eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceDostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej posypywarki do usuwania śliskości zimowej i gołoledzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Bartoszyce: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej posypywarki do usuwania śliskości zimowej i gołoledzi
Numer ogłoszenia: 12373 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc , ul. Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642002, faks 089 7642002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpdabrowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej posypywarki do usuwania śliskości zimowej i gołoledzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej posypywarki do usuwania śliskości zimowej i gołoledzi w ilości 1 sztuka (jedna sztuka) Oferowana piaskarka musi spełniać poniższe wymagania: 1) Wymagania ogólne: a) Piaskarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2012/2013; Pod pojęciem fabrycznie nowa Zamawiający rozumie posypywarkę nie używaną, nie zniszczoną, nie eksploatowaną (przed nabyciem nie była w jakiejkolwiek formie używana i eksploatowana). b) Możliwość posypywania czystą solą oraz materiałami uszorstniającymi: piaskiem, mieszanką piasku z solą, itp.; c)Podawanie materiału do zwalczania śliskości przenośnikiem taśmowym poruszającym się po rolkach lub po płycie ślizgowej (bez rolek łożyskowych); d) Układ napędowy przenośnika i talerza niezależny od nośnika; e) Niezależny wysokoprężny silnik posypywarki uruchamiany z kabiny nośnika, o mocy min. 10 KM; f) Napęd elementów roboczych poprzez własny układ hydrauliczny zasilany silnikiem spalinowym; g) Konstrukcja piaskarki i zasobnika wykonana z blach i profili ze stali nierdzewnej kwasoodpornej; h) Rynna zsypowa oraz talerz rozsypujący i łopatki wykonany ze stali nierdzewnej; i) Pozostałe części stalowe zabezpieczone powłoką antykorozyjną zabezpieczającą przed chemicznym działaniem soli; 2) Wymagania techniczno - eksploatacyjne: a) Pojemność zbiornika posypywarki - min. 4m3 max. 5m3 b) Zasobnik piaskarki zabezpieczony od góry kratami uchylnymi zabezpieczającymi przed dostawaniem się materiału o dużych gabarytach oraz zapewniająca bezpieczeństwo operatora; c) Piaskarka dostosowana do montażu na podwoziu samochodu ciężarowego o długości skrzyni ładunkowej 3,80 m i szerokości 2,33 m; d) Regulowana wysokość mechanizmu talerza rozrzucającego materiał w zależności od rodzaju nośnika; e) Sterowanie piaskarki poprzez elektryczny, standardowy pulpit sterujący umieszczony w kabinie samochodu ciężarowego (nośnika) umożliwiający: - włączanie / wyłączanie silnika spalinowego piaskarki, - włączanie / wyłączanie układów hydraulicznych piaskarki, - zmianę szerokości sypania w zakresie minimum 3 ÷ 8 m, - regulację ilości rozsypywanego materiału, - regulację kierunku rozsypywania (asymetria), - załączanie sygnalizacji ostrzegawczej i reflektora pracy nocnej. 3) Wyposażenie a) Pulsująca lampa ostrzegawcza w kolorze żółtym; b) Światło robocze zamontowane z tyłu piaskarki; c) Niezbędne elementy do mocowania i zabezpieczenia posypywarki na skrzyni ładunkowej nośnika; d) Pokrowiec ochronny wykonany zabezpieczający materiał rozsypywany przed działaniem czynników zewnętrznych z możliwością łatwego zakrywania i odkrywania bez konieczności wchodzenia na urządzenie; e) Piaskarka pomalowana na kolor pomarańczowy; f) Podnóża (podpory) umożliwiające montaż i demontaż posypywarki z nośnika; 4) Ilość: Piaskarka - 1 szt (jedna sztuka) 5) Wymagania dodatkowe: a) Dostawa posypywarki i wykonanie nieodpłatnego pierwszego montażu posypywarki na nośnik w siedzibie Zamawiającego; b) Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy (licząc od daty odbioru). c) Zapewnienie obsługi serwisowej i napraw gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego. W przypadku gdy warunki techniczne uniemożliwią wykonanie naprawy u Zamawiającego, Wykonawca dokona naprawy we własnym serwisie ponosząc koszty transportu urządzenia oraz zapewni na czas naprawy urządzenie zastępcze (gdy czas naprawy będzie dłuższy niż 7 dni); d) Koszty materiałów eksploatacyjnych (smary, oleje itp.) pokrywa Zamawiający. e) Dołączenie do przekazanej piaskarki opracowanej w języku polskim deklaracji zgodności, instrukcji techniczno - eksploatacyjnej i katalogu części zamiennych; f) Dołączenie informacji producenta o normie zużycia paliwa silnika piaskarki w ciągu 1 godziny jej pracy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40 - Piaskarki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia w n/w przypadkach: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 2. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści oferty, lub powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce pok. nr 2 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.