Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-20
Nowy Sącz: PCFE.272.37.2015 Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego
i nowosądeckiego.
Numer ogłoszenia: 124059 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.37.2015 Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, Umowa w sprawie Realizacji Projektu nr URP/SPPW/1.1/KIK/06. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części (Pakietów): 1) Pakiet 1 Kurs fakturzysty: a) Liczba uczestników: 2 osoby. b) Kurs obejmuje 40 godzin zajęć, w tym: 15 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. 2) Pakiet 2 Kurs organizacji i obsługi ruchu turystycznego: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 24 godziny zajęć, w tym: 12 godzin zajęć teoretycznych i 12 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. 3) Pakiet 3 Kurs nowoczesnych technologii w przygotowaniu posiłków: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 30 godzin zajęć, w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 20 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz lub Krynica-Zdrój. 4) Pakiet 4 Kurs profesjonalnego recepcjonisty: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje minimum 32 godziny zajęć, w tym: 8 godzin zajęć teoretycznych, 24 godziny zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Rytro. 5) Pakiet 5 Kurs profesjonalnego sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej: a) Liczba uczestników: 2 osoby. b) Kurs obejmuje 50 godziny zajęć na osobę, w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. 6) Pakiet 6 Kurs tokarza: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 70 godziny zajęć, w tym: 24 godziny zajęć teoretycznych i 46 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. 7) Pakiet 7 Kurs pierwsza pomoc przedmedyczna: a) Liczba uczestników: 2 osoby. b) Kurs obejmuje 16 godzin zajęć, w tym: 8 godzin zajęć teoretycznych i 8 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. 8) Pakiet 8 Kurs prawa jazdy kategorii B+E: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Wykonawca zrealizuje część teoretyczną i praktyczną kursu w wymiarze czasowym nie mniejszym niż określony w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1019) oraz zgodnie ze szczegółowym programem szkolenia kandydatów na kierowców określonym w Załączniku nr 1 do w/w rozporządzenia. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: w granicach administracyjnych miasta Nowego Sącza lub powiatu nowosądeckiego (w odległości nie większej niż 15 km od Nowego Sącza); 9) Pakiet 9 Kurs pilarza - drwala - operatora pilarki spalinowej: a) Liczba uczestników: 11 osób. b) Kurs obejmuje 230 godziny zajęć, w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 200 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: zajęcia teoretyczne - Nowy Sącz, zajęcia praktyczne - teren lasów gminnych lub państwowych powiatu nowosądeckiego. 10) Pakiet 10 Kurs barmański: a) Liczba uczestników: 10 osób. b) Kurs obejmuje 45 godzin zajęć na grupę, w tym:12 godzin zajęć teoretycznych i 33 godziny zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6.10 do niniejszej specyfikacji. 11) Pakiet 11 Kurs kosmetyczny: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 100 godzin zajęć, w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 100 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Rytro. 12) Pakiet 12 Kurs masażu tensegracyjnego: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 30 godzin zajęć, w tym: 5 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz 13) Pakiet 13 Kurs pn. metody regeneracji włosów: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 40 godzin zajęć, w tym: 5 godzin zajęć teoretycznych i 35 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. 14) Pakiet 14 Kurs technik sprzedaży bezpośredniej: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 80 godzin zajęć, w tym: 60 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Piwniczna-Zdrój. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.56.20.00-1, 80.41.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.3. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia certyfikatu jakości usług, jeżeli wykonawca tym dokumentem dysponuje, w celu uzyskania dodatkowych punktów w innym niż cena kryterium oceny ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300
Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Grzegorz Poręba, pokój nr 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Informacja Dziennik Podawczy (pokój nr 7)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, Umowa w sprawie Realizacji Projektu nr URP/SPPW/1.1/KIK/06. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Kurs fakturzysty:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 2 osoby. b) Kurs obejmuje 40 godzin zajęć, w tym: 15 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Kurs organizacji i obsługi ruchu turystycznego:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 24 godziny zajęć, w tym: 12 godzin zajęć teoretycznych i 12 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Kurs nowoczesnych technologii w przygotowaniu posiłków:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 30 godzin zajęć, w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 20 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz lub Krynica-Zdrój. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Kurs profesjonalnego recepcjonisty:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje minimum 32 godziny zajęć, w tym: 8 godzin zajęć teoretycznych, 24 godziny zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Rytro. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Kurs profesjonalnego sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 2 osoby. b) Kurs obejmuje 50 godziny zajęć na osobę, w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 Kurs tokarza:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 70 godziny zajęć, w tym: 24 godziny zajęć teoretycznych i 46 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 Kurs pierwsza pomoc przedmedyczna:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 2 osoby. b) Kurs obejmuje 16 godzin zajęć, w tym: 8 godzin zajęć teoretycznych i 8 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.56.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 Kurs prawa jazdy kategorii B+E:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Wykonawca zrealizuje część teoretyczną i praktyczną kursu w wymiarze czasowym nie mniejszym niż określony w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1019) oraz zgodnie ze szczegółowym programem szkolenia kandydatów na kierowców określonym w Załączniku nr 1 do w/w rozporządzenia. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: w granicach administracyjnych miasta Nowego Sącza lub powiatu nowosądeckiego (w odległości nie większej niż 15 km od Nowego Sącza); e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 Kurs pilarza - drwala - operatora pilarki spalinowej:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 11 osób. b) Kurs obejmuje 230 godziny zajęć, w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 200 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: zajęcia teoretyczne - Nowy Sącz, zajęcia praktyczne - teren lasów gminnych lub państwowych powiatu nowosądeckiego. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 Kurs barmański:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 10 osób. b) Kurs obejmuje 45 godzin zajęć na grupę, w tym:12 godzin zajęć teoretycznych i 33 godziny zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 Kurs kosmetyczny:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 100 godzin zajęć, w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 100 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Rytro. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 Kurs masażu tensegracyjnego:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 30 godzin zajęć, w tym: 5 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 Kurs pn. metody regeneracji włosów:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 40 godzin zajęć, w tym: 5 godzin zajęć teoretycznych i 35 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 Kurs technik sprzedaży bezpośredniej:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 80 godzin zajęć, w tym: 60 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Piwniczna-Zdrój. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 15
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa bielizny szpitalnej
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, II Postępowanie
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawy materiałów szewnych
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu nauki języka polskiego jako obcego na poziomie A1 i A2
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kształć się w ZSBT"
- Zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Siemień
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia w edukacji dla wychowanków pieczy zastępczej będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.