eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZorganizowanie turnusów wypoczynkowych dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu pn. W DRODZE DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-26

Bydgoszcz: Zorganizowanie turnusów wypoczynkowych dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu pn. W DRODZE DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 123935 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SOSW Nr 1 im. L. Braille`a w Bydgoszczy , ul. Krasińskiego 10, 85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3221787, 3227625, faks 0-52 3221787.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.braille.bydgoszcz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.braille.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie turnusów wypoczynkowych dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu pn. W DRODZE DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie na terenie Polski 2 czternastodniowych turnusów wypoczynkowych nad morzem lub jeziorem w okresie wakacji letnich 2011 r. dla 222 uczniów ze szkół podstawowych z województwa kujawsko - pomorskiego oraz 21 opiekunów i 2 kierowników (łącznie dla 245 osób) w związku z realizacją projektu systemowego W DRODZE DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. b. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 2 turnusów z następującą ilością uczestników każdy: I turnus - 106 uczniów, 10 nauczycieli/opiekunów i 1 kierownik turnusu II turnus - 116 uczniów, 11 nauczycieli/opiekunów i 1 kierownik turnusu c. Terminem realizacji turnusów wypoczynkowych jest okres letni 2011 r., który obejmuje okres od 26 czerwca do 31 sierpnia 2011 r. d. Uczestnikami turnusów mogą być dzieci z dysfunkcjami narządu ruchu, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcjami narządu wzroku lub słuchu oraz dzieci niepełnosprawne intelektualnie. e. Turnusy wypoczynkowe są organizowane w związku z realizacją projektu systemowego pn. W DRODZE DO SUKCESU Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania : 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. f. Projekt realizuje Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braillea w Bydgoszczy. g. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować 2 czternastodniowe turnusy oraz zapewnić uczestnikom 2 turnusów w zakresie realizacji każdego z turnusów, w szczególności: a) przewóz wraz z dodatkowymi opłatami, b) wyżywienie, c) zakwaterowanie i doposażenie, d) ubezpieczenie, e) realizację szczegółowego programu turnusów z zajęciami dydaktycznymi i zajęciami/atrakcjami. f) opiekę medyczną i ratownika. h. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zapewnienia oraz wynagrodzenia nauczycieli/opiekunów oraz kierowników turnusów, co zapewnia Zamawiający, za wyjątkiem zapewnienia oraz wynagrodzenia kadry specjalistycznej przeprowadzającej zajęcia i atrakcje, co należy do obowiązków Wykonawcy. i. Terminy turnusów powinny być wyznaczone w sposób wahadłowy tzn. następny turnus zaczyna się w dniu zakończenia poprzedniego. j. Każdy turnus powinien odbyć się w tym samym miejscu co poprzedni. k. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięć w ilości uczestników z jednego turnusu na inny w zakresie maksymalnie 5 osób, z tym zastrzeżeniem, że ogólna liczba uczestników nie ulegnie zmianie. l. Ilekroć w niniejszej SIWZ zawarte jest odniesienie do turnusu, oznacza to każdy z turnusów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zmiana ilości uczestników.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKU W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten spełnią ci wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 3 turnusy wypoczynkowe, każdy dla grupy liczącej co najmniej 60 uczestników ( uczestnikami były dzieci do lat 18 ) i trwający nie krócej niż 10 dni oraz każdy o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKU W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - wykaz wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. minimum 3 turnusów wypoczynkowych, każdy dla grupy liczącej co najmniej 60 uczestników ( uczestnikami były dzieci do lat 18 ) i trwający nie krócej niż 10 dni oraz każdy o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - WYKAZ USŁUG - referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKU W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKU W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • którzy posiadają aktualną opłacona polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKU W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 do SIWZ -OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - walory położenia obiektu - 10
  • 3 - atrakcyjność programu - 20
  • 4 - doświadczenie - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.braille.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille`a w Bydgoszczy 85-008 Bydgoszcz, ul. Zygmunta Krasińskiego 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braillea w Bydgoszczy 85-008 Bydgoszcz, ul. Zygmunta Krasińskiego 10 pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt W DRODZE DO SUKCESU współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.