Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-19
Łapy: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach, w okresie: lipiec-sierpień 2012r.
Numer ogłoszenia: 123854 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku - Filia w Łapach , ul. Boh. Westerplatte 8, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7157910, faks 085 7155494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach, w okresie: lipiec-sierpień 2012r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, na rzecz osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach, kierowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO. Zamówienie podzielono na 2 części: - I część zamówienia: szkolenie Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (wraz z egzaminem nadającym uprawnienia do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur ze stali nierdzewnej metodą TIG), zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-07/IS-03 i W-07/IS-41. Ilość osób do przeszkolenia:10 osób bezrobotnych. Ilość godzin szkolenia jednej osoby: 111 (w tym egzamin). Miejsce szkolenia: Łapy. Termin realizacji szkolenia: lipiec-sierpień 2012r. - II część zamówienia: szkolenie Profesjonalny sprzedawca. Ilość osób do przeszkolenia:10 osób bezrobotnych. Ilość godzin szkolenia jednej osoby: 100. Miejsce szkolenia: Łapy. Termin realizacji szkolenia: lipiec-sierpień 2012r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.12.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę tej instytucji (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem WYKONAWCY.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - wykaz zrealizowanych w przeciągu ostatnich trzech lat szkoleń (załącznik nr 6 do SIWZ),a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na rzecz innych podmiotów niż ZAMAWIAJĄCY tj. Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku oraz Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku Filia w Łapach, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte przeprowadzenie szkoleń, co najmniej: a) jednego szkolenia w zakresie sprzedaży, handlu, w przypadku składania oferty na szkolenie Profesjonalny sprzedawca, b) jednego szkolenia w zakresie spawania, w przypadku składania oferty na szkolenie Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG, - oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem WYKONAWCY.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - informacje na temat warunków lokalowych, wyposażenia bazy szkoleniowej, sprzętu i innych materiałów dydaktycznych przewidzianych do realizacji zamówienia, zawarte w KARCIE SZKOLENIA (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych informacji wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem WYKONAWCY.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - informacje na temat osób przewidzianych do realizacji zamówienia zawarte w KARCIE SZKOLENIA (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych informacji wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem WYKONAWCY.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem WYKONAWCY.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę tej instytucji (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Program szkolenia - 30
- 3 - Warunki lokalowe, sprzęt i materiały jakie zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji danego kursu. - 15
- 4 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 5 - Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy jedynie w przypadku zmiany przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bialystok.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku Filia w Łapach
ul. Boh. Westerplatte 8, pok. 7,
tel. 085-715-79-10, tel/fax 085-715-54-94.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku Filia w Łapach, ul. Boh. Westerplatte 8, pok. 7,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: /POdejmij KLuczową decyzję/ w ramach PO Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3 /Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych/.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (wraz z egzaminem nadającym uprawnienia do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur ze stali nierdzewnej metodą TIG), zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-07/IS-03 i W-07/IS-41. a) Ilość godzin szkolenia jednej osoby: 111 godzin (w tym egzamin) b) Ilość osób do przeszkolenia: 10 c) miejsce szkolenia: Łapy d) termin realizacji szkolenia: lipiec-sierpień 2012r. e) Program szkolenia powinien obejmować: - Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminu końcowego IS-P/T-FW-8-141 zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa Nr W-12/IS-17, - kurs zakończy się egzaminem przed komisją do tego uprawnioną i wydaniem książeczki spawacza i Świadectwa Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Program szkolenia - 30
- 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały jakie zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji danego kursu. - 15
- 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenie Profesjonalny sprzedawca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Profesjonalny sprzedawca. a) Ilość godzin szkolenia jednej osoby: 100 godzin b) Ilość osób do przeszkolenia: 10 c) miejsce szkolenia: Łapy d) termin realizacji szkolenia: lipiec-sierpień 2012r. e) Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Organizacja i techniki sprzedaży - Zasady ekspozycji towarów - Negocjacje handlowe - Podstawy marketingu, strategie reklamowe - Elementy komunikacji interpersonalnej, autoprezentacja, - Obsługa komputera i komputerowe prowadzenie sprzedaży wraz z fakturowaniem. - Obsługa kasy fiskalnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Program szkolenia - 30
- 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały jakie zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji danego kursu. - 15
- 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych
- Zakup i dostawa materiałów szewnych SP ZOZ w Łapach
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby SP ZOZ w Łapach - Interreg VI A Litwa-Polska
- Dostawa implantów do wykonywania zabiegów ortopedycznych część I
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu
- Przeprowadzenie kursu z HTML5 i CSS3 z wykorzystaniem języka JavaScript w ramach projektu pn.:"Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z programowania sterowników PLC S7-1200 w ramach projektu pn.:"Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z projektowania i druku 3D w technologii FDM w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Dostawa oprogramowania z wdrożeniem i szkoleniem administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ropczyce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.