eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PajęcznoUsługa szkolenia w zakresiePodstawy małej przedsiebiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Pajęczno: Usługa szkolenia w zakresie: Podstawy małej przedsiebiorczości
Numer ogłoszenia: 123697 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96063 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie, ul. 1 Maja 65, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, tel. 034 3112882, faks 034 312992.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia w zakresie: Podstawy małej przedsiebiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia: PODSTAWY MAŁEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Celem szkolenia jest udzielenie wsparcia osobom bezrobotnym zainteresowanym otrzymaniem jednorazowo środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej. W ramach szkolenia, uczestnicy kursu powinni uzyskać informacje na temat: form organizacyjno-prawnych prowadzenia działalności gospodarczej, czynności formalnych związanych z jej podejmowaniem, elementarnych zasad prowadzenia działalności gospodarczej w kontekście obowiązujących regulacji prawnych, zasad i źródeł finansowania działalności oraz indywidualną pomoc w wypełnieniu dokumentów aplikacyjnych związanych z otrzymaniem przez osobę bezrobotną jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej ze środków finansowych Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Usługa szkolenia będzie realizowana w 2010 roku, w dziesięciu grupach - po 10 osób każda. 3. W całym okresie realizacji usługi, szkoleniem objętych zostanie 100 osób bezrobotnych skierowanych przez Zamawiającego /dziesięć grup 10 osobowych/. 4. Wymagane terminy wykonania zamówienia: 1) I grupa - od 17.05.2010 do 28.05.2010 2) II grupa - od 07.06.2010 do 18.06.2010 3) III grupa - od 21.06.2010 do 02.07.2010 4) IV grupa - od 05.07.2010 do 16.07.2010 5) V grupa - od 19.07.2010 do 30.07.2010 6) VI grupa - od 02.08.2010 do 13.08.2010 7) VII grupa - od 16.08.2010 do 27.08.2010 8) VIII grupa - od 06.09.2010 do 17.09.2010 9) IX grupa - od 04.10.2010 do 15.10.2010 10) X grupa - od 18.10.2010 do 29.10.2010 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów szkoleń poszczególnych grup szkoleniowych, tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które wyszły na jaw w chwili dokonywania oceny złożonych ofert. 6. Rozpoczęcie realizacji usługi powinno nastąpić po podpisaniu z Zamawiającym umowy o organizację usługi szkolenia. 7. Zajęcia na kursie powinny odbywać się codziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08.00 do 15.00. 8. Łączna liczba godzin zajęć na kursie nie powinna być mniejsza niż 60 godzin zegarowych dla każdej 10 osobowej grupy/liczba godzin w tygodniu nie mniej niż 30 godzin zegarowych/. 9. Usługa szkolenia powinna zostać przeprowadzona w całości na terenie miasta Pajęczno. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na swą siedzibę /zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. nr 69 poz. 415 ze zm.) 11. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia, w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, z wyjątkiem osób posiadających z tego tytułu prawo do stypendium. 12. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem i wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu, zgodnie z rozporządzeniem MEiN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216). 13. Wykonawca winien przedstawić pisemne informacje wskazane w programie szkolenia sporządzonym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz.315) według załącznika nr 7 do SIWZ. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formie pisemnej informacji dotyczącej dobrania poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia. 15. Wykonawca winien przedstawić pisemną informację potwierdzającą przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.); 16. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu (jeżeli został przeprowadzony); rejestru wydawanych zaświadczeń, ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników szkolenia (załącznik nr 11 do SIWZ); 17. Wykonawca w trakcie trwania szkolenia winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki uwzględniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Dlatego też pomieszczenie, w którym realizowane będą zajęcia szkoleniowe winno być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 10-cio osobowej. Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia zapewnić miejsce siedzące, stolik / ławkę bądź krzesło z przystawką umożliwiającą swobodne sporządzanie notatek. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia tej sali: np. flipchart lub tablica klasyczna lub magnetyczna oraz sprzęt audiowizualny. 18. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie sali, w której prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. W przypadku zajęć praktycznych należy wymienić sprzęt i urządzenia, jakie będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej przekazanej przez Zamawiającego jak również przedstawienia jej wyników (zestawienie i analiza). Niezależnie od tego Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu opis, w jaki sposób będzie prowadził własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz kto personalnie będzie odpowiadał za jego realizację. 19.Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały dydaktyczne w tym co najmniej materiały biurowe w postaci środków piszących i notesów. 20. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. W programie szkolenia w punkcie dotyczącym sposobu sprawdzenia efektów szkolenia Wykonawca m.in. winien precyzyjnie określić, w jaki sposób zamierza spełnić niniejsze zobowiązania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Inicjatyw Europejskich sp. z o.o. 90-425 Łódź ul. Piotrkowska 99, ul. Piotrkowska 99, 90-425 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.