To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-05
Słupsk: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy przebudowie drogi powiatowej Nr 1153G Reblino Wrząca projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu Powiatu Słupskiego
Numer ogłoszenia: 124180 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93792 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8420730, 0598420269, faks 0598420284.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy przebudowie drogi powiatowej Nr 1153G Reblino Wrząca projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu Powiatu Słupskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy przebudowie drogi powiatowej Nr 1153G Reblino Wrząca w zakresie specjalności: Drogowej Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, Instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało następujący zakres obowiązków: Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowię, zasadami wiedzy technicznej, oraz przepisami techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami, Sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, Kontrola terminowości wykonania, ilości i jakości robót na budowie odbiory techniczne robót: zanikających, ulegających zakryciu i zakończonych elementów robót (odbiory jakościowe) oraz bieżące kompletowanie niezbędnych protokołów. Potwierdzenie faktyczne wykonanych robót, usunięcia wad oraz ewentualnie kontrolowanie rozliczeń budowy, Wyznaczenie i udział w odbiorze końcowym oraz potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót, w tym: Zakończenie wszystkich robót, Kompletności po wykonawczej dokumentacji projektowej, Złożenia przez wykonawcę robót wymaganych dokumentów, poświadczających wprowadzenie do obrotu zastosowanych materiałów i urządzeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami, Złożenia przez wykonawcę robót dokumentacji techniczno rozruchowej zainstalowanych urządzeń oraz warunków udzielania gwarancji przez producenta, Sprawdzenia kompletności protokołów z odbiorów technicznych. Udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności (wymagany okres gwarancji od Wykonawcy robót budowlanych wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót) Udział w naradach roboczych w trakcie realizacji inwestycji, zwoływanych przez Zamawiającego. Wspólny słownik zamówień: CPV 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Usługi nadzoru inwestorskiego. Przedmiot zamówienia realizowany jest w oparciu o Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa 8 Lokalna infrastruktura podstawowa Działanie 8.1 Lokalny potencjał rozwojowy Poddziałanie 8.1.1 Lokalna infrastruktura drogowa. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), Zakres robót budowlanych związanych z przebudową drogi powiatowej Nr 1153G Reblino Wrząca, przy których wykonywane będą usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego.: Branża drogowa: Przedmiar robót : Przebudowa drogi powiatowej 1153G Reblino Wrząca od km 0+00,000 do km 3+561,15 - zadanie a1 Przedmiar robót : Przebudowa drogi powiatowej 1153G Reblino Wrząca od km 3+561,15 do km 7+500,00 - zadanie a2 Przedmiar robót : Przebudowa drogi powiatowej 1153G Reblino Wrząca od km 7+500,00 do km 10+625,60- zadanie a3 Docelowa organizacji ruchu : Oznakowanie pionowe, poziome i elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego Przedmiar robót Etap a 1- km 0+000,00-3+561,15 Oznakowanie pionowe, poziome i elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego Przedmiar robót Etap a 2- km 3+561,15-7+500,00 Oznakowanie pionowe, poziome i elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego Przedmiar robót Etap a 3 - km 7+500,00- 10+625,60 Branża sanitarna: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków przebudowa dróg na terenie gm.Kobylnica. Odwodnienie zadanie a 1 miejscowość Reblino Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków przebudowa dróg na terenie gm.Kobylnica. Odwodnienie - zadanie a 2 miejscowość Runowo i Słonowice Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków przebudowa dróg na terenie gm.Kobylnica. Odwodnienie - zadanie a 3 miejscowość Słonowiczki i Wrząca Branża elektryczna: Usunięcie Kolizji Istniejącego Uzbrojenia Elektroenergetycznego w miejscowości Runowo Usunięcie Kolizji Istniejącego Uzbrojenia Elektroenergetycznego w miejscowości Słonowice Usunięcie Kolizji Istniejącego Uzbrojenia Elektroenergetycznego w miejscowości Wrząca Szacunkowa wartość inwestycji związanej z przebudową drogi powiatowej Nr 1153G Reblino Wrząca to: 8.594.716,34 zł netto..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana w ramach umowy nr UDA-RPPM.08.01.01-00-028 08-00 o dofinansowanie Projektu Przebudowa drogi powiatowej Nr 1153G Reblino-Wrząca w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8 . Lokalna infrastruktura podstawowa, Działania 8.1 Lokalny potencjał rozwojowy, Poddziałania 8.1.1 Lokalna infrastruktura drogowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO Michał Fijałkowski, 77-100 Bytów, ul. Bolesława Chrobrego 12, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235410,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53009,00
Oferta z najniższą ceną: 53009,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125660,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej w Słupsku z podziałem na III części.
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Fizyczna ochrona mienia nieruchomości Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. W. Szymborskiej 7 w Słupsku- 2025 r.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku, Sądu Rejonowego w Bytowie i Sądu Rejonowego w Miastku w 2025 roku.
- Wywóz odpadów z terenu Szkoły Policji w Słupsku wraz z przyjęciem ich na składowisko odpadów.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji pn.: Przebudowa Oddziału Położniczo-Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SP ZOZ
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Prace konserwatorskie i remontowe zespołu dworsko-parkowego w Biskupicach"
- Przebudowa przepustu pod drogą gminną nr 270767K Łużna - Podlesie w m. Łużna.
- "Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa dwóch budynków wielorodzinnych na nieruchomości położonej przy ul. płk. Wacława Wilniewczyca w Lublińcu"
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 408 w m. Brzeźce"
- Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.