To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-07
Rybnik: Transport sanitarny pacjentów na wezwanie SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Numer ogłoszenia: 123903 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46163 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4328138, faks 032 4328169.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport sanitarny pacjentów na wezwanie SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa transportu sanitarnego pacjentów SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, dostępnej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, na wezwanie Zamawiającego, w ilościach wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia w podziale na 3 pakiety: 1.1. Pakiet nr 1 - Transport sanitarny ambulansem drogowym typu A2 z zespołem podstawowym w rozumieniu art. 36 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym; 1.2. Pakiet nr 2 - Transport sanitarny ambulansem drogowym typu B z zespołem podstawowym w rozumieniu art. 36 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym; 1.3. Pakiet nr 3 - Transport sanitarny ambulansem drogowym typu C z zespołem specjalistycznym w rozumieniu art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym 2. Wykorzystane środki transportu sanitarnego muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 305 z późn. zm.) oraz wymagania opisane w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 618 z późn. zm.), muszą być właściwie oznakowane, wyposażone w odpowiedni sprzęt zgodnie z obowiązującymi przepisami (Polskie Normy przenoszące europejskie normy zharmonizowane, zgodnie z przepisami o Państwowym Ratownictwie Medycznym). Rok produkcji pojazdu nie wcześniejszy niż 2007. 3. Osoby wykonujące usługę powinny posiadać odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe. 4. Czas świadczenia (godzina) liczona jest od momentu przyjazdu na miejsce wezwania do momentu przybycia na miejsce wskazane w zleceniu, natomiast odległość (km) przebyta przez karetkę liczona jest od miejsca, w którym pacjent zostaje przekazany do transportu, do miejsca wskazanego w zleceniu. 5. W ramach usługi transportu zgodnie z Pakietem nr 1 i 2 Wykonawca zobowiązany jest do: 5.1. Odbioru pacjenta z oddziału/poradni oraz doprowadzenia lub ewentualnego zniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 5.2. Transportu do i z badań oraz poradni na terenie Szpitala oraz poza terenem (pracownie TK, konsultacje diagnostyczne, odwóz do miejsca zamieszkania, itp.) 5.3. Pomocy pacjentom w czasie transportu, 5.4. W szczególnych przypadkach usługa transportu może obejmować przewóz materiałów biologicznych i innych materiałów wykorzystywanych do udzielenia świadczeń zdrowotnych oraz przekazywanie dokumentacji medycznej. 6. W ramach usługi transportu zgodnie z Pakietem nr 3 Wykonawca zobowiązany jest do: 6.1. Nadzorowania pacjenta od momentu przekazania do transportu. 6.2. Zbadania zabezpieczenia pacjenta, prowadzenia akcji reanimacyjnej i odpowiedniego wdrożenia leczenia w zależności od stanu pacjenta i przewozu pacjenta do wskazanego szpitala. 6.3. Przetransportowania pacjenta do miejsca wskazanego w zleceniu a w stanie zagrożenia życia do najbliższego pod względem czasu dotarcia szpitalnego oddziału ratunkowego. Maksymalny czas oczekiwania na specjalistyczny zespół od momentu zgłoszenia do przyjazdu na miejsce wskazane przez Zamawiającego wynosi 30 minut. 7. Transport sanitarny realizowany na zlecenie Zamawiającego odbywać się będzie z zastosowaniem środków łączności bezprzewodowej, umożliwiających bezpośredni, ciągły kontakt z kierowcą. Stosowane środki łączności winny być dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. W przypadku braku dostępności pojazdu (awaria, przegląd itp.) uniemożliwiającej wykonanie usługi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport zastępczy. Zastępczy środek transportu musi spełniać wymogi Zamawiającego wskazane w zaproszeniu. Rok produkcji samochodu zastępczego nie może być wcześniejszy niż najstarszego pojazdu wskazanego w ofercie. 9. Wykonawca zapewnia nadzór merytoryczny prawidłowego funkcjonowania zespołu oraz zachowania tajemnicy medycznej, realizację zleconego transportu najkrótszą trasą, w możliwie najkrótszym terminie oraz przestrzegania przepisów wewnętrznych Zamawiającego. 10. Wykonawca w trakcie świadczenia usługi transportowej ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za szkody przewozowe, za powierzonego pacjenta lub materiały biologiczne i inne materiały, które zostały mu przekazane oraz za szkody wynikłe w przebiegu leczenia (dotyczy Pakietu nr 3). 