Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Myszków: OPRACOWANIU TRZECH PROJEKTÓW MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA MYSZKOWA ORAZ UDZIAŁU W CZYNNOŚCIACH ZWIĄZANYCH Z ICH SPORZĄDZENIEM
Numer ogłoszenia: 124104 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 313 26 82, fax (034) 313 50 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIU TRZECH PROJEKTÓW MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA MYSZKOWA ORAZ UDZIAŁU W CZYNNOŚCIACH ZWIĄZANYCH Z ICH SPORZĄDZENIEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Obszar określony w uchwale Nr XVIII 155 08 Rady Miasta w Myszkowie z dnia 26 marca 2008r położony w Myszkowie w obrębie dzielnic; Szyszki i Podlas rejon ulic: Słowackiego, Osińska Góra , Prusa, Jana Pawła II, Kochanowskiego , o powierzchni około 267 załącznik graficzny nr 1 B. Obszar określony w uchwale Nr XIX 168 08 Rady Miasta w Myszkowie z dnia 28 kwietnia 2008r. Położony w Myszkowie w obrębie dzielnicy Nowa Wieś i ograniczony : ul. Słowackiego, torami PKP, ul. Nowowiejską , ul. Wapienną, ul. Gołębią i ul. Osińska Góra, o powierzchni około 344 ha załącznik graficzny nr 2. C. Obszar określony w uchwale NR XIX 169 08 Rady Miasta w Myszkowie z dnia 28 kwietnia 2008r. położony w Myszkowie obrębie dzielnicy Nowa Wieś, Michałów, Mijaczów, i centrum miasta Myszkowa ograniczony : granicą administracyjną gminy Myszków gminą Koziegłowy, terenami zamkniętymi PKP, fragmentami ulic Kościuszki i Pułaskiego, korytem rzeki Warta załącznik graficzny nr 3 2. Czynności związane z opracowaniem planów: (czynności prowadzone odrębnie dla każdego opracowania) 1) Przygotowanie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z wymaganiami przepisów szczególnych (dopuszcza się jedno opracowanie dla wszystkich trzech planów). 2) Przygotowanie ogłoszeń o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 3) Przygotowanie zawiadomień właściwych organów i instytucji o przystąpieniu do sporządzenia planu. 4) Przygotowanie inwentaryzacji urbanistycznej w zakresie: stanu użytkowania, stanu zagospodarowania i zainwestowania terenu oraz w zakresie infrastruktury technicznej i komunikacyjnej wraz z potwierdzeniem aktualności stanu uzbrojenia uzyskanych od poszczególnych zarządców sieci i uzyskanie danych na temat przewidywanych zamierzeń inwestycyjnych budowy, rozbudowy lub wymiany sieci. 5) Ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego i ustalenie szczegółowego zakresu prac oraz celów jakie ma spełnić plan. 6) Analiza złożonych wniosków do planu i przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia. 7) Opracowanie koncepcji projektu planu wraz z oceną zgodności rozwiązań koncepcji ze studium dla dwóch wariantów) 8) Prezentacja koncepcji planu władzom gminy. 9) Przygotowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag gminy. 10) Przygotowanie prognozy wpływu ustaleń planu na środowisko. 11) Przygotowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego. 12) Prezentacja projektu planu na posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i uzyskanie wymaganej opinii. 13) Przygotowanie projektu planu do uzgodnień i opinii wraz z wystąpieniami o uzgodnienia i opinie do właściwych organów i instytucji. 14) Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 15) Przygotowanie wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne wraz z wystąpieniami do właściwych organów o uzyskanie właściwych zgód. 16) Przygotowanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz przygotowanie właściwych ogłoszeń i obwieszczeń. 17) Obsługa wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu. Wymagana obecność projektanta lub przedstawiciela Wykonawcy podczas godzin udostępnienia projektu planu do publicznego wglądu. 18) Prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej. Po stronie projektanta spoczywa obowiązek - o ile w ocenie zamawiającego zaistnieje taka konieczność - zaangażowania moderatora dyskusji publicznej. 19) Przygotowanie merytorycznej części protokołu z dyskusji publicznej. 20) Analiza złożonych uwag także przygotowana graficznie i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu planu oraz przedłożenie propozycji rozstrzygnięcia uwag władzom gminy. 21) Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających ze sposobu rozpatrzenia uwag oraz prezentacja projektu planu władzom gminy. 22) Ponowienie czynności proceduralnych w niezbędnym zakresie, o ile zaistnieje taka konieczność w wyniku rozpatrzenia uwag. 23) Przygotowanie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z wymaganymi załącznikami do uchwalenia na sesję Rady Miasta. 24) W przypadku stwierdzenia przez Radę Miasta konieczności dokonania zmian w przedłożonym projekcie planu, w tym także wynikających z uwzględnienia odrzuconych uwag, ponowienie czynności w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian. 25) Przygotowanie dokumentacji prac planistycznych w celu sprawdzenia zgodności z przepisami prawa ( w oryginale i kopii). 26) Prezentowanie, wg potrzeb, opracowanych materiałów na komisjach i sesjach Rady Miasta, a także na wezwanie Zamawiającego, udzielania wyjaśnień przez przedstawiciela Wykonawcy, dot. sporządzanych opracowań i dokumentów formalno - prawnych w terminie określonym przez Zamawiającego. 27) Powielanie - na użytek poszczególnych etapów procedury - tekstu i rysunku planu i ich pomniejszeń, a także opracowań towarzyszących specjalistycznych, w ilości uzgodnionej z Zamawiającym. 28) W przypadku zaskarżenia uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przygotowanie pisma ustosunkowującego się do złożonej skargi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 1.2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia , 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 p.z.p. 1.5. Złożą w wyznaczonym terminie ofertę wraz z załącznikami , w sposób określony w SIWZ , wg wzorów wymaganych przez Zamawiającego .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie art.22 ust.1 p.z.p. oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24.ust. p.z.p. (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ). 2 Ofertę wraz z załącznikami , wg wzorów wymaganych przez zamawiającego. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych głównego projektanta i projektanta sprawdzającego tj. aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Urbanistów. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia. 6. Wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcie postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie . 7. Dokumenty potwierdzające wykonanie planów z należytą starannością wystawione przez odbiorców . 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy p.z.p. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy p.z.p. 10. Aktualne zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Oświadczenie Projektanta Głównego o wyrażeniu zgody na udział w realizacji zamówienia. 12. Oświadczenia Projektanta Sprawdzającego o wyrażeniu zgody na udział w realizacji zamówienia. 13. Tekst i rysunek planu oraz materiały analityczne wybrane z wykazu prac wykonanych przez Wykonawcę .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.myszkow.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Myszkowa Wydział Nieruchomości i Urbanistyki ul. Kościuszki nr 26 42-300 Myszków pokój nr 208.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Burmistrza Miasta Myszkowa Urząd Miasta ul. Kościuszki nr 26, 42-300 Myszków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem r pn. "Modernizacja basenu kąpielowego wraz z terenem przyległym przy ul. Kąpielowej w miejscowości Żarki Letnisko
- BUDOWA I DOBUDOWY OŚWIETLENIA ULICZNEGO - ZADANIE NR 3: TEREN OSIEDLA MIESZKANIOWEGO PRZY UL. KRASICKIEGO.
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Stanisławów, Mały Stanisławów i Prądzewo-Kopaczewo gm. Stanisławów wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Poświętne oraz Strategii Rozwoju Gminy Poświętne
- Sporządzenie planu ogólnego Miasta Oleśnicy wraz z uzasadnieniem, prognozą oddziaływania na środowisko i ekofizjografią
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Malanów
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Dwikozy
- "Sporządzenie projektu planu ogólnego dla Miasta Sulejówek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.