Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Grudziądz: Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów
Numer ogłoszenia: 123983 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, faks (056) 4510233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, typu igloo, o podstawie koła, o pojemności 1,5 m3 - w ilości 328 sztuk, w tym 164 sztuki w kolorze żółtym z czytelnym i trwałym napisem plastik i 164 sztuki w kolorze zielonym z czytelnym i trwałym napisem szkło. Pojemniki wykonane z polietylenu, odpornego na korozję, niskie i wysokie temperatury. Pojemnik musi być przystosowany do opróżniania w systemie HDS. Otwory wlotowe pojemnika winny być zabezpieczone przed opadami atmosferycznymi. Do oferty należy załączyć zdjęcia ( foldery reklamowe) pojemników. Pojemniki należy dostarczyć na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Grudziądza..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.30.00 - Duże pojemniki 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3) Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenia: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy wg Załącznika nr 2 (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika ); b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wg Załącznika nr 3 (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); Dokumenty: c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 1)c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziadz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 1 86-300 Grudziądz pok. 114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
- Łamiemy beton - rewitalizacja terenu Szkoły Podstawowej Nr 21 w Grudziądzu połączona z wymianą monitoringu"
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
- Naprawa przepompowni ścieków w kompleksie wojskowym w m. Jamy gm. Rogóźno-sprawa 22/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Dostawa tłucznia kamiennego (poza wapieniem) ze skały litej do nawierzchni drogowych o frakcji 0-31,5 mm- sprawa 23/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH PRAS STACJONARNYCH Z WYWROTNICĄ ZINTEGROWANĄ BOCZNĄ LUB CZOŁOWĄ I KONTENERAMI dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Duże pojemniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.