To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-23
Ogłoszenie nr 12368 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Zduńska Wola: ROZBUDOWA ULICY WILCZEJ I TOPOLOWEJ W ZDUŃSKIEJ WOLI - ETAP III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344788- 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola, krajowy numer identyfikacyjny
59842800000, ul.
ul. Stefana Złotnickiego
12,
98220
Zduńska Wola, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
43 825 02 00, faks
43 825 02 02, e-mail
urzad_miasta@zdunskawola.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdunskawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA ULICY WILCZEJ I TOPOLOWEJ W ZDUŃSKIEJ WOLI - ETAP III
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.57.2016.JP
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa ulicy Wilczej i Topolowej w Zduńskiej Woli - etap III, w zakresie rozbudowy ulicy Topolowej, która jest drogą gminną publiczną zlokalizowaną w południowo-zachodniej części miasta Zduńska Wola. Początek ulicy stanowi skrzyżowanie z ulicą Wilczą a koniec ulicy to skrzyżowanie z ulica Złotą. Zadanie realizowane na działkach nr ew. gruntów 389; 246; 550; 369; 349; 329; 310; 556; 552; 26; 220/2; 220/5; 220/6 i 259/3, obręb 11. 2. Zamówienie polega na kompleksowej rozbudowie ul. Topolowej o długości ok. 456,50 m i obejmie następujące elementy: Część nr 1 1) przebudowa jezdni wraz z wykonaniem podbudowy i wbudowaniem krawężników; 2) przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej; 3) przebudowa sieci wodociągowej; 4) budowa kanalizacji deszczowej; 5) budowę ciągu pieszego (chodnika); 6) budowę i przebudowę zjazdów do posesji; 7) humusowanie i obsianie terenu trawą; 8) budowę ciągu pieszo - rowerowego; 9) budowę i przebudowę zjazdów do posesji; 10) budowę oświetlenia drogowego wraz z zasilaniem; 11) usunięcie kolizji z siecią energetyczną wraz z jej skablowaniem (sieć wraz z zasilaniem i przyłączami do posesji); 12) budowa elektroenergetycznych wewnętrznych linii zasilających; 13) usunięcie kolizji z siecią teletechniczną; 14) roboty związane z wykonaniem i utrzymania tymczasowego oznakowania na czas budowy. 15) roboty demontażowe i rozbiórkowe. Zakres robót wchodzących w zakres części nr 1 zadania opisuje 5 odrębnych opracowań w branżach: o drogowej; o sanitarnej - przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej; o sanitarnej - budowa kanalizacji deszczowej; o elektrycznej - usunięcie kolizji z siecią energetyczną wraz z jej skablowaniem (sieć wraz z zasilaniem i przyłącza do posesji) oraz budowa oświetlenia ulicznego; o teletechnicznej - przebudowa kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi. Część nr 2 1) Budowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome i pionowe). Zakres robót wchodzących w zakres części nr 2 zadania opisuje Projekt organizacji ruchu. 3. Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w przestrzeni publicznej. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przed zawarciem umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 5. Podstawa wykonania robót: 1) Decyzja ZRID nr 6.2014 z dnia 26.11.2014 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Topolowej wydana przez Starostę Zduńskowolskiego. 2) Dokumentacja projektowa. 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4) Dokumentacja badań podłoża gruntowego. 6. Zamawiający informuje, ze zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową i rozbudową. 7. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233123-7
Dodatkowe kody CPV:
45233290-8,
45232300-5,
45232410-9,
45231300-8,
45311000-0,
45314300-4,
45316100-6,
45316110-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: wykonanie następujących robót budowlanych: roboty rozbiórkowe, roboty drogowe, budowa oświetlenia, przebudowa sieci energetycznej wraz z jej skablowaniem i przebudowa sieci telekomunikacyjnej; budowa kanalizacji sanitarnej, przebudowa kanalizacja sanitarnej wraz z budową przyłączy i przebudową sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2344235.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1783500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: budowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome i pionowe) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy, który mówi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym postępowaniu w Części 2 wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. ul. Łódzka 108, 99-200 Poddębice. Wykonawca mimo wezwania do złożenia dokumentów zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, nie złożył wyznaczonym terminie: 1)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W związku z powyższym Zamawiający wezwał Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 ustawy do uzupełnienia brakujących dokumentów, jednakże Wykonawca nie uzupełnił brakujących dokumentów w wyznaczonym terminie. W konsekwencji powyższego Zamawiający uznał, że ww. Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ Część 2 i wykluczył Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) ustawy oraz na podstawie art. 24 ust. 4 uznał ofertę Wykonawcy za odrzuconą. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5153.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- "Remont dachu oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w przedszkolu w Ochraniewie" - powt.
- Budowa pomnika upamiętniającego Stefana Złotnickiego - założyciela miasta (odlew z brązu, transport, montaż i zagospodarowanie terenu)
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Dokumentacja projektowa rozbudowy ul. Turystycznej i ul. Narciarskiej
- Osiedlowy Zielony Zakątek - utworzenie kieszonkowego parku zabaw na os. Nowe Miasto w Zduńskiej Woli
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.