eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowicaPrzebudowa budynku biurowo - administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Parczew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Sosnowica: Przebudowa budynku biurowo - administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Parczew
Numer ogłoszenia: 123725 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew , Aleja Kasztanowa 13, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 082 5912125, faks 082 5912125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: parczew@lublin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku biurowo - administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Parczew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych w ramach realizacji zadania pn Przebudowa budynku biurowo - administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Parczew o planowanych danych technicznych: a) powierzchnia budynku po przebudowie - 215,25 m2 b) powierzchnia użytkowa - 160,15 m2 (parter)+168,82 m2 (poddasze) = 328,97 m2 c) kubatura - 995,50 m3 d) wysokość budynku - 8,70 m 2. W zakres wykonywanych czynności wchodzą: Wspólny Słownik Zamówień: 45211350-7, 45262800-9, 45261100-5, 45262500-6, 45310000-3, 45321000-3, 45332200-5 Wykonanie przebudowy budynku biurowo - administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Parczew: a) roboty rozbiórkowe b) prace murarskie i murowe c) prace malarskie d) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej e) wykonanie konstrukcji dachowej i pokrycie blacho dachówką f) wykonanie instalacji elektrycznej g) wykonanie izolacji cieplnej ścian zewnętrznych h) wykonanie instalacji hydraulicznych i) w/w prace należy wykonać wg projektu budowlanego i pozwolenia na budowę. 3. Rozbiórkę i utylizację materiałów z azbestem należy przeprowadzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz.649). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji budowlanej, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami i Branżowymi Normami Budowlanymi oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne higieniczne warunki pracy. 5. Wykonawca zapewni co najmniej 3 letnią (liczoną od daty końcowego odbioru robót) gwarancję na wykonane prace budowlane na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. 6. Proponuje się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z zamawiającym. 7. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów. 8. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. od terminu podpisania umowy stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających konieczność wykonania prac i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić w na konto Zamawiającego: BS Parczew Oddział Sosnowica nr 84804200060130014320000010 2. Kwota wadium wynosi równowartość 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 3. Kwota wadium musi znajdować się na koncie w terminie poprzedzającym składanie ofert tj. 07.06.2010r. godz.11.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg dokumentu załączonego do oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, przynajmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto każda realizacja, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg dokumentu załączonego do oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują potencjałem technicznym, czyli mają do dyspozycji niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna, leasing lub inny sposób) przewidziane do realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunku odbywać się będzie wg dokumentu oświadczenia załączonego do oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane tj.: Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą (bądź kilkoma osobami które łącznie spełniają poniższe warunki) posiadającą wymagane uprawnienia budowlane: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w 1) specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz specjalistami z uprawnieniami: 2) w specjalności instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w/w uprawnienia muszą być potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4) dysponują co najmniej jedną osobą przeszkoloną w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie dokumentu załączonego do oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj,: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w szczególności, chodzi o działalność, która jest zgodna z przedmiotem zamówienia), przy czym ubezpieczenie musi spełniać następujące warunki minimalne: - okres ubezpieczenia: najpóźniej od terminu składania ofert przez co najmniej 180 dni, - suma ubezpieczenia- co najmniej 700 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg dokumentu dołączonego do oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszystkie ogólne postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa następujące warunków zmian: Zamawiający przewiduje między innymi następujące możliwości dokonania zmian w umowie: a) Zmiana terminu wykonania umowy wynikająca z: 1) zmiana warunków atmosferycznych uniemożliwiająca wykonywanie robót (temperatura, opady, wiatr), działania sił natury, które zostały uznane za stan klęski żywiołowej, przed którymi Wykonawca nie mógł w racjonalny sposób poczynić zabezpieczenia, 2) ograniczenia zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, zmiany w dokumentacji projektowej 3) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., b) Zmiana zakresu robót wynikająca z: 1) ograniczenia zakresu robót wynikająca z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, 2) konieczność wykonania robót zamiennych 3) wykonanie prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp. c) Zmiana wartości zamówienia wynikająca z: 1) braku środków finansowych, ich zwiększeniem lub zmniejszeniem czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, 2) zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów przy rozliczaniu ryczałtowo- ilościowym, 3) z otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz, 4) ograniczenia zakresu robót wynikające z wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, 5) konieczność wykonania robót zamiennych, d) Inne: 1) zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego 2) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych 3) zmiany w dokumentacji projektowej 4) inne uzasadnione przypadki, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy..

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/parczew/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29 pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.