11. Strony przewidują możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 11.1. gdy w okresie obowiązywania Umowy dojdzie do zmiany przepisów regulujących realizację usług objętych Umową; w takim wypadku zmiany Umowy będą mogły dotyczyć sposobu realizacji usług, w szczególności wymogów dotyczących składu personelu, środków transportu i ich wyposażenia, itp. oraz wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; 11.2. gdy w okresie obowiązywania Umowy nie zostanie wyczerpana maksymalna wartość Umowy; w takim wypadku zmianie może ulec okres obowiązywania Umowy; 11.3. gdy w okresie obowiązywania Umowy dojdzie do zmiany ustawowej stawki podatku VAT; w takim przypadku zmianie może ulec wysokość stawek wynagrodzenia brutto..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1 - Transport sanitarny pacjentów ambulansem drogowym typu A2 z zespołem podstawowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FALCK MEDYCYNA Sp. z o.o., Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51600,00
Oferta z najniższą ceną: 51600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51600,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2 - Transport sanitarny pacjentów ambulansem drogowym typu B z zespołem podstawowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FALCK MEDYCYNA Sp. z o.o., Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56800,00
Oferta z najniższą ceną: 56800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56800,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3 - Transport sanitarny pacjentów ambulansem drogowym typu C z zespołem specjalistycznym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FALCK MEDYCYNA Sp. z o.o., Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186990,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122450,00
Oferta z najniższą ceną: 122450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 122450,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
zamówienie z wolnej ręki - W kolejno dwóch prowadzonych postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego na usługę transportu sanitarnego pacjentów na wezwanie SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku nie zostały złożone żadne oferty. Zamawiający w dniu 01.02.2016r. ogłosił postępowanie na transport sanitarny pacjentów i ustalił termin składania ofert na dzień 10.02.2016r. Do godziny 9:30 wpłynęła jedna oferta, której wartość przekraczała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2015r. poz. 2164), zwaną dalej ustawą Pzp. Zamawiający, chcąc poszerzyć grono potencjalnych Wykonawców, dokonał modyfikacji przedmiotu zamówienia oraz skrócił termin wykonania zamówienia do 12 m-cy. W kolejno prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszonym w dniu 18.02.2016r., z terminem składania ofert przypadającym na dzień 03.03.2016r. godz. 9:30, nie złożono żadnej oferty. Do postępowania wpłynęły zapytania, w odpowiedzi na które Zamawiający w większości przychylił się do prośby Wykonawcy. Zamawiający nie wyraził zgody na obniżenie kar umownych. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Pzp. Następnie Zamawiający w dniu 25.03.2016r. ogłosił kolejne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na transport sanitarny pacjentów zmieniając wysokość kar umownych oraz przedłużył termin obowiązywania umowy do 24 m-cy. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 04.04.2016 do godziny 09:30 nie wpłynęła żadna oferta a wcześniej nie wpłynęły zapytania do prowadzonego postępowania. Postępowanie zostało powtórzone (ogłoszenie opublikowano w dniu 06.04.2016r). Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający w dwóch kolejno prowadzonych postępowaniach nie dokonał żadnych zmian w warunkach zamówienia. W związku z koniecznością zapewnienia ciągłości usług transportu sanitarnego pacjentów na wezwanie oraz z uwagi na powyższe okoliczności wnosi się o zatwierdzenie trybu postępowania - z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp zgodnie z którym w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
- Zmiana sposobu ogrzewania wraz z robotami remontowymi w zabytkowym budynku przy ul. Mikołowskiej 31 w Rybniku
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kpt. Leopolda Janiego 57 w Rybniku
- Przeprowadzenie kontroli okresowej rocznej stanu technicznego obiektów budowlanych ZEC w roku 2025
- Przebudowa zatok autobusowych na ul. Powstańców Śląskich i na ul. Prostej w Rybniku (projektuj i buduj).
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Dostawa materiałów i usług dla potrzeb bieżącego utrzymania przejezdności dróg o nawierzchni nieulepszonej w 2025/2026 roku
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
- Usługa kompleksowej organizacji międzyregionalnego spotkania Zespołów ds. rewitalizacji
- Organizacja wyjazdowych warsztatów socjoterapeutycznych 2025 w ramach projektu pn. Aktywna integracja w powiecie złotoryjskim
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.