eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirkówROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE DRÓG GMINNYCH (UL. KWIATOWA, OGRODOWA, WARYŃSKIEGO) Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI JEZDNI WRAZ Z ODWODNIENIEM PASA DROGOWEGO, OŚWIETLENIEM ULICZNYM ORAZ PRZEBUDOWĄ SIECI TELEKOMUNIKACYJNEJ, WJAZDÓW I WEJŚĆ NA POSESJE,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Mirków: ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE DRÓG GMINNYCH (UL. KWIATOWA, OGRODOWA, WARYŃSKIEGO) Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI JEZDNI WRAZ Z ODWODNIENIEM PASA DROGOWEGO, OŚWIETLENIEM ULICZNYM ORAZ PRZEBUDOWĄ SIECI TELEKOMUNIKACYJNEJ, WJAZDÓW I WEJŚĆ NA POSESJE, NA DZIAŁKACH O NUMERACH EWIDENCYJNYCH: 469/3, 448/3, 469/1, 146/11, 145/20, 146/17, 169/6, 170/4, 171/10, 172/7, 173/12 W OBRĘBIE WSI DŁUGOŁĘKA, GMINA DŁUGOŁĘKA.
Numer ogłoszenia: 12422 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Wrocławska 18, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 071 3152186, faks 071 3152578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE DRÓG GMINNYCH (UL. KWIATOWA, OGRODOWA, WARYŃSKIEGO) Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI JEZDNI WRAZ Z ODWODNIENIEM PASA DROGOWEGO, OŚWIETLENIEM ULICZNYM ORAZ PRZEBUDOWĄ SIECI TELEKOMUNIKACYJNEJ, WJAZDÓW I WEJŚĆ NA POSESJE, NA DZIAŁKACH O NUMERACH EWIDENCYJNYCH: 469/3, 448/3, 469/1, 146/11, 145/20, 146/17, 169/6, 170/4, 171/10, 172/7, 173/12 W OBRĘBIE WSI DŁUGOŁĘKA, GMINA DŁUGOŁĘKA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane polegające na przebudowie dóg gminnych (ul. Kwiatowa, Ogrodowa, Waryńskiego) z wykonaniem nawierzchni jezdni wraz z odwodnieniem pasa drogowego, oświetleniem ulicznym oraz przebudową sieci telekomunikacyjnej, wjazdów i wejść na posesje, na działkach o numerach ewidencyjnych: 469/3, 448/3, 469/1, 146/11, 145/20, 146/17, 169/6, 170/4, 171/10, 172/7, 173/12 w obrębie wsi Długołęka, gmina Długołęka. 2. Roboty budowlane mają na celu modernizację istniejącej nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kostki betonowej, a także uregulowanie odwodnienia korpusu drogowego poprzez budowę kanalizacji deszczowej. 3. Zakres prac związany z budową drogi: 1) ul. Kwiatowa: a)wykonanie odwodnienia poprzez budowę kanalizacji deszczowej, b)przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej, c)przebudowa sieci telekomunikacyjnej, d)wykonanie 617 m2 nawierzchni jezdni, wjazdów oraz wejść na posesje z kostki betonowej, e)wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem organizacji ruchu, 2) ul. Waryńskiego a)wykonanie odwodnienia poprzez budowę kanalizacji deszczowej, b)przebudowa sieci telekomunikacyjnej, c)rozbudowa oświetlenia ulicznego, d)wykonanie 614 m2 nawierzchni jezdni, wjazdów oraz wejść na posesje z kostki betonowej, e)wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem organizacji ruchu, 3) ul. Ogrodowa: a)wykonanie odwodnienia poprzez budowę kanalizacji deszczowej, b)przebudowa sieci telekomunikacyjnej, c)rozbudowa oświetlenia ulicznego, d)wykonanie 1199 m2 nawierzchni jezdni, wjazdów oraz wejść na posesje z kostki betonowej, e)wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem organizacji ruchu. 