Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-17
Chorzów: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 13
w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2016
Numer ogłoszenia: 124034 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 13 im.Tadeusza Kościuszki , ul. Styczyńskiego 32, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 24 11 635, faks 32 24 11 635.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp13chorzow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2016, w następujących częściach: 1. Pieczywo i wyroby cukiernicze 2. Warzywa, owoce i przetwory 3. Produkty ogólnospożywcze i jaja 4. Mięso i wyroby mięsne 5. Produkty głęboko mrożone.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 3 do siwz) oraz Certyfikat HACCP lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej stwierdzające o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. 2015 poz. 594) Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg zastosowania formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 3 do siwz). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg zastosowania formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji w dostarczonym oświadczeniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 3 do siwz) oraz oświadczenie iż dysponuje minimum 1 samochodem przeznaczonym do transportu żywności (załącznik nr 4 do siwz). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg zastosowania formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 3 do siwz). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg zastosowania formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji w dostarczonym oświadczeniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 3 do siwz). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg zastosowania formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji w dostarczonym oświadczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta cenowa - zał. nr 1 do SIWZ, Formularz cenowy na odpowiednią część zamówienia - zał. 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ; Wykaz samochodów - zał. nr 4 do SIWZ; Wzór umowy - zał. nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp13chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32, pok. nr 21 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 08:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32, pok. nr 21 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieczywo i wyroby cukiernicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: bułek, chlebów pszennych, żytnich, wieloziarnistych, bułki tartej, drożdżówek. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1a do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.11.00-7, 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warzywa, owoce i przetwory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: warzyw i owoców krajowych, owoców cytrusowych, kiszonek, dżemów, koncentratów pomidorowych, warzyw konserwowych . Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1b do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.00.00-9, 03.22.10.00-6, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty ogólnospożywcze i jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: produktów mleczarskich, przypraw, oleju, ryżu, mąki, kasz, płatków, miodu, herbaty, jaj, przypraw w płynie, makaronów itp. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1c do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.87.00.00-7, 15.80.00.00-6, 15.61.12.20-3, 15.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mięso i wyroby mięsne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: mięsa drobiowego, udek i podudzi z kurcząt, filetów z kurczaka i indyka, udźców z indyka, porcji rosołowych, mięsa wieprzowego, mięsa wołowego, wędlin drobiowych i wieprzowych, parówek. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1d do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.11.21.00-7, 15.11.30.00-3, 15.11.11.00-0, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty głęboko mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: warzyw mrożonych, mieszanek owocowych mrożonych, owoców mrożonych, filetów ryb mrożonych, paluszków rybnych. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1e do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.89.60.00-5, 15.22.10.00-3, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Dostawy mięsa wołowego i wątroby wołowej w roku 2025
- Dostawy siana łąkowego, siana z lucerny , słomy jęczmiennej i kiszonki z lucerny w roku 2025
- Dostawy ryb mrożonych w roku 2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - kominy - paczka nr 2
- Dostawy granulatów i pasz specjalistycznych w roku 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.