Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 206 tyś EURO na dostawę pieluchomajtek, cewników i peruk dla pacjentów Wojewódzkiej Poradni Zaopatrzenia Ortopedycznego i pieluchomajtek dla pacjentów W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 124052 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, fax 042 6895911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 206 tyś EURO na dostawę pieluchomajtek, cewników i peruk dla pacjentów Wojewódzkiej Poradni Zaopatrzenia Ortopedycznego i pieluchomajtek dla pacjentów W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PERUKI; CEWNIKI; PIELUSZKI DLA NIEMOWLĄT; PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSłYCH.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.67.52.00 - Peruki Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.16.30 - Peruki Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 21.22.21.21 - Pieluszki dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt Oryginalny kod CPV: 36.71.30.00 - Wyroby higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów ( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ) i oświadczeń : 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)oświadczenie z 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4) oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. funkcjonalność - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź pokój 978.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź KANCELARIA SZPITALA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: peruki z włókna kanekalonowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fryzury o włosach krótkich - 22500 szt. , średnich - 28500 szt.i długich - 49000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.52.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cewniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, zgodnie z opisem w SIWZ - 55000 szt. Sterylne cewniki jednorazowego użytku typu Tiemanna, zgodnie z opisem - w SIWZ - 3500 szt. Sterylne cewniki jednorazowego użytku typu Nelatony, zgodnie z opisem w SIWZ - 130000 szt. Sterylne cewniki jednorazowego użytku samoutrzymujące się typu Foleya zgodnie z opisem w SIWZ - 3800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. funkcjonalność - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.1 Pieluchomajtki typu Fix dla wagi pacjenta od 16 kg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki typu Fix dla wagi pacjenta od 16 kg - 24 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 3.2 Pieluchomajtki typu Junior dla wagi pacjenta 12-18 do 25 kg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki typu Junior dla wagi pacjenta 12-18 do 25 kg - 26500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 3.3 Pieluchomajtki typu Maxi dla wagi pacjenta 7-8 do 18 kg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki typu Maxi dla wagi pacjenta 7-8 do 18 kg - 12000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 3.4 Pieluchomajtki XS dla wagi pacjenta 35 - 55 kg minimalnej chłonności 1300 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności obwód 40 do 60-70 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki XS dla wagi pacjenta 35 - 55 kg minimalnej chłonności 1300 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności obwód 40 do 60-70 cm - 5000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 3.5 Pieluchomajtki S dla wagi pacjenta 35 - 55 kg minimalnej chłonności 1300 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, obwód 50-55 do 80 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki S dla wagi pacjenta 35 - 55 kg minimalnej chłonności 1300 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, obwód 50-55 do 80 cm - 35000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 3.6 Pieluchomajtki M dla wagi pacjenta 55 - 75 kg, minimalnej chłonności 2300 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności obwód 70 - 120 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki M dla wagi pacjenta 55 - 75 kg, minimalnej chłonności 2300 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności obwód 70 - 120 cm - 70000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 3.7 Pieluchomajtki M dla wagi pacjenta 55 - 75 kg, minimalnej chłonności 1600 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności obwód 75 - 110 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki M dla wagi pacjenta 55 - 75 kg, minimalnej chłonności 1600 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności obwód 75 - 110 cm - 82 400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 3.8 Pieluchomajtki L dla wagi pacjenta od 75 kg, minimalnej chłonności 2800 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, obwód 100 -150 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki L dla wagi pacjenta od 75 kg, minimalnej chłonności 2800 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, obwód 100 -150 cm - 13000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 3.9 Pieluchomajtki L dla wagi pacjenta 75 kg, minimalnej chłonności 2200 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności obwód 110 do 150 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki L dla wagi pacjenta 75 kg, minimalnej chłonności 2200 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności obwód 110 do 150 cm - 165000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 3.10 Pieluchomajtki L (nocne) dla wagi pacjenta 75 kg, minimalnej chłonności 2700 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, obwód 110 do 150 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki L (nocne) dla wagi pacjenta 75 kg, minimalnej chłonności 2700 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, obwód 110 do 150 cm - 16 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 3.11 Pieluchomajtki XL dla wagi pacjenta od 75 kg; minimalnej chłonności 2200 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, obwód 100-110 do 170 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki XL dla wagi pacjenta od 75 kg; minimalnej chłonności 2200 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, obwód 100-110 do 170 cm - 50700 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 3.12 Pieluchy dla dzieci 3- 6 kg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchy dla dzieci 3- 6 kg -900 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: 3.13 Pieluchy dla dzieci 5-9 kg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchy dla dzieci 5-9 kg - 7800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 3.14 Pieluchy dla dzieci 9-18 kg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchy dla dzieci 9-18 kg - 6500 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
- Zakup i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Borowiu
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.