eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPrzebudowa pomieszczeń piwnic DS nr 3 oraz wymiana wykładziny na korytarzach i klatkach schodowych w DS nr 4; nr sprawyUM-ZP-262-47/15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-20

Lublin: Przebudowa pomieszczeń piwnic DS nr 3 oraz wymiana wykładziny na korytarzach i klatkach schodowych w DS nr 4; nr sprawy: UM-ZP-262-47/15
Numer ogłoszenia: 124263 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101275 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4485200, faks 81 4485201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń piwnic DS nr 3 oraz wymiana wykładziny na korytarzach i klatkach schodowych w DS nr 4; nr sprawy: UM-ZP-262-47/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń piwnic Domu Studenta Nr 3 z dostosowaniem do potrzeb administracyjno - magazynowych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz wymiany wykładziny na korytarzach i klatkach schodowych w Domu Studenta nr 4. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty, będące załącznikami do niniejszej SIWZ: 1) Projekt budowlany. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 3) Przedmiary robót 3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, w tym na zastosowane materiały, liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacja i badaniami 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45262300-4 - Betonowanie 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodnokanalizacyjne i sanitarne 45321000-3 - Izolacja cieplna 45331210-1 - Instalowanie wentylacji 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 7. W przypadku gdy w dokumentacji wystepuja nazwy własne (normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie) urzadzen badz materiałów, Zamawiajacy dopuszcza materiały bądź urządzenia równoważne o parametrach technicznych, jakosciowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiajacego nazwy maja na celu okreslenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazuja natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 7.1. Wykonawca, który powołuje sie na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiajacego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, wyroby i roboty budowlane spełniaja wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust 5 ustawy Pzp). 7.2. Zamawiajacy w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujacych parametry techniczno-jakosciowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczajace dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić że sa one równoważne. 8. Dodatkowe informacje dla wykonawców: 8.1. Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia. 8.2. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialnosc. 8.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym zwiazanych. 8.4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pełnego zakresu robót, który wynika z dokumentacji projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania koncowego efektu okreslonego przez przedmiot zamówienia. 8.5. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót, który bedzie stanowił załacznik nr 2 do Umowy, Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiajacemu w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 8.6. Wykonawca w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy przedłoży tabele elementów scalonych i kosztorysy (opracowane metoda szczegółowa jak i uproszczone) wraz z wykazem/zestawieniem i cenami materiałów i urządzeń przewidzianych i niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Tabela elementów scalonych będzie stanowiła załacznik nr 6 do Umowy, kosztorysy beda stanowiły załacznik nr 1 do Umowy. 8.7. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: kierownikiem budowy posiadającym przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownikami robót posiadajacymi przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej i elektrycznej. Co najmniej jedna osoba w zakresie każdej branży..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0, 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.26.23.00-4, 45.32.40.00-4, 45.42.11.30-4, 45.44.30.00-4, 45.23.30.00-9, 45.33.00.00-9, 45.32.10.00-3, 45.33.12.10-1, 45.31.10.00-0, 45.31.21.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Step Floor Sp. z o.o., ul. Turystyczna 44, 20-207 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1187923,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 675924,18

  • Oferta z najniższą ceną: 675924,18 / Oferta z najwyższą ceną: 787992,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.