Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Zielona Góra: Usługa prac porządkowych w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25.
Numer ogłoszenia: 12400 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze , Al . Wojska Polskiego 25, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3287411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prac porządkowych w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa prac porządkowych w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie usługi prac porządkowych związanych z utrzymaniem czystości pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku NBP, a w szczególności: 1) utrzymanie czystości pomieszczeń administracyjno-biurowych o łącznej powierzchni 3.934,68 m2 w zakresie i częstotliwości określonej w załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 SIWZ, 2) utrzymanie czystości w pokojach gościnnych o łącznej powierzchni 195,90 m2 w zakresie i częstotliwości określonej w załączniku nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 SIWZ, 3) mycie okien w części niskiej i w części wysokiej budynku o łącznej pow. 1.226,45 m2 metodą tradycyjną i metodą alpinistyczną w zakresie i częstotliwości określonej w załączniku nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 SIWZ, 4) mycie okien w pokojach gościnnych części D o łącznej pow. 34,71m2 metodą tradycyjną w zakresie i częstotliwości określonej w załączniku nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 SIWZ 5) zakup i wyposażenie w środki higieniczne i sanitarne 4 aneksów kuchennych, 30 węzłów sanitarnych, 1 pokoju śniadań oraz 3 kuchni na potrzeby 68 pracowników z rezerwą 10% na potrzeby klientów banku według wzoru, którego treść stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ, 6) zakup i dostawa środków do mycia, czyszczenia i konserwacji wg wzoru, którego treść stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Usługę prac porządkowych Wykonawca wykonywał będzie codziennie w ciągu 8 godzin w dwóch przedziałach czasowych: od godziny 630 do 1430 i od 1400 do 2200 przy użyciu: 1) narzędzi i sprzętu wymienionego w Załączniku nr 7 do SIWZ, 2) środków higienicznych i sanitarnych wymienionych w Załączniku nr 8 do SIWZ, 3) środków do mycia, czyszczenia i konserwacji wymienionych w Załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, a w szczególności wykażą, że: a) należycie wykonali (lub wykonują) usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b) dysponują narzędziami, sprzętem i środkami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do Rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, w tym: co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, a za taką Zamawiający uzna usługę o wartości nie mniejszej niż 80 tysięcy brutto rocznie w jednym obiekcie, na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania usługi narzędzi, sprzętu i środków - na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 7, Nr 8 i nr 9 do SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 ze zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski
Oddział Okręgowy w Zielonej Górze
al. Wojska Polskiego 25
65-950 Zielona Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze al. Wojska Polskiego 25 65-950 Zielona Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie Rzeczypospolitej Polskiej (PLN). 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych. 4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1, pkt 6 ustawy. 5. Umowa ramowa i aukcja elektroniczna - nie dotyczą przedmiotowego postępowania. 6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną należy również niezwłocznie przesłać w formie oryginału - pocztą lub dostarczyć osobiście, z zastrzeżeniem podanym w Rozdziale XVIII ust. 7. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Określenie części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom - Zamawiający nie wnosi takiego zastrzeżenia..
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców (obywateli państw trzecich) w 2025 r.
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych (jezdniowych) - powiat żarski
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze ZAD 1 RDW w Zielonej Górze, ZAD 2 OD Kłodawa oraz OD Drezdenko, ZAD 3 OD Sulęcin oraz OD Ośno Lub.
- Budowa drogi wewnętrznej ul. Pinokia w Zielonej Górze w ramach zadania: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni dróg w Zielonej Górze
- Dostawa samochodu elektrycznego dostawczego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.