eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaodznaki dla ZHDK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-05

Warszawa: odznaki dla ZHDK
Numer ogłoszenia: 124250 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Główny Polskiego Czerwonego Krzyża , ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 3261268, faks 0-22628-4168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pck.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pożytku publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odznaki dla ZHDK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie legitymacji, okładki legitymacji oraz odznaki honorowej Zasłużony Honorowy Dawca Krwi (ZHDK) oraz dostawa do 16 Zarządów Okręgowych PCK i do siedziby Zamawiającego, jak również rozładowanie i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, według przedstawionego opisu oraz zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie określania wzoru oraz szczegółowych zasad i trybu nadawania odznaki honorowej Zasłużony Honorowy Dawca Krwi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.51.22.00-3, 39.56.11.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie usługi o zakresie i wartości odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, poparte referencjami

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osoby dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonają na własny koszt i dostarczą wraz z ofertą wzory: legitymacji, okładek oraz odznak tak, aby Zamawiający mógł dokonać oceny i porównania ze wzorem. Zamawiający nie zwraca oferentom przesłanych wzorów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

osoby wykonają na własny koszt i dostarczą wraz z ofertą wzory: legitymacji, okładek oraz odznak tak, aby Zamawiający mógł dokonać oceny i porównania ze wzorem. Zamawiający nie zwraca oferentom przesłanych wzorów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pck.org.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Główny Polskiego Czerwonego Krzyża ,ul.Mokotowska 14,00-561 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Główny Polskiego Czerwonego Krzyża ,ul.Mokotowska 14,00-561 Warszawa,pokój 509.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: legitymacje i okładki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie legitymacji i okładki do legitymacji odznaki honorowej Zasłużony Honorowy Dawca Krwi (ZHDK) oraz dostawa do 16 Zarządów Okręgowych PCK i do siedziby Zamawiającego, rozładowanie i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, według przedstawionego opisu oraz zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie określania wzoru oraz szczegółowych zasad i trybu nadawania odznaki honorowej Zasłużony Honorowy Dawca Krwi.Legitymacje do odznaki honorowej ZHDK w ilości 33.000 szt. w trzech rodzajach Okładka do legitymacji odznaki honorowej ZHDK w ilości 33.300 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.11.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odznaki honorowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie odznaki honorowej Zasłużony Honorowy Dawca Krwi ZHDK oraz dostawa do siedziby Zamawiającego, rozładowanie i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, według poniżej przedstawionego opisu oraz zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie określania wzoru oraz szczegółowych zasad i trybu nadawania odznaki honorowej Zasłużony Honorowy Dawca Krwi .Odznaka honorowa Zasłużony Honorowy Dawca Krwi w ilości 31.000 szt., w trzech rodzajach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.51.22.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.