To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-23
Ogłoszenie nr 12424 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Lidzbark Warmiński: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Lidzbark Warmiński
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 374396-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 1665-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lidzbark Warmiński, krajowy numer identyfikacyjny
53822500000, ul.
ul. Krasickiego
1,
11100
Lidzbark Warmiński, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
897 673 274, faks
897 673 274, e-mail
aniaprzetarg@op.pl
Adres strony internetowej (URL): http://gminalidzbark.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Lidzbark Warmiński
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GOŚ.271.2.1.2016.PZ
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński i ich transporcie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, właściwej dla gminy. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje nieruchomości niezamieszkałych (mieszkańcy prowadzący działalność gospodarczą winni zawrzeć odrębne umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności). 3. Charakterystyka Gminy Lidzbark Warmiński: 1) powierzchna gminy - 37 tys. Ha 2) gmina wiejska, zabudowa zwarta z przewagą zabudowy kolonijnej 3) liczba mieszkańców ujętych w deklaracjach na dzień 31.10.2016r. - 5166 4) liczba nieruchomości zamieszkałych wynosi 1266, w tym jednorodzinnych - 1214, wielorodzinnych - 52 (przy minimum 4 wyodrębnionych lokalach); 5) ilość wytworzonych odpadów komunalnych ogółem, które trzeba będzie odebrać i zagospodarować, w okresie trwania umowy (24 miesiące), od właścicieli nieruchomości szacuje się na 1474 Mg; w tym średnioroczne: a. odpadów zmieszanych - 450 Mg b. tworzywa sztuczne - 120 Mg c. opakowania ze szkła i szkło - 110 Mg d. papier i tektura - 30 Mg e. metale - 5 Mg f. odpady wielkogabarytowe - 12 Mg g. zużyte opony - 7 Mg h. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 2 Mg i. odpady niebezpieczne - 1 Mg Ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia została oszacowana na podstawie ilości odpadów zebranych w okresie od 1 listopada 2015 r. do 31 października 2016 r. Podana ilość odpadów stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania innej ilości odpadów niż zakładana. 6) Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów powinny odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński oraz obowiązującymi przepisami prawa polskiego. 7) Na terenie Gminy znajdują się gniazda z pojemnikami, szczegółowy wykaz miejscowości objętymi selektywną zbiórką określono w załączniku Nr 10 do SIWZ; 8) Zamawiający określił wykaz nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady zmieszane, stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ. Zakładana ilość kilometrów w ciągu miesiąca jaką muszą pokonać pojazdy wykonawcy w celu odbioru odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie wyniesie ok. 2100 km, przy założeniu, że początek i koniec każdej trasy znajduje się na terenie miasta Lidzbarka Warmińskiego. Trasy nie uwzględniają odległości do instalacji zagospodarowania odpadów. 4. Zasady odbioru odpadów komunalnych : 1) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Lidzbark Warmiński, Wykonawca zobowiązany jest przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa warmińsko -mazurskiego. 2) Wykonawca ma obowiązek przyjąć każdą ilość odpadów komunalnych dostarczonych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie Gminy Lidzbark Warmiński. 3) Częstotliwość wywozu odpadów wynosi: a. odpady komunalne zmieszane: 1 raz w miesiącu i 2 razy w miesiącu nieruchomości wielorodzinne określone w wykazie stanowiącym załącznik Nr 11 do SIWZ. b. odpady zbierane w sposób selektywny tj. : - opakowanie z tworzyw sztucznych, metali, opakowania wielomateriałowe 1 raz na 2 tygodnie, - opakowania z papieru i tektury, papier, tektura, opakowania ze szkła - 1 raz na 4 tygodnie, - odpady wielkogabarytowe, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne oraz odpady niebezpieczne - 2 razy do roku, a realizacja tej usługi będzie polegała na poinformowaniu mieszkańców o organizowaniu tzw. "wystawki" (z podaniem dnia odbioru ww. odpadów) w formie ogłoszeń, na stronie internetowej wykonawcy oraz Zamawiającego, zbiórka powinna być tak zaplanowana, żeby objęła cały teren Gminy. 4) Wybrany Wykonawca sporządzi harmonogram odbioru wszystkich rodzajów odpadów z terenu Gminy Lidzbark Warmiński. W harmonogramie należy uwzględnić nazwę miejscowości, Nr nieruchomości, rodzaj odpadu i datę kiedy będą odbierane odpady komunalne z zachowaniem częstotliwości wywozu określonych przez Zamawiającego w pkt 4) lit. a i b. Harmonogram winien być uzgodniony z Zamawiającym i przez niego zaakceptowany, a następnie dostarczony właścicielom nieruchomości przed rozpoczęciem wykonywania usługi. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia harmonogramu na swojej stronie internetowej i stronie internetowej Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dodatkowych odbiorów odpadów zbieranych selektywnie na wezwanie Zamawiającego tj. a. 1 razy opakowania z tworzyw sztucznych, metali, wielomateriałowych b. 1 razy opakowania ze szkła c. 1 razy odpady z papieru i tektury d. 2 razy odpady wielkogabarytowe, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne oraz odpady niebezpieczne 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostawienia dodatkowej ilości kontenerów na selektywną zbiórkę, które Wykonawca zobowiązany będzie opróżniać w ramach realizacji zamówienia. 5. Rodzaje kodów odpadów : Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 20 03 01; Opakowania z papieru i tektury oraz papier i tektura - 15 01 01; 20 01 01; Opakowania z tworzyw sztucznych, metali, opakowania wielomateriałowe - 15 01 02; 15 01 04; 15 01 05; Opakowania ze szkła - 15 01 07; Zużyte opony - 16 01 03; Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - 20 01 23*; 20 01 35*; 20 01 36; Odpady niebezpieczne* - 20 01 13; 20 01 14; 20 01 15; 20 01 17; 20 01 19; 20 01 21; 20 01 29; 20 01 27; 20 01 33; Wielkogabarytowe - 20 03 07; 6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp : a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, która stanowić będzie załącznik do umowy. b) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). c) W celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności z informacjami zawartymi w Wykazie Pracowników. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 3) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) kierowanie pojazdami, maszynami, sprzętem, b) praca przy wykonywaniu usług.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2,
90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT187314.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 363906 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.