Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-26
Bydgoszcz: Zorganizowanie turnusów wypoczynkowych dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu pn. W DRODZE DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 123935 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SOSW Nr 1 im. L. Braille`a w Bydgoszczy , ul. Krasińskiego 10, 85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3221787, 3227625, faks 0-52 3221787.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.braille.bydgoszcz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.braille.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie turnusów wypoczynkowych dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu pn. W DRODZE DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie na terenie Polski 2 czternastodniowych turnusów wypoczynkowych nad morzem lub jeziorem w okresie wakacji letnich 2011 r. dla 222 uczniów ze szkół podstawowych z województwa kujawsko - pomorskiego oraz 21 opiekunów i 2 kierowników (łącznie dla 245 osób) w związku z realizacją projektu systemowego W DRODZE DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. b. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 2 turnusów z następującą ilością uczestników każdy: I turnus - 106 uczniów, 10 nauczycieli/opiekunów i 1 kierownik turnusu II turnus - 116 uczniów, 11 nauczycieli/opiekunów i 1 kierownik turnusu c. Terminem realizacji turnusów wypoczynkowych jest okres letni 2011 r., który obejmuje okres od 26 czerwca do 31 sierpnia 2011 r. d. Uczestnikami turnusów mogą być dzieci z dysfunkcjami narządu ruchu, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcjami narządu wzroku lub słuchu oraz dzieci niepełnosprawne intelektualnie. e. Turnusy wypoczynkowe są organizowane w związku z realizacją projektu systemowego pn. W DRODZE DO SUKCESU Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania : 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. f. Projekt realizuje Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braillea w Bydgoszczy. g. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować 2 czternastodniowe turnusy oraz zapewnić uczestnikom 2 turnusów w zakresie realizacji każdego z turnusów, w szczególności: a) przewóz wraz z dodatkowymi opłatami, b) wyżywienie, c) zakwaterowanie i doposażenie, d) ubezpieczenie, e) realizację szczegółowego programu turnusów z zajęciami dydaktycznymi i zajęciami/atrakcjami. f) opiekę medyczną i ratownika. h. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zapewnienia oraz wynagrodzenia nauczycieli/opiekunów oraz kierowników turnusów, co zapewnia Zamawiający, za wyjątkiem zapewnienia oraz wynagrodzenia kadry specjalistycznej przeprowadzającej zajęcia i atrakcje, co należy do obowiązków Wykonawcy. i. Terminy turnusów powinny być wyznaczone w sposób wahadłowy tzn. następny turnus zaczyna się w dniu zakończenia poprzedniego. j. Każdy turnus powinien odbyć się w tym samym miejscu co poprzedni. k. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięć w ilości uczestników z jednego turnusu na inny w zakresie maksymalnie 5 osób, z tym zastrzeżeniem, że ogólna liczba uczestników nie ulegnie zmianie. l. Ilekroć w niniejszej SIWZ zawarte jest odniesienie do turnusu, oznacza to każdy z turnusów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zmiana ilości uczestników.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKU W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten spełnią ci wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 3 turnusy wypoczynkowe, każdy dla grupy liczącej co najmniej 60 uczestników ( uczestnikami były dzieci do lat 18 ) i trwający nie krócej niż 10 dni oraz każdy o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKU W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - wykaz wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. minimum 3 turnusów wypoczynkowych, każdy dla grupy liczącej co najmniej 60 uczestników ( uczestnikami były dzieci do lat 18 ) i trwający nie krócej niż 10 dni oraz każdy o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - WYKAZ USŁUG - referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKU W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKU W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
którzy posiadają aktualną opłacona polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKU W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 do SIWZ -OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - walory położenia obiektu - 10
- 3 - atrakcyjność programu - 20
- 4 - doświadczenie - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.braille.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille`a w Bydgoszczy
85-008 Bydgoszcz, ul. Zygmunta Krasińskiego 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braillea w Bydgoszczy 85-008 Bydgoszcz, ul. Zygmunta Krasińskiego 10 pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt W DRODZE DO SUKCESU współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.