Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Rzeszów: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynkach Oddziału ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów w Mielcu, Tarnobrzegu, Stalowej Woli, Jarosławiu, Przemyślu, Przeworsku, Leżajsku i Biura Terenowego w Lubaczowie.
Numer ogłoszenia: 123729 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie, Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, fax 017 8523638.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynkach Oddziału ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów w Mielcu, Tarnobrzegu, Stalowej Woli, Jarosławiu, Przemyślu, Przeworsku, Leżajsku i Biura Terenowego w Lubaczowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz nieczystości stałych ze śmietników usytuowanych przy budynkach: 1. Oddział ZUS Rzeszów ul. Siemiradzkiego 10 2 pojemniki po 360 L 2 x w tygodniu - wtorek, piątek 2. Inspektorat ZUS Przemyśl ul. Brodzińskiego 6 1 pojemnik po 1100 L. /własność ZUS/ 2 x w tygodniu - wtorek, piątek 3. Inspektorat ZUS Tarnobrzeg ul. Sienkiewicza 145 d 2 pojemniki po110L . /własność ZUS/ 2 x w tygodniu - wtorek, piątek 4. Inspektorat ZUS Jarosław ul. Słowackiego 21 1 pojemnik po 1100 L. 2 x w tygodniu - wtorek, piątek 5. Inspektorat ZUS Stalowa Wola ul. Popiełuszki 8 2 pojemniki po 1100 L 2 x w tygodniu - wtorek, piątek 6. Inspektorat ZUS Przeworsk ul. Dworcowa 1 2 pojemniki po 1100L /1pojemnik - własność ZUS/ 2 x w tygodniu - wtorek, piątek 7. Inspektorat ZUS Mielec ul. Sikorskiego 4 2 pojemniki po 240 L 5 x w tygodniu - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek 8. Biuro Terenowe Lubaczów ul. Legionów 4 1 pojemnik po 1100 L 2 x w tygodniu - wtorek, piątek, 9. Inspektorat ZUS Leżajsk ul. Mickiewicza 24 1 pojemnik po 1100 l 2 x w tygodniu - wtorek, piątek, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odpowiednią ilość pojemników do Inspektoratów, w których zamawiający nie posiada własnych pojemników przeznaczonych do gromadzenia nieczystości w celu wyeliminowania zanieczyszczenia posesji niezbędnych do realizacji zamówienia w ilości określonej powyżej. Oferta nie musi obejmować całości zamówienia. Zamawiający dopuszcza, składanie ofert częściowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek powyższy będzie spełniony jeżeli: Wykonawca załączy zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości określonego art. 7 ust.1 pkt.1) ustawy ,, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (z wyłączeniem gminnych jednostek organizacyjnych.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy) przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.a) Wykonawca przedstawi: zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości określonego art. 7 ust.1. pkt.1) ustawy ,, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (z wyłączeniem gminnych jednostek organizacyjnych.) 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą: O (nie spełnia) - 1 (spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek powyższy będzie spełniony jeżeli: Wykonawca załączy zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości określonego art. 7 ust.1 pkt.1) ustawy ,, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (z wyłączeniem gminnych jednostek organizacyjnych.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy) przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.a) Wykonawca przedstawi: zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości określonego art. 7 ust.1. pkt.1) ustawy ,, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (z wyłączeniem gminnych jednostek organizacyjnych.) 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą: O (nie spełnia) - 1 (spełnia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ul. Siemiradzkiego 8 pok.2 35-075 Rzeszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Rzeszów Al. Piłsudskiego 12 pok. 23. - Dziennik Podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynkach Oddziału ZUS w Rzeszowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Oddział ZUS Rzeszów ul. Siemiradzkiego 10 2 pojemniki po 360 L 2 x w tygodniu - wtorek, piątek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS w Przemyślu ul. Brodzińskiego 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS w Przemyśl ul. Brodzińskiego 6 1 pojemnik po 1100 L. /własność ZUS/ 2 x w tygodniu - wtorek, piątek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS Tarnobrzeg ul. Sienkiewicza 145 d..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS Tarnobrzeg ul. Sienkiewicza 145 d 2 pojemniki po110L . /własność ZUS/ 2 x w tygodniu - wtorek, piątek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS Jarosław ul. Słowackiego 21.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS Jarosław ul. Słowackiego 21, 1 pojemnik po 1100 L. 2 x w tygodniu - wtorek, piątek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS Stalowa Wola ul. Popiełuszki 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS Stalowa Wola ul. Popiełuszki 8, 2 pojemniki po 1100 L 2 x w tygodniu - wtorek, piątek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS Przeworsk ul. Dworcowa 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS Przeworsk ul. Dworcowa 1 2 pojemniki po 1100L /1pojemnik - własność ZUS/ 2 x w tygodniu - wtorek, piątek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS Mielec ul. Sikorskiego 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS Mielec ul. Sikorskiego 4, 2 pojemniki po 240 L 5 x w tygodniu - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Biura Terenowego, Lubaczów ul. Legionów 4..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Biura Terenowego, Lubaczów ul. Legionów 4 1 pojemnik po 1100 L 2 x w tygodniu - wtorek, piątek,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS Leżajsk ul. Mickiewicza 24..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Inspektoratu ZUS Leżajsk ul. Mickiewicza 24 1 pojemnik po 1100 l 2 x w tygodniu - wtorek, piątek,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- DOSTOSOWANIE CZĘŚCI BUDYNKU W WSPL SPZOZ W RZESZOWIE, PRZY ULICY LANGIEWICZA NA POTRZEBY PORADNI POZ- roboty remontowo-budowlane
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawy worków foliowych
- DOSTAWA I MONTAŻ WINDY WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDOWLANYM SZYBU WINDOWEGO, REALIZOWANE W RAMACH ZADANIA: POPRAWA STANU TECHNICZNEGO POPRZEZ WYMIANĘ DŹWIGU WINDOWEGO W BUDYNKU PCM w RZESZOWIE SPZOZ.
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej nr 991 Lutcza - Krosno w m. Korczyna
- Przebudowa istniejącego pomieszczenia technicznego nr 018 w budynku L-27 w celu remontu instalacji i urządzeń instalacyjnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.