto dla poszczególnych pozycji, iloczyn cen jednostkowych i ich ilości stanowiący wartość netto pozycji obmiarowej oraz sumę wartości poszczególnych pozycji obmiarowych powiększoną o należny podatek VAT będącą wartością zamówienia). UWAGA: Zamawiający żąda złożenia odrębnych kosztorysów ofertowych dla każdej z części zamówienia. c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, ( jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia) d) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ, - zamawiający dopuszcza brak ww załącznika traktując to jako deklarację, że wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/bircza.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza Pokój nr 211- sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi leśnej nr 1 Arłamów nr inw. 242/294.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - remont przepustów drogowych pod koroną drogi, - stabilizacja osuwiska w km 5+550, wykonanie mijanki, - pogłębienie rowów odwadniających, oczyszczenie przepustów pod zjazdami, - remont nawierzchni żwirowej,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi leśnej Posada Rybotycka - Polana nr inw. 242/162.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - pogłębienie rowów odwadniających wraz ze ścięciem poboczy, - remont nawierzchni żwirowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.