Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-26
Ruda Śląska: sukcesywne świadczenie usług samochodami specjalistycznymi z podnośnikiem koszowym wraz z operatorem dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 123783 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. , ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2420133 w. 133, faks 032 2420881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne świadczenie usług samochodami specjalistycznymi z podnośnikiem koszowym wraz z operatorem dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne świadczenie usług samochodami specjalistycznymi z podnośnikiem koszowym wraz z operatorem dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmujące zadania: Zadanie nr 1 - sukcesywne świadczenie usług samochodami specjalistycznymi z podnośnikiem koszowym dla Rejonów Eksploatacji Budynków nr I, IV, VI. Parametry podnośnika i przewidywany czas pracy dla zadania nr 1: - Podnośnik koszowy o wysokości roboczej 18 m i udźwigu kosza 300kg - 670 godzin - Podnośnik koszowy o wysokości roboczej 22 m i udźwigu kosza 200kg - 620 godzin Zadanie nr 2 - sukcesywne świadczenie usług samochodami specjalistycznym z podnośnikiem koszowym dla Rejonów Eksploatacji Budynków nr II, III, V. Parametry podnośnika i przewidywany czas pracy dla zadania nr 2: - Podnośnik koszowy o wysokości roboczej 18 m i udźwigu kosza 300kg - 680 godzin - Podnośnik koszowy o wysokości roboczej 22 m i udźwigu kosza 200kg - 350 godzin.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.51.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożone oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp - wg wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać osobno dla każdego z zadań, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zamówienie o takim samym zakresie przedmiotowym i wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. brutto w zakresie niezbędnym do spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia oraz posiada dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - wykaz zrealizowanych zamówień wraz z załączeniem kserokopii dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie wg zał. nr 4 do SIWZ. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 1.2 niniejszego rozdziału SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1.1 Weryfikację spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług oraz dokumentów od Zamawiających potwierdzających ich należyte wykonanie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca składając ofertę dla każdego zadania musi wykazać, że: - dysponuje dwoma osobami odpowiedzialnymi za wykonanie usług, posiadającymi uprawnienia do obsługi podnośników koszowych wystawionymi przez uprawniony Dozór Techniczny - wykaz osób wraz z załączeniem kserokopii uprawnień wg zał. nr 5 do SIWZ. Weryfikację spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. - posiada do stałej dyspozycji dwa podnośniki koszowe o parametrach: jeden podnośnik o wysokości roboczej 18m i udźwigu kosza 300kg oraz jeden podnośnik o wysokości roboczej 22m i udźwigu kosza 200kg . Sprzęt musi posiadać aktualne badania techniczne na podnośnik koszowy wystawione przez uprawniony Dozór Techniczny - wykaz urządzeń wraz z załączeniem kserokopii badań technicznych podnośników wykonanych przez uprawniony Dozór Techniczny i badań technicznych pojazdów wg zał. nr 6 do SIWZ. Weryfikację spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania łącznie z kserokopią badań technicznych podnośników wykonanych przez uprawniony Dozór Techniczny i badań technicznych pojazdów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http//bip.mpgm.com.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Sukcesywne świadczenie usług samochodami specjalistycznymi z podnośnikiem koszowym dla Rejonów Eksploatacji Budynków nr I, IV, VI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne świadczenie usług samochodami specjalistycznymi z podnośnikiem koszowym dla Rejonów Eksploatacji Budynków nr I, IV, VI. Parametry podnośnika i przewidywany czas pracy dla zadania nr 1: - Podnośnik koszowy o wysokości roboczej 18 m i udźwigu kosza 300kg - 670 godzin - Podnośnik koszowy o wysokości roboczej 22 m i udźwigu kosza 200kg - 620 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.51.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Sukcesywne świadczenie usług samochodami specjalistycznym z podnośnikiem koszowym dla Rejonów Eksploatacji Budynków nr II, III, V..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne świadczenie usług samochodami specjalistycznym z podnośnikiem koszowym dla Rejonów Eksploatacji Budynków nr II, III, V. Parametry podnośnika i przewidywany czas pracy dla zadania nr 2: - Podnośnik koszowy o wysokości roboczej 18 m i udźwigu kosza 300kg - 680 godzin - Podnośnik koszowy o wysokości roboczej 22 m i udźwigu kosza 200kg - 350 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.51.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Ochrona osób i mienia budynków Urzędu Miasta przy palcu Jana Pawła II 6 ul. u. Niedurnego 46
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neonatologicznego
- Zakup i dostawa samochodu służbowego z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym
- Kompleksowa obsługa placów składowych i transportu wewnętrznego na powierzchni (w tym kopalnianych sieci wąskotorowych) oraz obsługa urządzeń przeładunkowych i transportowych Zamawiającego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice w okresie 12 m-cy
- Zakup i dostawa samochodu dostawczego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa obwodnicy Kochłowic" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.