eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyUsługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Głuchołazach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Głuchołazy: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Głuchołazach
Numer ogłoszenia: 123841 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Głuchołazach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach Część 1 Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować trzy grupy uczniów klas drugich i trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych - 90 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Część 2 Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów klas drugich i trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Część 3 Realizacja zajęć terapii logopedycznej dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować uczniów klas pierwszych, drugich i trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Część 4 Realizacja zajęć terapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami w komunikacji społecznej i zaburzeniami emocjonalnymi, w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować uczniów klas pierwszych, drugich i trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Część 5 Realizacja zajęć gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów klas pierwszych, drugich i trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych - 60 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Część 6 Realizacja zajęć usprawniających manualnie dla uczniów z trudnościami w zakresie małej motoryki w roku szkolnym 2012 /2013 w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów klas pierwszych, drugich i trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Część 7 Realizacja zajęć matematyczno - przyrodniczych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem doświadczeń i obserwacji, w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów klas drugich i trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Część 8 Realizacja zajęć matematycznych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem praktycznych zastosowań matematyki, w roku szkolnym 2012/2013 w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów klas trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Część 9 Realizacja zajęć z języka angielskiego rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem aktywizujących metod pracy, w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów klas drugich i trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Część 10 Realizacja zajęć muzykoterapii dla uczniów z zaburzeniami koordynacji ruchowej, zaburzeniami emocjonalnymi, zahamowanych i nadpobudliwych psychoruchowo, z zaburzeniami mowy i niepełnosprawnych w roku szkolnym 2012/2013 w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów klas pierwszych, drugich i trzecich. Łącznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Dodatkowe wymagania od nauczycieli zajęć dodatkowych: - Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć (tj. wypełnianie dziennika zajęć, miesięcznych kart czasu pracy do 6 dnia następnego miesiąca, sporządzenie do końca czerwca 2013r. rocznego sprawozdania) i dostarczanie do szkolnego koordynatora projektu. - Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji wycieczek, spotkań i wyjazdów w ramach zajęć a także organizowanych imprez. - Wynagrodzenie nauczycieli prowadzących zajęcia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykwalifikowanymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: dla części od 1 do 10 zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą, posiadającą kwalifikacje zawodowe dla odpowiedniej części zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. Nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Wykonawcy muszą posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej. Uwaga: Zamawiający określając wymóg w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza kwalifikacje, które zostały wydane na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) program zajęć e) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 10 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć dla części przedmiotu zamówienia - 10
  • 3 - doświadczenie w prowadzeniu zajęć dl części przedmiotu zamówienia - 10
  • 4 - program zajęć dla części przedmiotu zamówienia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: Jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu lub innemu zleceniodawcy czy wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego 2) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia, 3) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. c) zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu usług, których Wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (osobach zdolnych do wykonania zamówienia) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w SIWZ dla przeprowadzonego postępowania. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2012&mc=6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, sekretariat pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie ze środków EFS Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności (umowa o dofinansowanie nr POKL/9.1.2-16-109/10 z dnia 25.10.2010 r.). Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy Pzp (art. 39 w zw. z art. 5 ust. 1 ustawy Pzp).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.