eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa szwów chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-27

Rzeszów: Dostawa szwów chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 124201 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szwów chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy szwów chirurgicznych, wyszczególnionych w Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie : - Syntetyczny, niewchłanialny monofilament polipropylenowy do sztucznych wszczepów , jałowy - 10 pozycji w Części nr 1; - Syntetyczny, niewchłanialny monofilament polipropylenowy do sztucznych wszczepów , jałowy - 1 pozycja w Części nr 2. Jest to procedura przetargowa powtarzana. Przedmioty zamówienia opisane w Części nr 1 i 2 znajdowały się w unieważnionej Części nr 13 przetargu nieograniczonego o sygnaturze: WSS.MS.XII.252/A/88/10 Postępowanie nr 36.Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2010 / S 186-283891 z dnia 24/09/2010r. Postępowanie w Części nr 13 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp. Wartość szacunkowa powtarzanej Części nie przekracza równowartości 193 000 euro. 2. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 8 - Formularzach cenowo - ofertowych będących integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SIWZ, przez okres od daty podpisania umowy do 20.01.2012r. 4. Ilości wskazane w Załączniku nr 8 do SIWZ - Formularzach cenowo - ofertowych dla Części nr 1 i 2 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy , z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkości podanej w Załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 30 % niż podana w Formularzach cenowo - ofertowych, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą SIWZ. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości pacjentów leczonych u Zamawiającego. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. 5. Wymagania zamawiającego: a)Zamówienia należy realizować, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Apteki Zamawiającego. b)Dostawy przedmiotów zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Apteki Zamawiającego w ciągu: - Część nr 1 i 2 - 3 dni roboczych od złożenia zamówienia telefonicznie lub faxem. c) Do każdej dostawy wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające nazwę - rodzaj, ilość i cenę towaru będącego przedmiotem dostawy, faktura VAT. d) Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotów zamówienia do magazynu Apteki Zamawiającego, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta dla określonych szwów chirurgicznych . 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: - wariantowych, - alternatywnych, - równoważnych, a dopuszcza składanie ofert : - częściowych, gdzie częścią jest każda kompletna część. Ofertę można składać do jednej lub więcej części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy w tym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy w tym postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy w tym postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy w tym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy w tym postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy w tym postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: Zamawiający wymaga by: a)oferowane szwy chirurgiczne odpowiadały opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu w Załączniku nr 8 do SIWZ - Formularzach cenowo-ofertowych dla Części nr 1 i 2 , b)oferowane szwy chirurgiczne spełniały wymagania oraz były dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r. , poz. 679 z późn.zmian. ) i posiadały: - Deklarację zgodności CE - dotyczy wszystkich części, - Certyfikat zgodności, potwierdzający spełnienie wymagań, wydany przez jednostkę notyfikowaną - dotyczy oferowanych wyrobów medycznych klasy I sterylnej, IIa, IIb, III we wszystkich częściach, c) oferowane wyroby medyczne były zgłoszone do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , zgodnie z art. 58 oraz zmianami w przepisach obowiązujących , przepisach przejściowych i końcowych, opisanych w Rozdziale 14 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r., poz. 679 z późn.zmian. ) Dokumenty wymienione w punkcie b i c Wykonawca w przypadku wybrania oferty jako najkorzystniejszej w danej oferowanej Części, dostarczył Kierownikowi Apteki Zamawiającego wraz z pierwszą dostawą zamówionego towaru. Przedstawione dokumenty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. Uwaga: W przypadku braku prawidłowych wymaganych w pkt b i c dokumentów zawarta umowa zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy. Kary umowne będą zastosowane. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ . W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty ( wzór Załącznik nr 7 do SIWZ). 2.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oferowany Formularz cenowo - ofertowy dla danej oferowanej Części, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. 3.Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty, musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją. 5. Ze względu na program: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną , z zachowaniem sposobu reprezentacji: a) W Sekcji III.4.2 punktor pierwszy wymagane jest przedstawienie: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ (oryginał). W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców oddzielnie. b) W Sekcji III.4.2 punktor drugi wymagane jest przedstawienie Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2ustawy Pzp, wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ (oryginał); Oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp składają osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w tym każdy ze wspólników spółki cywilnej. c) W Sekcji III.4.2 punktor trzeci wymagane jest przedstawienie: Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 6. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3,4 (jeśli zostały opisane) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum (wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ jako Oświadczenie Pełnomocnika). Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców oddzielnie. W przypadku wymagań merytorycznych, przedmiotowych dopuszcza się możliwość składania oświadczeń i dokumentów przez lidera konsorcjum. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący). Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków , o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp (jeśli opisano) , polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń lub dokumentów, jakie należy złożyć w ofercie, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, wymienionych w Sekcji III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 9 , bud. J.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C. czynnej w godz. od 07:30 do 15:05, od poniedziałku do piątku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W Sekcji II.2 Czas trwania zamówienia powinno być: Część nr 1 i 2 - od daty podpisania umowy do dnia 20.01.2012r. W Części nr 1 i 2 możliwe jest przedłużenie terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy. 2. W Sekcji IV.2.1 oraz w punkcie 4 Załącznika nr 1 Informacje dotyczące ofert częściowych - Kryteria oceny ofert podano: Najniższa cena. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia, obliczonej przez Wykonawcę na formularzu cenowym -ofertowym dla danej oferowanej Części. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację całości zamówienia w danej, oferowanej Części. 3. Planowany termin otwarcia ofert: 10.05.2011r., o godzinie 10:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. 4. Sygnatura sprawy: WSS.XII.252/A/54/11, Postępowanie nr 32. 5. W oparciu o art. 41 pkt 12 Pzp: nie zamierza się zawierać umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szwy chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syntetyczny, niewchłanialny monofilament polipropylenowy do sztucznych wszczepów , jałowy - 10 pozycji w Części. W poz. 1 - 10 Formularza cenowo - ofertowego dopuszcza się różnice w rozmiarze igły oraz w długości nici. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 8 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SIWZ. Uwaga : Dopuszcza się inną ilość nitek lub nitek z igłami w saszetce niż wskazana w SIWZ. Igły okrągłe i tnące muszą posiadać spłaszczenie grzbieto-brzuszne zapobiegające rotacji w imadle. Igły wykonane ze stali nierdzewnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szwy chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syntetyczny, niewchłanialny monofilament polipropylenowy do sztucznych wszczepów , jałowy - 1 pozycja w Części. Dopuszcza się różnice w rozmiarze igły oraz w długości nici. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 8 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SIWZ. Uwaga : Dopuszcza się inną ilość nitek lub nitek z igłami w saszetce niż wskazana w SIWZ. Igły okrągłe i tnące muszą posiadać spłaszczenie grzbieto-brzuszne zapobiegające rotacji w imadle. Igły wykonane ze stali nierdzewnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.