eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przetarg nieograniczony na przebudowę auli wykładowej w budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Częstochowa: Przetarg nieograniczony na przebudowę auli wykładowej w budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 123620 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przebudowę auli wykładowej w budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa auli wykładowej o powierzchni 513,74m2, kubaturze 3472,00 m3, wyposażonej w 265 miejsc siedzących, znajdującej się w budynku przy ul. Armii Krajowej 13/15, polegająca na: - przebudowie i wyposażeniu widowni oraz sceny, - budowie antresoli, - przebudowie pomieszczeń sanitarnych, budowie wentylatorowni, - dostosowaniu auli dla osób niepełnosprawnych, - wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, - montażu instalacji audiowizualnych, multimedialnych, instalacji freonowej, - modernizacji instalacji wod.- kan., wentylacji i klimatyzacji, c.o., elektrycznej. 2. Szczegółowy opis i zakres robót określa Rozdział II zawierający dokumentację projektową, przedmiary robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR). Przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny, nie obligatoryjny. W celu dokonania wyceny wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca powinien opierać się na dokumentacji projektowej oraz STWiOR, może także dokonać wizji lokalnej miejsca robót. 3. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie zgodnie z postanowieniami wydanej decyzji o pozwoleniu na budowę, projektem budowlanym jak również z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Wykorzystane materiały i urządzenia muszą posiadać wszelkie atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, wymagane obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca w czasie realizacji robót na każde wezwanie Inspektora Nadzoru zobowiązany będzie do przedłożenia tych dokumentów. Wszelkie ujęte w projekcie wskazania na znaki towarowe zastosowanych urządzeń lub materiałów należy traktować jako przykładowe. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować urządzenia i materiały spełniające parametry techniczno-jakościowe określone w dokumentach stanowiących Rozdział II siwz. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć teren robót na czas ich realizacji i ponosił będzie pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób wykonujących roboty oraz innych osób upoważnionych do przebywania na terenie robót. Wykonawca przywróci do stanu z dnia przejęcia teren zajęty czasowo w związku z realizacją robót oraz naprawi ewentualne szkody spowodowane realizacją robót objętych umową. W razie nie wykonania tego zobowiązania Zamawiający na podstawie komisyjnie sporządzonego protokółu i wyceny może obciążyć Wykonawcę kosztami za wykonanie wymienionych robót. 5. Wykonawca przeprowadzi rozruch urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzi szkolenia pracowników wskazanych przez zamawiającego, w terminie uzgodnionym z zamawiającym, w zakresie: obsługi, dozoru, konserwacji i eksploatacji zainstalowanych urządzeń i systemów, a także ustali terminy i zakres przeglądów i konserwacji gwarancyjnych. 6. Wykonawca przekaże zamawiającemu pełną dokumentację powykonawczą zgodną z wymaganiami Prawa budowlanego, w dwóch egzemplarzach wraz z wymaganymi atestami, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, wynikami prób i badań, protokółami, z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, dziennikami budowy oraz innymi dokumentami niezbędnymi do przekazania obiektu do użytkowania. 7. Kod CPV: 45214400-4, 45310000-3, 45330000-9. 8. Termin realizacji - 21 września 2009r.. 9. Termin przekazania placu budowy - 7 dni od daty podpisania umowy. 10. Gwarancja: na wykonane roboty min. 3 lata oraz na zastosowane materiały min. gwarancja producenta. 11. Wynagrodzenie wykonawcy ustalone zostanie w formie ryczałtu, zgodnie z art. 632 Kodeksu Cywilnego. 12. Roboty dodatkowe wykonywane będą wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Roboty te rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez zamawiającego. Bez zgody zamawiającego wykonawca będzie mógł wykonać wyłącznie roboty zagrażające bezpieczeństwu. 13. W przypadku wystąpienia konieczności istotnej modyfikacji zakresu świadczenia wykonawcy, strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu. Zakres ewentualnych zmian może obejmować roboty zamienne, które wykonawca zrealizuje w zamian za roboty zawarte w pierwotnej dokumentacji projektowej. 14. Zamawiający przewiduje dokonywanie częściowych odbiorów oraz częściowych płatności. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy sporządzić i przedstawić zamawiającemu do uzgodnienia harmonogram rzeczowo-finansowy robót. Zamawiający będzie dokonywał płatności częściowych w następujący sposób: - I płatność po wykonaniu robót w wysokości do 30 % wartości umowy, - II płatność po wykonaniu robót w wysokości do 60 % wartości umowy, - III płatność po ostatecznym odbiorze całości robót. Częściowe odbiory robót dokonywane będą w terminie 14 dni od daty zgłoszenia inspektorowi nadzoru przez wykonawcę gotowości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - oznacza to, że w chwili otwierania oferty musi ona być zabezpieczona wadium tj. pieniądze muszą się znajdować na koncie Zamawiającego lub musi on dysponować dokumentem potwierdzającym wniesienie wadium w formie niepieniężnej. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/Częstochowa 27 1050 1142 1000 0005 0162 3581. Zamawiający nie zezwala na wpłacanie wadium gotówką w banku obsługującym zamawiającego. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie nie pieniężnej, właściwy dokument musi być załączony do oferty w postaci oryginalnej lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Okres ważności takiego dokumentu musi rozpoczynać się w dniu otwarcia ofert i obejmować co najmniej okres związania ofertą. 5. Załączone do oferty konsorcjum wadium w formie nie pieniężnej powinno zostać wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy), to znaczy: 1) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania tj. 27.04.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jeden kontrakt obejmujący jednocześnie wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych w branży sanitarnej oraz elektrycznej, w obiekcie o funkcji i przeznaczeniu odpowiadającym obiektowi zamawiającego, tj. auli wykładowej, sali widowiskowej, kinowej itp., o wartości minimum 2,5 mln zł brutto. 2) Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy): 1) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 3 mln złotych, 2) przedstawią informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 1,5 mln złotych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1.); - załącznik nr 2; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(potwierdzenie pkt VI.1.); 3) dowód wniesienia wadium; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania tj. 27.04.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -kontraktów obejmujących jednocześnie wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych w branży sanitarnej oraz elektrycznej, w obiekcie o funkcji i przeznaczeniu odpowiadającym obiektowi zamawiającego, tj. auli wykładowej, sali widowiskowej, kinowej itp., o wartości minimum 2,5 mln zł brutto; - załącznik nr 3 5) referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót; 6) wykaz personelu posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, jakim dysponuje wykonawca, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia; - załącznik nr4; 7) kopie aktualnych uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej osób określonych w załączniku nr 4; 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 3 mln złotych; 9) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 1,5 mln złotych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 507.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, pt. Wydział Nauk Społecznych - rozbudowa bazy naukowo-dydaktycznej Akademii im. Jana Długosza w pespektywie powołania Uniwersytetu w Częstochowie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.