eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wymiana stolarki okiennej i remont sanitariatów w ZS nr 7 przy ul. Browarowej w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Tychy: Wymiana stolarki okiennej i remont sanitariatów w ZS nr 7 przy ul. Browarowej w Tychach
Numer ogłoszenia: 124090 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i remont sanitariatów w ZS nr 7 przy ul. Browarowej w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w Zespole Szkół Nr 7 przy ul. Browarowej w Tychach, w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy wraz ze STWiOR autorstwa firmy KOSZT-BUD, Zakład Usług Projektowo-Kosztorysowych i Nadzoru Inwestorskiego, Dariusz Majer, z siedzibą w 44-196 Knurów, ul. Gen. J. Ziętka 18c/12. Zakres rzeczowy robót do wykonania przewiduje między innymi: 1. Wymianę stolarki okiennej drewnianej , skrzynkowej na stolarkę z PCV w kolorze białym z ramą pięciokomorową wraz z wkładem z szyb zespolonych. W dwóch salach gimnastycznych i wszystkich oknach zakratowanych do zewnętrznego szklenia należy zastosować szkło bezpieczne P4. Współczynnik przenikania ciepła U(max) nie może przekraczać dla okien 1,6 W/(m2xK), przy czym współczynnik przenikana ciepła dla wkładów szybowych powinien być mniejszy lub równy 1,0 W/(m2xK). Górne okna frontowe nad wejściem głównym zaprojektowano jako stolarkę aluminiową z szybami samoczynnie zmywalnymi. 1.1 Okna z PCV rozwieralne i uchylno-rozwieralne, dwudzielne, do 2,0 m2, osadzane na dyblach - okna o profilu 5 komorowym z szybami P-4 - 52,0m2 1.2 Okna z PCV rozwieralne i uchylno-rozwieralne, dwudzielne, do 2,5 m2, osadzane na dyblach - okna o profilu 5 komorowym, z szybami P-4 - 57,6 m2 1.3 Okna z PCV rozwieralne i uchylno-rozwieralne, dwudzielne, ponad 2,5 m2, osadzane na dyblach - okna o profilu 5 komorowym z szybami P-4 - 61,8 m2 1.4 Okna z PCV rozwieralne i uchylno-rozwieralne, dwudzielne, ponad 2,5m2, osadzane na dyblach - okna o profilu 5 komorowym - 268,8 m2 1.5 Okna aluminiowe, oszklone na budowie, o pow. ponad 3,0 m2, osadzane na kotwach, z szybami 1-komorowymi, okna o profilu 5 komorowym, szyby samooczyszczające - 20, 7 m2 1 6 Montaż nawiewników okiennych o parametrach nie gorszych niż typ EHA22- 50 produkcji AERECO - 131 szt. 2. Wymianę zewnętrznej stalowej stolarki drzwiowej na ślusarkę aluminiową w kolorze brązowym. Górna część przeszklona, szkło zespolone, bezpieczne, część dolna jako pełna z wkładów warstwowych z dwóch warstw blachy aluminiowej oraz 2cm pianki poliuretanowej. Współczynnik przenikania ciepła U (max) nie może przekroczyć dla drzwi 1,6 W/(m2xK), przy czym współczynnik przenikania ciepła dla wkładów szybowych powinien być mniejszy lub równy 1,0W/(m2xk). 2.1 drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe, osadzone na kotwach , z szybami 1-komorowymi, 2 zamki z wkładką patentową - 10,75 m2 2.2 drzwi stalowe, pełne, 2 zamki z wkładką patentową - 4,11 m2 2.3 ścianki aluminiowe oszklone na budowie, osadzone na kotwach z szybami jednokomorowymi z drzwiami, szkło bezpieczne, 2 zamki z wkładką patentową - 14,49 m2 3. Wymianę ścianki z luksferów na pustaki szklane wymurowane w systemie binario. Ścianki wykonać jako wypełnienie przestrzeni okiennej przy głównych drzwiach wejściowych z pustaków 19x19x8 bezbarwnych, w systemie binario - 14,27 m2 4. Wymiana zewnętrznych parapetów na wykonane z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze brązowym - 118,76 m2 5. Wymianę wewnętrznych drewnianych parapetów na komorowe z PCV w kolorze białym - 134,00 szt. 6 . Regeneracja krat okiennych łącznie z demontażem i montażem (z malowaniem po montażu) - 2,03 t 7. Wykonanie robót towarzyszących, tj. podmurowania, tynkowania, malowanie wszystkich uzupełnionych tynków, wywóz gruzu, prace porządkowe, itp. Uwaga! Przed zamówieniem stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej Wykonawca jest zobowiązany do dokonania pomiarów otworów okiennych i drzwiowych z natury. Wymiary zamawianej stolarki i ślusarki dostosować do istniejących gabarytów otworu. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100 PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej do kierowania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. 2)Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - Wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 2 robót budowlanych obejmujących swym zakresem wymianę stolarki okiennej na PCV za kwotę min 400 000,00 zł brutto w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 3)oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00zł. 2) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok.808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ -wypełnione zbiorcze zestawienie wartości zadania, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wniesienia wadium, Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 2009-04-28.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.