Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Przytyk: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej we Wrzeszczowie.
Numer ogłoszenia: 123893 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytyk, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, woj. mazowieckie, tel. 048 6180095 w. 35, fax 048 6180087.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej we Wrzeszczowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy do wykonania; Kompleksowa przebudowa stropodachu na dach czterospadowy na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej we Wrzeszczowie wraz z pokryciem blachodachówką w kolorze czerwonym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wg.SIWZ pkt: 5.1. Warunki ogólne 5.1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Pzp 5.2.1. Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje podstawową kadrą posiadającą uprawnienia budowlane (wymagane przez prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanych : w zakresie robót budowlanych ; minimum 1 osoba, i wykażą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz.42 ze zm.)oraz posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. b) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom tj. konstrukcyjno- budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Minimum 1 z w/w robót o wartości co najmniej 200.000,- PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych),d) posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości 100% oferowanej kwoty,e) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości minimum 50 000 PLN. Polisa ubezpieczeniowa musi być ważna przez cały czas trwania zamówienia. f) udzieli na wykonane roboty gwarancji co najmniej 36 miesięcy. 5.3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna)5.3.1. Wymagania określone w pkt 5.1.1.a) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej).Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp mają zastosowanie do konsorcjum, spółki cywilnej.5.3.2.Wymagania określone w pkt 5.1.1.b) i 5.2 winny być wspólnie spełnione przez Wykonawców. 5.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków,5.4.1. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.1. i 5.2. nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach informacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wg.SIWZ pkt: 6.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 5.1. specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 6.1.1. ( w formie zał. nr 1 ) Wypełniony druk oferty wraz z zaakceptowaniem oświadczeń i zobowiązań podanych w tym druku (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji ). 6.1.2. ( w formie zał. nr 2 ) Wypełniony druk przedmiaru robót do oferty ( sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji). Kosztorys ofertowy służy wyłącznie do zbadania realności oferowanej ceny. 6.1.3. ( w formie zał. nr 3 ) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji). 6.1.4. ( w formie zał. nr 4 ) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.5. ( w formie zał. nr 5 ) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt 5.2 specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 6.2.1. ( w formie zał. nr 6 ) Wykaz podstawowej kadry wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 5.2.1.a) w specyfikacji. 6.2.2. ( w formie zał. nr 7 ) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom tj.przebudowa i budowa dachu stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 5.2.1.b) specyfikacji. 6.2.3. ( w formie zał. nr 8 ) Wykaz Podwykonawców w przypadku realizacji zamówienia przy współpracy z Podwykonawcami (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji). 6.2.4. ( w formie zał. nr 9 ) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości minimum 50 000 PLN. Polisa ubezpieczeniowa musi być ważna przez cały czas trwania zamówienia.Informacje zawarte w ww. dokumentach winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 5.2.1.d) niniejszej specyfikacji. 6.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), wówczas dokumenty wymienione w pkt 6.1.4., 6.1.5, 6.2.5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej). Dokumenty wymienione w pkt 6.1.1., 6.1.2., 6.1.3., 6.1.6., 6.2.4. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik (lider).Dokumenty wymienione w pkt 6.2.1., 6.2.2., 6.2.3. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części wymagane warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 6.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 6.5. Dokumenty, o których mowa w punktach 6 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytyk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Przytyku ul.Zachęta 71, 26-650 Przytyk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Przytyku, 26-650 Przytyk, ul. Zachęta 57, pokój nr 24 tj. Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu szkolno-przedszkolnego w Borku Wielkopolskim przy ul. Szkolnej 1.
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głubczycach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Leżajsku - etap I
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.