4. Parametry budowanej drogi: 1)ul. Kwiatowa - nawierzchnia z kostki betonowej szarej szer. 5,0m ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30cm, 2)ul. Waryńskiego nawierzchnia z kostki betonowej szarej szer. 5,0m ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30cm, 3)ul. Ogrodowa - nawierzchnia z kostki betonowej szarej szer. 5,0m ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30cm. 5. Zakres prac związanych z budową kanalizacji deszczowej: W związku z utwardzeniem znacznej części pasa drogowego ulicy Kwiatowej, Waryńskiego oraz Ogrodowej konieczne jest zagospodarowanie wód opadowych oraz roztopowych. Ulica Kwiatowa jedynie w swojej północnej części nie jest uzbrojona w kanalizację deszczową. Wykonywana kanalizacja deszczowa zostanie podłączona do istniejącej poprzez istniejącą studnię O1000. Na długości, gdzie istnieje kanalizacja deszczowa wykonane zostaną wyłącznie przykanaliki wpustów ulicznych. Pozostałe ulice tj. Waryńskiego oraz Ogrodowa nie posiadają odwodnienia w związku z czym zostanie wybudowana kanalizacja deszczowa na całej długości w/w ulic. Odbiornikiem wód opadowych i roztopowych spływających z powierzchni ulic Waryńskiego i Ogrodowej będzie kanalizacja deszczowa zlokalizowana w ulicy Kwiatowej. Wpięcie wykonywanej kanalizacji deszczowej w w/w ulicach nastąpi za pomocą studni małogabarytowej O400. Wody spływające z utwardzonych powierzchni odbierane będą poprzez wpusty uliczne. Parametry kanalizacji deszczowej: 1) ul. Kwiatowa: a)kanał z rur PVC 250mm - ok. 45,00m, b)przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC ISO 160mm - ok. 5,50m, c)studnie rewizyjne O1200 - 2 szt., d)studzienki ściekowe uliczne betonowe O500 - 5 szt, 2) ul. Waryńskiego: a) kanał z rur PVC 250mm - ok. 98,00m, b) przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC 160mm - ok. 17,00m, c) studnie rewizyjne O1200 - 4 szt., d) studzienki ściekowe uliczne betonowe O500 - 5 szt, 3. ul. Ogrodowa: a) kanał z rur PVC 250mm - ok. 193,00m, b) przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC 160mm - ok. 15,00m, c) studnie rewizyjne O1200 - 7 szt., d) studzienki ściekowe uliczne betonowe O500 - 8 szt. 6. Zakres prac związanych z budową oświetlenia ulicznego Zakres opracowania obejmuje budowę oświetlenia nowo budowanych ulic. Dodatkowo wykonywana będzie przebudowa sieci energetycznej n/N kolidujących z projektowaną drogą oraz przebudowa słupa linii napowietrznej na skrzyżowaniu ulicy Kwiatowej z ulicą Ogrodową. 7. Parametry oświetlenia ulicznego: 1) słup o 2 żerdziach długości 10,00m z oprawą oświetleniową - 1szt., 2) kabel YAKY 4x35mm2- ok. 210,0m, 3) kabel YAKY 4x120mm2 - ok. 117,0m, 4) fundamenty betonowe prefabrykowane F-100/4,3 - 7 szt. 5) słupy oświetleniowe - 7 szt. 6) oprawy oświetleniowe - 4 szt. 7) szafka oświetleniowa SO - 1,0 szt. 8. Zakres prac związanych z przebudową sieci telekomunikacyjnej: Zakres opracowania obejmuje przebudowę sieci telekomunikacyjnej będącej w kolizji z budowaną drogą w sposób umożliwiający bezpieczną eksploatację oraz usunięcie ewentualnych kolizji z innymi mediami. Głównym zadaniem przebudowy sieci telekomunikacyjnej będzie przebudowanie studni telekomunikacyjnych oraz przełożenie kabli teletechnicznych. Parametry przebudowy sieci telekomunikacyjnej: 1) ul. Kwiatowa: a) budowa studni kablowych rozdzielczych SKR - 3szt. b) montaż złączy - 2 złącza, c) kabel w powłoce termoplastycznej - ok. 67,0m, 2) ul. Waryńskiego i Ogrodowa: a) wymiana ram i pokryw studni - 2szt. b) budowa studni kablowych - 2szt. c) kabel w powłoce termoplastycznej - ok. 134,0m, d) montaż złączy - 4 złącza. 9. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez Usługi Budowlane i Przemysłowe Mirosław Musielak, Piękocin 26, 56-300 Milicz, tel 071/ 383 29 72, (Zamawiający informuje, iż dokumentacja projektowa obejmuje również ulicę Zawadzkiego, jednakże ulica ta nie będzie realizowana w przedmiotowym postępowaniu) tj. w: 1)Projekcie wykonawczym - Projekt przebudowy ul. Kwiatowej, Ogrodowej, Waryńskiego i Zawadzkiego w Długołęce - przebudowa sieci telekomunikacyjnej; 2)Projekcie budowlanym - budowa i przebudowa ulicy wraz z kanalizacją deszczową - ulicy Kwiatowej w Długołęce; 3)Projekcie stałej organizacji ruchu - przebudowa ul. Kwiatowej w Długołęce, budowa kanalizacji deszczowej; 4)Projekcie organizacji ruchu tymczasowego - przebudowa ul. Kwiatowej w Długołęce budowa kanalizacji deszczowej; 5)Dokumentacji badań geotechnicznych do projektu przebudowy i budowy ulic: Zawadzkiego, Waryńskiego, Kwiatowej, Ogrodowej i Zachodniej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Długołęce; 6)Projekcie wykonawczym - projekt przebudowy ul. Kwiatowej w Długołęce, przebudowa kanalizacji telekomunikacyjnej; 7)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - projekt przebudowy ul. Kwiatowej w Długołęce, przebudowa kanalizacji telekomunikacyjnej; 8)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót drogowych - budowa i przebudowa ulicy wraz z kanalizacją deszczową - ulicy Kwiatowej w Długołęce; 9)Przedmiarze robót - projekt przebudowy ul. Kwiatowej w Długołęce, przebudowa kanalizacji telekomunikacyjnej, 10)Przedmiarze robót - budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z kanalizacją deszczową, 11)Projekcie wykonawczym - budowa i przebudowa ulic wraz z kanalizacją deszczową oraz wylotami do rowów - ulice: Zawadzkiego, Zachodnia, Południowa, Waryńskiego i Ogrodowa w Długołęce (branża elektryczna); 12)Projekcie wykonawczym - budowa i przebudowa ulic wraz z kanalizacją deszczową oraz wylotami do rowów - ulice: Zawadzkiego, Zachodnia, Południowa, Waryńskiego i Ogrodowa w Długołęce (branża drogowa); 13)Projekcie wykonawczym - budowa i przebudowa ulic wraz z kanalizacją deszczową oraz wylotami do rowów - ulice: Zawadzkiego, Zachodnia, Południowa, Waryńskiego i Ogrodowa w Długołęce (branża: instalacja sanitarna, deszczowa i przebudowa wodociągu); 14)Projekcie budowlanym - budowa i przebudowa ulic wraz z kanalizacją deszczową oraz wylotami do rowów - ulice: Zawadzkiego, Zachodnia, Południowa, Waryńskiego i Ogrodowa w Długołęce (branża: drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, zasilanie elektryczne przepompowni ścieków, przebudowa sieci elektrycznej, wodnej i telekomunikacyjnej w celu uniknięcia kolizji, przebudowa i uzupełnienie oświetlenia drogowego); 15)Projekcie stałej organizacji ruchu - przebudowa ul. Zawadzkiego, Waryńskiego i Ogrodowej w Długołęce, budowa kanalizacji deszczowej; 16)Projekcie organizacji ruchu tymczasowego - przebudowa ul. Zawadzkiego, waryńskiego i Ogrodowej w Długołęce, budowa kanalizacji deszczowej; 17)Dokumencie badań geotechnicznych do projektu przebudowy i budowy ulic: Zawadzkiego, Waryńskiego, Kwiatowej, Ogrodowej i Zachodniej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Długołęce; 18)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót drogowych - budowa i przebudowa ulic wraz z kanalizacją deszczową oraz wylotami do rowów - ulice: Zawadzkiego, Zachodnia, Południowa, Waryńskiego, Ogrodowa, 3 ślepe odcinki ul. Zawadzkiego; 19)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - oświetlenie drogowe; 20)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - projekt przebudowy ul. Kwiatowej, Ogrodowej, waryńskiego i Zawadzkiego w Długołęce - przebudowa sieci telekomunikacyjnej; 21)Przedmiarze robót - budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z kanalizacją deszczową, oświetlenie drogowe, usunięcie kolizji z siecią: TPSA oraz elektryczną; będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 14 stycznia 2009r. zwanej dalej siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia otwarcia ofert, tj. do dnia 27.02.2009 r., do godz. 10:00. Kserokopię w/w dokumentu/ów należy załączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony przebudowa dróg gminnych we wsi Długołeka, ul. Kwiatowa, Ogrodowa, Waryńskiego. tak by na dzień otwarcia ofert, tj. na dzień 27.02.2009r. do godz. 10:00 znajdowało się na koncie Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wniesione przez konsorcja w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5 winno wskazywać jako uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zarówno Lidera - Pełnomocnika Konsorcjum jak i Partnera/Partnerów Konsorcjum, zaś dokument potwierdzający ustanowienie wadium powinien zawierać obowiązek jego wypłaty Beneficjentowi zarówno wówczas, gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wówczas, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z Partnerów. