Ogłoszenie z dnia 2011-04-26
Jelenia Góra: Dostawa fabrycznienowych, posiadajacych homologację, trzech quadów do ratownictwa górskiego
Numer ogłoszenia: 123961 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grupa Regionalna GOPR Grupa Karkonoska , ul. Sudecka 79, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7524734, faks 075 7524734 w. 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopr.org/news/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznienowych, posiadajacych homologację, trzech quadów do ratownictwa górskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Quad fabrycznie nowy, posiadajacy homologację - w ilości trzech (3) sztuk z dwoma (2) zestawami gąsienic do napędu alternatywnego w tym: a) 2 quady z napędem alternatywnym tj. gąsienicowym, z mocowaniem na wszystkie koła, z 2 zestawami gąsienicowymi : gąsienice uniwersalne tzn. na każdy typ podłoża, tj. głęboki śnieg, duża agresywna kostka, duże przestrzenie między kostkami, twarde drogi i kamienie b) 1 quad - koła, ale również przystosowany do napędu alternatywnego tj. gąsienicowy, z mocowaniem na wszystkie koła - przystosowany do jazdy dwóch osób siedzących jeden za drugim (jak na motocyklu), z kanapą posiadającą oparcie - zamontowana wyciągarka na płycie montażowej z pełnym wyposażeniem, udźwig pomiędzy 900 a 1300 kG - przełącznik sterujący przy manetce po lewej stronie - wyciągarka i wyposażenie dobrane odpowiednio do oferowanego modelu quada - hak kulowy do ciągnięcia przyczepy - kolor podstawowy czerwony z dopuszczeniem błotników i innych drobnych elementów w kolorze czarnym 2. Napęd - 4 x 4 rozłączalny - możliwość założenia napędu alternatywnego ( gąsienicowy) - automatyczna skrzynia biegów 3. Silnik - pojemność minimum 660 cm3 - chłodzony cieczą 4. Podwozie - masa w stanie suchym maksymalna masa 280 kg - prześwit minimum 240 mm 5. Sygnalizacja świetlna - zamontowana sygnalizacja świetlna i dźwiękowa dla pojazdów uprzywilejowanych (lampy stroboskopowe- diodowe, niebieski, zamontowane z przodu i z tyłu quada, niewielkich rozmiarów tj. maksymalnie z obudową 10*5 [cm] , zabezpieczone przed uszkodzeniem , z przodu- najlepiej umiejscowione w przestrzeni ochrony quada ) 7. Gwarancja, serwis - Wykonawca /Sprzedający zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny , przeglądy posezonowe i naprawy powstałe w trakcie eksploatacji oraz transport do miejsca serwisowego, - wymagania dotyczące gwarancji: 1) okres gwarancji na quada - minimalny 24 miesiące 2) czas przystąpienia Wykonawcy do realizacji zlecenia naprawy gwarancyjnej lub okresowego przeglądu w ramach gwarancji nie może przekroczyć 36 godzin od chwili zgłoszenia. Za naprawy i przeglądy okresowe w ramach gwarancji koszty ponosi Wykonawca za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych 3) transport quadów od siedziby Zamawiającego do punktu serwisowego w okresie gwarancji następować będzie na koszt Wykonawcy/Sprzedającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.41.00.00 - Motocykle .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o -poparta należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw quadów w ilości co najmniej 5 sztuk. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia - Załącznik Nr 7 do IDW, przy czym - jeżeli dotyczy to wiedzy i doświadczenia - Inny podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie tj. elementów niezbywalnych wykonawcy, musi wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia w charakterze podwykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do IDW, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku wykazania wartości wykonanych dostaw w walutach innych niż PLN - należy podać kwotę w PLN , przeliczając kwotę wartości wykonanych dostaw rozliczanych w innych walutach na PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień 31 marca 2011r. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o -poparta posiadaniem a) środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000 zł , b) opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej stanowiącej równowartość umownej ceny za realizację przedmiotu zamówienia . Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia - Załącznik Nr 7 do IDW, przy czym - jeżeli dotyczy to środków finansowych, o których mowa w punkcie 1.4.a) - od takiego podmiotu (udostępniającego zasoby) wymagane jest przedłożenie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których podmiot udostępniający zasoby posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu udostępniającego zasoby , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku : a) rezygnacji z wykonania pełnego zakresu zamówienia , b) wystąpienia siły wyższej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian nieistotnych tj. takich, które nie miałyby wpływu na krąg wykonawców ubiegających się o zamówienie, jak również na wynik postępowania ( np. zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami umowy, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy m.in. zmiana rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gopr.org/news/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w wersji elektronicznej ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Grupa Regionalna GOPR - Grupa Karkonoska, ul. Sudecka Nr 79, 58-500 Jelenia Góra lub bezpośrednio- w sekretariacie Naczelnika - parter ( adres j. w.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Priorytet Nr 6 : Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura) Działanie Nr 6.5: Działania wspierające infrastrukturę turystyczną i kulturową.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
- Dostawa samochodów użytkowych dla potrzeb TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.