To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-17
Gdańsk: Dostawa wraz z instalacją dwóch zestawów HPLC z wyposażeniem dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 124086 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90666 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją dwóch zestawów HPLC z wyposażeniem dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38500000 (Aparatura kontrolna i badawcza). 2.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wraz z instalacją dwóch zestawów HPLC z formowaniem 4-składnikowego gradientu po stronie niskiego ciśnienia z wyposażeniem, zwanych dalej aparaturą, dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego. 3.Zamówienie obejmuje m.in.: 1)dostawę, instalację i uruchomienie aparatury wraz z zestawem komputerowym z oprogramowaniem umożliwiającym analizę zbieranych danych i drukarką atramentową oraz z pozostałym wyposażeniem niezbędnym do pracy, 2)szkolenie ok 2 osób w zakresie obsługi i eksploatacji aparatury w siedzibie Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym po jej instalacji i uruchomieniu. 4.Miejsce dostawy: Wydział Chemii ul. Wita Stwosza 63, 80-308 Gdańsk. 5.Aparatura będąca przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2a do SIWZ. 6.Aparatura musi: 1)być fabrycznie nowa (wymagane jest aby nie posiadała wad fizycznych i prawnych), kompletna, gotowa do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji, 2)być dostarczona Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 3)posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na aparaturze, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. 2014r poz. 1645 z późn. zm.), 4)jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, aparatura wykorzystująca energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach aparatury, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r poz. 1203 z późn. zm.). 7.Gwarancja 12 miesięcy. 8.Szczegóły dotyczące gwarancji i świadczeń gwarancyjnych zawarte są w § 4 umowy. 9.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonej aparatury, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonej aparatury a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 umowy, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jej użycie w pełnym zakresie. 10.W przypadkach określonych w pkt. 9 przedstawiciel Zamawiającego sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania aparatury, a Wykonawca jest obowiązany do jej niezwłocznej wymiany na nową, wolną od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu aparatury wolnej od wad przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 umowy. 11.Termin wykonania zamówienia (dostawy wraz z instalacją i uruchomieniem): do 30 dni roboczych* od dnia zawarcia umowy. *Przez określenie dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych od pracy u Zamawiającego, tj. 02.05.2016r, 27.05.2016r i 31.10.2016r. 12.Szczegóły zamówienia podane są w rozdz. II SIWZ, w załączniku nr 2a do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) i w umowie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"SHIM-POL A.M.BORZYMOWSKI" E.BORZYMOWSKA-RESZKA, A.RESZKA SPÓŁKA JAWNA
- SHIM-POL A.M.Borzymowski E.Borzymowska-Reszka, A.Reszka Sp. Jawna, ul. Lubomirskiego 5, 05-080 Izabelin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308171,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 381819,72
Oferta z najniższą ceną: 381819,72 / Oferta z najwyższą ceną: 381819,72
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stanowiska do manualnej charakteryzacji elektrycznej
- Dostawa aparatury laboratoryjnej
- P-71/2024: Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- materiały i części do mikroskopów
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.