eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówOdcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 10+550 - 11+300 w msc. Samocice, gm. Bolesław, pow. Dąbrowa Tarnowska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Tarnów: Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 10+550 - 11+300 w msc. Samocice, gm. Bolesław, pow. Dąbrowa Tarnowska
Numer ogłoszenia: 123663 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, fax 014 6376913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 10+550 - 11+300 w msc. Samocice, gm. Bolesław, pow. Dąbrowa Tarnowska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 10+550 - 11+300 w msc. Samocice, gm. Bolesław, pow. Dąbrowa Tarnowska (lokalizacja: msc. Samocice, gm. Bolesław, pow. Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: -rozdz. VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -dokumentacja projektowa dostępna w siedzibie Zamawiającego: 1)Projekt architektoniczno-budowlany + projekt zamienny - roboty budowlane polegające na remoncie i częściowej przebudowie wałów przeciwpowodziowych pn.: Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowania prawostronne w km biegu rzeki WISŁY od 118+800 do 210-000 opracowany przez KONSORCJUM firm: PROFIL Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 144, 02 - 305 Warszawa i INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ, Oddział Kraków, ul. Piotra Borowego 14, 30 -215 Kraków, 2)Pozwolenie na budowę - decyzja Wojewody Małopolskiego nr 39/04 z dnia 2004.09.21 r. znak RR.V.SB.7111-1-18-04 w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania decyzji udzielającej pozwolenia na budowę, 3)Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (oprac. Przedsiębiorstwo Badawczo Wdrożeniowe Ochrony Środowiska i Inżynierii Wodnej HYDEKO Sp. z o.o. w Warszawie, czerwiec 2007) 4)Przedmiar robót (oprac. Przedsiębiorstwo Badawczo Wdrożeniowe Ochrony Środowiska i Inżynierii Wodnej HYDEKO Sp. z o.o. w Warszawie, czerwiec 2007)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 20 000, 00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek KREDYT BANK PBI S.A. II O KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000 najpóźniej do dnia: 09.08.2007 r. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w dziale księgowości w siedzibie Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie ul. Szlak 73, 31-153 Kraków w terminie do dnia 10.08.2007 r. do godz. 9:00. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Wykonawcy muszą wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 1 robotę o charakterze i zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. robotę budowlaną w zakresie budowy, modernizacji lub remontu obwałowań przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 1 000 000 zł oraz że w ciągu ostatnich 5 lat wykonali: - ekran przysłony metodą WIPS (wibracyjnie iniektowana przesłona szczelna) w ilości min. 5 000 m2, - ekran przysłony metodą iniekcji niskociśnieniowej w ilości min. 2 000 m2, - ekran przesłony metodą wgłębnego mieszania (DSM) w ilości min. 2 000 m2. Za wykonane w ciągu ostatnich 5 lat Inwestor będzie uznawał prace zakończone i odebrane protokołem odbioru końcowego, których data protokołu odbioru końcowego będzie nie wcześniejsza niż 5 lat przed wyznaczonym terminem do składania ofert. Wykazane roboty w druku WYKAZ ROBÓT muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez zamawiających potwierdzającymi, że roboty wykonane w określonym czasie i określonej wartości zostały wykonane z należytą starannością. 2.Wykonawcy muszą udzielić rękojmi na roboty i materiały na okres 36 miesięcy. 3.Wykonawcy muszą wykazać, że osoby, które będą wykonywać zamówienie kierownicy robót posiadają wymagane odpowiednimi przepisami uprawnienia budowlane, potwierdzone stosownymi dokumentami kserokopia uprawnień oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa należy dołączyć kserokopię zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Izby na dzień składania ofert. Informacje te powinny zostać umieszczone w druku WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW. 4.Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia tj. specjalistycznym sprzętem do wykonania przesłony w technologii WIPS (wibracyjnie injekowana przesłona szczelinowa), DSM (wgłębnego mieszania) oraz w technologii iniekcji niskociśnieniowej. Sprzęt ten powinien posiadać komputerowy systemem rejestracji umożliwiającym bieżącą kontrolę parametrów wykonawstwa oraz archiwizowania informacji na głębokość (wykaz niezbędnego podstawowego sprzętu własnego lub dzierżawionego wraz z umowami dzierżawy i innych) w druku WYKAZ SPRZĘTU. 5.Wykonawcy muszą wykazać obroty za ubiegły rok nie mniejsze niż 1 500 000 zł w druku INFORMACJA O OBROTACH oraz posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Wykonawcy muszą zobowiązać się do ubezpieczenia budowy i robót budowlanych także od zdarzeń losowych z klauzulą ubezpieczenia wartości kontraktu od następstw deszczów nawalnych, zalania, powodzi i obsunięć w druku OŚWIADCZENIE O UBEZPIECZENIU BUDOWY. Wykonawca w wyżej wymienionym druku zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i dostarczeniu dokumentu ubezpieczenia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 7.Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie zamówienia osobom trzecim - należy złożyć stosowne oświadczenie w druku OFERTA zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, proponujących wariantowy sposób wykonania zamówienia ani nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 9.Zamawiający dopuszcza złożenie wspólnej oferty przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum). W takim przypadku do oferty należy dołączyć pisemne pełnomocnictwo do występowania w imieniu konsorcjum, które określa: -pełnomocnika wybranego przez członków konsorcjum umocowanego do reprezentacji konsorcjum, odpowiedzialnego za złożoną ofertę i wykonanie przez konsorcjum zamówienia w ściśle określonym zakresie co do wartości zamówienia i zakresu rzeczowego (rodzaju robót), -czas trwania pełnomocnictwa obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, -zasadę odpowiedzialności solidarnej (art.369 k.c) za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podmioty wchodzące w skład konsorcjum mogą spełniać warunki określone w punktach 1, 2, 3, 4, 5, 6 łącznie każdy z tych warunków w części określonej w pełnomocnictwie lub każdy warunek opisany w punktach 1, 2, 3, 4, 5, 6 musi spełnić co najmniej jeden z podmiotów. 10.Wykonawca musi zobowiązać się do prowadzenia książki obmiaru, do której zostaną wpisane wszystkie wykonane roboty. Wykonawcy i oferty przez nich złożone muszą spełniać warunki opisane w siwz. 1.Wykonawca nie spełniający wymogów niniejszej siwz zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona zgodnie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Oferta wykonawcy niewykluczonego może zostać odrzucona na podstawie art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród nie odrzuconych na podstawie następujących kryteriów i ich wag: C - cena oferty brutto .................... 100% Za powyższe kryterium ofertom dopuszczonym do przetargu zostaną przyznane punkty obliczone na podstawie wzoru: C=(Cena oferty najtańszej : Cena oferty badanej) x 100 pkt W zakresie tego kryterium oceniana oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów od każdego oceniającego. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą sumaryczną ilością punktów uzyskanych od wszystkich oceniających.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OPIS SPOSOBU SPORZĄDZENIA OFERTY: 1.Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania wykonawców. 2.Oferta ma być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ, ustawą o zamówieniach publicznych - Prawo zamówień Publicznych oraz z drukami do niniejszej SIWZ. 3.Oferta musi zawierać / wypełnione lub sporządzone/ o druk OFERTA, który ma stanowić załącznik nr 1. o druk WYKAZ ROBÓT wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie ma stanowić załącznik nr 2. o druk WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW zawierający informację na temat osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ma stanowić załącznik nr 3 A. o druk WYKAZ PRACOWNIKÓW zawierający informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, ma stanowić załącznik nr 3 B. o druk OŚWIADCZENIE WYKONAWCY ma stanowić załącznik nr 4. o druk INFORMACJA O OBROTACH z załączeniem sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ma stanowić załącznik nr 5. o druk WYKAZ SPRZĘTU zawierający narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje wykonawca z załączeniem umów najmu, dzierżawy, leasingu i innych, gdy wykonawca nie jest jego właścicielem sprzętu, ma stanowić załącznik nr 6. o PROJEKT HARMONOGRAMU RZECZOWO - FINANSOWEGO ma stanowić załącznik nr 7. Harmonogram powinien zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego. o Dokumenty według punktu VIII niniejszej specyfikacji mają stanowić załącznik nr 8. o ZAAKCEPTOWANY PROJEKT UMOWY ma stanowić załącznik nr 9. o WYPEŁNIONY druk PRZEDMIAR ROBÓT, który jest podstawą do obliczenia CENY OFERTY ma stanowić załącznik nr 10. Sposób obliczenia ceny oferty podaje punkt VII niniejszej SIWZ. o WYPEŁNIONY druk OŚWIADCZENIE O UBEZPIECZENIU BUDOWY ma stanowić załącznik nr 11. Oferta ma być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, t.j. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem. Oferta oraz wszystkie załączniki i oświadczenia powinny być podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Wszystkie zawierające treść strony oferty wraz z załącznikami oraz miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Wszystkie zawierające treść strony oferty wraz z załącznikami należy ponumerować. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oferta powinna być podpisana przez osobę do tego uprawnioną , określoną w pełnomocnictwie do występowania w imieniu konsorcjum. Zamawiający nie przewiduje podpisów elektronicznych. WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW : Wykonawca musi dołączyć do oferty wypełnione druki stanowiące załączniki do oferty, opisane w pkt. IV ust. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków uprawniających do udziału w niniejszym postępowaniu, każdy wykonawca musi dołączyć do oferty pakiet dokumentów, dotyczący zakresu przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 8 do oferty o następującej zawartości: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 2.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. UWAGA. Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Powyższa uwaga dotyczy także dokumentów załączanych do druków opisanych w rozdziale IV pkt 3. Podmioty występujące wspólnie składające jedną ofertę muszą złożyć dokumenty opisane pkt 1, 4, 5, 6 niniejszego rozdziału we własnym imieniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzmiuw.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MAŁOPOLSKI ZARZĄD MELIORACJI i URZADZEŃ WODNYCH w KRAKOWIE INSPEKTORAT REJONOWY W TARNOWIE ul. Ostrogskich 5 33 - 100 Tarnów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie MZMiUW w Krakowie przy ul. Szlak 73, w sekretariacie pok. nr 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.