eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrzeszkiPrzygotowanie, dowiezienie i wydawanie posiłków w Środowiskowym Domu Samopomocy w Orzeszkach w roku 2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-13

Orzeszki: Przygotowanie, dowiezienie i wydawanie posiłków w Środowiskowym Domu Samopomocy w Orzeszkach w roku 2014.
Numer ogłoszenia: 12378 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 493886 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy w Orzeszkach, Orzeszki 3, 12-114 Orzeszki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 623 21 75, faks 89 623 21 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dowiezienie i wydawanie posiłków w Środowiskowym Domu Samopomocy w Orzeszkach w roku 2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania, dowiezienia i wydawania posiłków podopiecznym Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w dni funkcjonowania ośrodka w okresie od 02.01.2014r. do 31.12.2014r. 2.Wyżej wymienione osoby są dożywiane w ramach programu rządowego Pomoc państwa w zakresie dożywiania na podstawie ustawy o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania z dnia 29 grudnia 2005 r. (Dz.U. Nr 267, poz. 2259 ze zmianami.), zwanego dalej programem dożywiania. 3.W okresie objętym zamówieniem przewiduje się wydanie łącznie ok. 10.845 posiłków (z tego: 4.320 II dań oraz 6 525 zup )Dzienna liczba posiłków ok. 45 sztuk x 241 dni żywieniowych). UWAGA: Liczba osób korzystających z posiłków może ulec zmianie w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia dni wolnych, a także w przypadkach absencji chorobowej podopiecznych ŚDS lub innych zdarzeń losowych. Liczba posiłków może ulec zmianie również w sytuacji zwiększenia liczby podopiecznych. 4.Posiłki powinny mieć formę jednodaniowego ciepłego obiadu serwowanego na przemian w następujący sposób: a)trzy razy w tygodniu zupa (poniedziałek, środa, piątek) b)dwa razy w tygodniu drugie danie (wtorek, czwartek) 5.Przez jeden posiłek dla podopiecznych ŚDS Zamawiający rozumie: a.zupę (bez wkładki mięsnej) ugotowaną na mięsie w ilości 400 - 450 ml +2 kromki chleba (np. jarzynową, buraczkową, ogórkową, pomidorową zaprawioną śmietaną lub jogurtem naturalnym, lub grochowa z połówek grochu, zacierkowa, rosół z kawałkiem kurczaka, krupnik), b.drugie danie składające się z: mięsa lub ryby o gramaturze 150 g. np. gulaszu, potrawki z kurczaka, klopsików, kotleta schabowego, kotleta z piesi z kurczaka, kotleta z pieczarkami, ryby w panierce lub bez, ryby w sosie, sztuki mięsa w sosie; dodatków do mięsa w postaci ziemniaków, kaszy, ryżu, makaronu, klusek o gramaturze 150 g. dodatków w postaci surówki o gramaturze 50 g. kompotu 200 ml. jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, kopytka, naleśniki z serem lub krokiety - w ilości 400 gramów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Restauracja ARKADIA Danuta Zagożdżon, ul. 24 Stycznia 1, 12-114 Rozogi, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72801,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65070,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49019,40 / Oferta z najwyższą ceną: 67239,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.