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9.Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 12)Oświadczenie, że Wykonawca przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty. 13)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 14)Oświadczenie, że Wykonawca: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia* b)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*. 15) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy aktualną polisę ubezpieczeniową OC od ryzyk prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej do wysokości ustalonego w umowie wynagrodzenia netto lub wyższej, z możliwością przedłużenia polisy do zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: a)wykonanie nawierzchni dróg i chodników z kostki, b)wykonania odwodnienia dróg za pomocą kolektora deszczowego w obszarze zwartej zabudowy jedno- lub wielorodzinnej, c)wykonanie oświetlenia ulicznego. Za roboty budowlane odpowiadające swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej 10% ceny brutto złożonej przez Wykonawcę oferty w zakresie podanym powyżej . Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie robót Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z umową, oraz potwierdzające wartość zrealizowanych robót, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. 4) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)drogowej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę). Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 12)Oświadczenie, że Wykonawca przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty. 13)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 14)Oświadczenie, że Wykonawca: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia* b)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*. 15) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy aktualną polisę ubezpieczeniową OC od ryzyk prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej do wysokości ustalonego w umowie wynagrodzenia netto lub wyższej, z możliwością przedłużenia polisy do zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: a)wykonanie nawierzchni dróg i chodników z kostki, b)wykonania odwodnienia dróg za pomocą kolektora deszczowego w obszarze zwartej zabudowy jedno- lub wielorodzinnej, c)wykonanie oświetlenia ulicznego. Za roboty budowlane odpowiadające swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej 10% ceny brutto złożonej przez Wykonawcę oferty w zakresie podanym powyżej . Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie robót Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z umową, oraz potwierdzające wartość zrealizowanych robót, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. 4) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)drogowej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka Długołęka, ul. Wrocławska 18 55-095 poczta Mirków (Punkt Informacyjny - parter Urzędu).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka Długołęka, ul. Wrocławska 18 55-095 poczta Mirków (sekretariat Urzędu - I piętro, pokój nr 7).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje finansowania z przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinię Projektanta. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia wyłonionemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających. 6. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.