eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikBoisko ul. Gliwicka Zad.1 Wymiana części podbudowy nieprzepuszczającej wody Zad. 2 Zdjęcie i ponowne ułożenie trawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Rybnik: Boisko ul. Gliwicka Zad.1 Wymiana części podbudowy nieprzepuszczającej wody Zad. 2 Zdjęcie i ponowne ułożenie trawy
Numer ogłoszenia: 123957 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Boisko ul. Gliwicka Zad.1 Wymiana części podbudowy nieprzepuszczającej wody Zad. 2 Zdjęcie i ponowne ułożenie trawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 Wymiana części podbudowy nieprzepuszczającej wody - roboty budowlane - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, - niwelacja terenu, - rozebranie podbudowy pod nawierzchnię ze sztucznej trawy, zagęszczonej w 2 warstwach, o grubości łącznej do 15 cm - frezarką gąsienicową, - wywiezienie materiału z rozbiórki podbudowy samochodem samowyładowczym wraz z utylizacją, - rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie ław z betonu pod krawężnikami, - ręcznie profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyna łamanego- MIESZANKA TŁUCZNIOWA SORTOWANA, MROZOOCHRONNA typu MELAFIR 4/31,5 mm (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm), - wykonanie warstwy separującej (5 cm grubości warstwy po zagęszczeniu) - ŻWIR PŁUKANY 2/8 mm, - ułożenie ław betonowych z oporem pod krawężnikami, - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (z materiału z odzysku). Zad. 2 Zdjęcie i ponowne ułożenie trawy - usługa - zebranie istniejącego na boisku granulatu gumowego i piasku kwarcowego z powierzchni 6800 m2, - rozcięcie i zrolowanie trawy z powierzchni 6800 m2 (składowanie trawy na wskazanym terenie), - po wykonaniu podbudowy (przez innego wykonawcę) ponowne rozłożenie trawy (o powierzchni 6800m2), wraz z jej montażem, - zasypanie trawy piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym (należy odzyskać ok. 60% granulatu oraz ok. 70% piasku) Szczegółowy zakres prac dla zadania nr 1 precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.10 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 71.33.60.00 - Dodatkowe usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu dla Zadania 2: - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 nawierzchnię ze sztucznej trawy na boisku o powierzchni powyżej 6500m2, Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4) - załącznik nr 3, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług - załącznik nr 4 (dotyczy zadania nr 2), 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane z należytą starannością (dotyczy zadania nr 2),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Boisko ul. Gliwicka - Wymiana części podbudowy nieprzepuszczającej wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana części podbudowy nieprzepuszczającej wody - roboty budowlane - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, - niwelacja terenu, - rozebranie podbudowy pod nawierzchnię ze sztucznej trawy, zagęszczonej w 2 warstwach, o grubości łącznej do 15 cm - frezarką gąsienicową, - wywiezienie materiału z rozbiórki podbudowy samochodem samowyładowczym wraz z utylizacją, - rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie ław z betonu pod krawężnikami, - ręcznie profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyna łamanego- MIESZANKA TŁUCZNIOWA SORTOWANA, MROZOOCHRONNA typu MELAFIR 4/31,5 mm (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm), - wykonanie warstwy separującej (5 cm grubości warstwy po zagęszczeniu) - ŻWIR PŁUKANY 2/8 mm, - ułożenie ław betonowych z oporem pod krawężnikami, - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (z materiału z odzysku). Szczegółowy zakres prac precyzują: przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.10-7, 45.23.24.51-8, 45.11.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Boisko ul. Gliwicka - Zdjęcie i ponowne ułożenie trawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zdjęcie i ponowne ułożenie trawy - usługa - zebranie istniejącego na boisku granulatu gumowego i piasku kwarcowego z powierzchni 6800 m2, - rozcięcie i zrolowanie trawy z powierzchni 6800 m2 (składowanie trawy na wskazanym terenie), - po wykonaniu podbudowy (przez innego wykonawcę) ponowne rozłożenie trawy (o powierzchni 6800m2), wraz z jej montażem, - zasypanie trawy piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym (należy odzyskać ok. 60% granulatu oraz ok. 70% piasku) W związku z faktem, iż realizacja zadania uzależniona jest wymiany podbudowy wykonywanej w ramach odrębnej umowy, zadanie realizowane będzie w 2 etapach: Etap I - zdjęcie trawy - termin realizacji 14 dni Etap II - ułożenie trawy (po wymanie podbudowy) - termin realizacji 14 dni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.