Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-07
Bydgoszcz: 102/P/2016
Numer ogłoszenia: 124021 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego - pełnomocnik Zamawiajacego Miasto Bydgoszcz.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 102/P/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Okulickiego 5/23, Sienkiewicza 39/7 , Nakielska 13/8 , Nakielska 125/9 , Odrzańska 4/1 , Grunwaldzka 161/9 i Unii Lubelskiej 1/9 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał: warunek dla zadania nr 1, 2, 3, 5: * 1 zamówienie (realizowane w ramach jednej umowy) polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (tj. budynku lub lokalu) obejmujące swoim zakresem roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej o łącznej wartości robót brutto minimum 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) warunek dla zadania nr 4: * 1 zamówienie (realizowane w ramach jednej umowy) polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (tj. budynku lub lokalu) obejmujące swoim zakresem roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej o łącznej wartości robót brutto minimum 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) warunek dla zadania nr 6 i nr 7: * 1 zamówienie (realizowane w ramach jednej umowy) polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (tj. budynku lub lokalu) obejmujące swoim zakresem roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej o łącznej wartości robót brutto minimum 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2013.1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 r. lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a także posiadającymi aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa tj. dysponuje minimum a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ( warunek dotyczy wszystkich zadań ) b) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych( warunek dotyczy wszystkich zadań ) c) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych (warunek dotyczy wszystkich zadań) UWAGA: Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadania przez nich uprawnień budowlanych w danej specjalności - dopuszcza odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz.65).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dla zadania nr 1, 2,3 i 5: * 1 zamówienie (realizowane w ramach jednej umowy) polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (tj. budynku lub lokalu) obejmujące swoim zakresem roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej o łącznej wartości robót brutto minimum 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla zadania nr 4: * 1 zamówienie (realizowane w ramach jednej umowy) polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (tj. budynku lub lokalu) obejmujące swoim zakresem roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej o łącznej wartości robót brutto minimum 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla zadania nr 6 i nr 7 : * 1 zamówienie (realizowane w ramach jednej umowy) polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (tj. budynku lub lokalu) obejmujące swoim zakresem roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej o łącznej wartości robót brutto minimum 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące dokumenty: 1) Formularz cenowy (zgodny ze wzorem załącznika nr 1 do SIWZ) dla każdego zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę. Wykonawca nie jest zobowiązany składać formularze cenowe dla zadań, do których nie będzie przystępował. 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Powyższe zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (tj. wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy) - taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 5. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: * zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. 2) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz złożyć listę kapitałową albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,o której mowa w pkt.7.3. SIWZ - wg wzorów Zamawiającego 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w pkt.6.2. SIWZ, 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców. 6. Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych , 85-005 Bydgoszcz , ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój nr 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych , 85-005 Bydgoszcz , ul. Gdańska 9 ( 2 piętro , pokój nr 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 102/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Okulickiego 5/23 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 102/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 39/7 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 102/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Nakielska 13/8 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 102/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Nakielska 125/9 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 102/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Odrzańska 4/1 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 102/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzka 161/9 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 102/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Unii Lubelskiej 1/9 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Konserwacja i naprawy urządzeń dźwigowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy" - 3 części
- Dostosowanie przeprawy promowej w Solcu Kujawskim i Czarnowie do stanów wody rzeki Wisły" - opracowanie dokumentacji technicznej.
- Dostawa używanego samochodu specjalnego (pomoc drogowa)
- USŁUGA KONSERWACJI I NAPRAWY WIND
- SUKCESYWNE NAPRAWY BIEŻĄCE POJAZDÓW O DMC POWYŻEJ 3,5 T
- 9/PA/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy zlokalizowanych w obrębie działania ROM Nr 2
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej do PSZOK w Tuszowie"
- "Remont Dworu w Stryszowie - dokończenie robót rozpoczętych w roku 2024."
- Remont drogi gminnej Sienna - Berdychów nr 290687K w km od 0+140,0 do km 0+416,2 w miejscowości Sienna, Gmina Gródek nad Dunajcem
- Budowa przedszkola gminnego w Charzykowach
- Zielona przestrzeń - utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieleni w Gminie Czernichów
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.