Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Elbląg: Rozbudowa i modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu przy ul. Królewieckiej 2 - IV i V etap
Numer ogłoszenia: 124142 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Ośrodek Rehabilitacyjno-Terapeutyczny dla Dzieci i Młodzieży, ul. Królewiecka 2, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2362411, fax 055 2362411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spor-t.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu przy ul. Królewieckiej 2 - IV i V etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Rozbudowa i modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu przy ul. Królewieckiej 2 - IV i V etap - polegająca na: ETAP IV - MODERNIZACJA WYDZIELONEJ CZĘŚCI PIĘTRA I CENTRALNEJ KLATKI SCHODOWEJ w tym wykonanie robót: 1.Roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, ściany i ścianki, wentylacja, stolarka wewnętrzna, tynki i okładziny, roboty malarskie, podłogi i posadzki, elementy ślusarskie 2.Instalacje wod-kan 3.Instalacje centralnego ogrzewania 4.Instalacje elektryczne: instalacje elektryczne, instalacje telefoniczne, pomiary i próby montażowe i/lub ETAP V - MODERNIZACJA WYDZIELONEJ CZĘŚCI PARTERU w tym wykonanie robót: 1.Roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, wentylacja grawitacyjna, stolarka wewnętrzna, tynki i okładziny, roboty malarskie, podłogi i posadzki, ściany i ścianki 2.Instalacje wod-kan 3.Instalacje centralnego ogrzewania 4.Instalacje elektryczne: instalacje elektryczne, pomiary i próby montażowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4000,00 PLN ( słownie : cztery tysiące złotych ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada wymogom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych tj. : 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają następujące ( szczegółowo opisane w pkt.2.2 SIWZ ), warunki: 1)nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne. 2)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a)dysponują wolnymi aktywami płynnymi i | lub kredytami w wysokości nie mniejszej niż 10% zaoferowanej w ofercie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia lub jego części b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - gwarantującymi rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia - legitymizującymi się stosownymi uprawnieniami budowlanymi. 5)Posiadają stosowne doświadczenie w realizacji robót budowlanych w ramach zamówień publicznych dla inwestorów z sektora finansów publicznych - odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - tj. wykonali w okresie ostatnich 5. (pięciu) lat minimum dwa (2) zamówienia polegające m. in. na realizacji wewnątrz-obiektowych robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej - przy czym każde z osobna zamówienie referencyjne wykonane z należyta starannością musi się charakteryzować odpowiednim wskaźnikiem efektywności ( szczegółowo opisany w części I pkt. 2.2.5 SIWZ ) i przedłożą wszystkie dokumenty składające się na ofertę a wyszczególnione w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków, będzie złożenie przez Wykonawcę kompletu dokumentów wyszczególnionych w SIWZ wg formuły ( SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA )
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu uznania oferty, potwierdzenia spełniania wymaganych warunków określonych w SIWZ - Wykonawcy zobowiązani są złożyć wszystkie dokumenty ofertowe w formie określonej specyfikacją oraz w kolejności poniższego zestawienia: 1. ZAŁĄCZNIK NR A-1 do SIWZ - Formularz - OFERTA 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( jeżeli występuje ) 3. Dowód wniesienia wadium przetargowego 4. ZAŁĄCZNIK NR A-2 do SIWZ - Formularz cenowy 5. ZAŁĄCZNIK NR A-3 do SIWZ - Harmonogram rzeczowo-finansowy 6. ZAŁĄCZNIK NR A-4 do SIWZ - Oświadczenie wynikające z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego 9. Aktualne zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy oddziału ZUS lub KRUS 10. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych i | lub zdolność kredytową wykonawcy 11. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 12. ZAŁĄCZNIK NR A-5 do SIWZ - Wykaz kadry odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia 13. ZAŁĄCZNIK NR A-6 do SIWZ - Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat spełniających warunek konieczny kwalifikacji Wykonawcy 14. ZAŁĄCZNIK NR A-7 do SIWZ - Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia 15. ZAŁĄCZNIK NR A-8 do SIWZ - Składniki cenotwórcze do rozliczania kosztów robót zamiennych, koniecznych i dodatkowych 16. ZAŁĄCZNIK NR A-9 do SIWZ - Zobowiązanie do podpisania umowy 17. ZAŁĄCZNIK NR A-10 do SIWZ - Wzór umowy 18. kosztorys ofertowy (sporządzony na bazie ślepego kosztorysu stanowiącego ZAŁĄCZNIK C do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spor-t.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: EKO-INWEST s.c.; ul. Polna 18; 82-300 Elbląg; tel : (055) 237 04 98; fax : ( 055 ) 236 14 60; e-mail : e-inwest@wp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Ośrodek Rehabilitacyjno-Terapeutyczny dla Dzieci i Młodzieży ul. Królewieckiej 2 82-300 Elbląg I piętro - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu przy ul. Królewieckiej 2 - IV etap.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP IV - MODERNIZACJA WYDZIELONEJ CZĘŚCI PIĘTRA I CENTRALNEJ KLATKI SCHODOWEJ w tym wykonanie robót: 1.Roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, ściany i ścianki, wentylacja, stolarka wewnętrzna, tynki i okładziny, roboty malarskie, podłogi i posadzki, elementy ślusarskie 2.Instalacje wod-kan 3.Instalacje centralnego ogrzewania 4.Instalacje elektryczne: instalacje elektryczne, instalacje telefoniczne, pomiary i próby montażowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu przy ul. Królewieckiej 2 - V etap.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP V - MODERNIZACJA WYDZIELONEJ CZĘŚCI PARTERU w tym wykonanie robót: 1.Roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, wentylacja grawitacyjna, stolarka wewnętrzna, tynki i okładziny, roboty malarskie, podłogi i posadzki, ściany i ścianki 2.Instalacje wod-kan 3.Instalacje centralnego ogrzewania 4.Instalacje elektryczne: instalacje elektryczne, pomiary i próby montażowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie dokumentacji projektowej i zapewnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej 1104N ul. Nowodworska.
- ZP/9/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymianą oświetlenia zewnętrznego w formuje zaprojektuj i wybuduj
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH II
- Wykonanie dokumentacji projektowej inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa ul. Wschodniej w Elblągu"
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Przebudowa SORSPZOZ w Sanoku i jego rozb. o wiatę dla karetek wraz z rozbiórką ist.garaży Modernizacja, przebudowa i doposażenie SORSPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR
- Przebudowa i remont Pawilonu XVIII Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybnik wraz z zagospodarowaniem terenu, ogrodzeniem i przynależną infrastrukturą techniczną - Etap II
- Przebudowa i modernizacja SOR w ramach projektu pn.: Przebudowa, modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Łukowie
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku diagnostycznego w ramach modernizacji zespołu Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie"
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.