eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielbarkDowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2008/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Wielbark: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 124345 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielbark, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6218106, fax 089 6218106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielbark.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2008/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2008/2009. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowożeniu uczniów wraz z opieką do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2008/2009 i odwożeniu do miejsca zamieszkania na trasach wyszczególnionych w podziale na 5 zadań. 2. Przewozy odbywać się będą według projektu dowozu uczniów stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów z punktów zbiorczych w miejscu zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci , która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach: 1. Opiekunem dowożonych dzieci może być jedynie osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia kwalifikacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ukończony kurs - Opiekun dzieci dowożonych do szkół. 2. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. Wykaz tras, miejscowości, z których realizowany będzie dowóz, długość tras w km i godzinowy rozkład dowozu zawierają załączone projekty dowozu. Dane zawarte w załączonym projekcie dowozów należy traktować jako orientacyjne, które mogą ulec niewielkim zmianom po rozpoczęciu się roku szkolnego. Zamawiający wymaga aby przewóz odbywał się sprawnymi technicznie autobusami służącymi do przewozu uczniów . Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów, godzin przyjazdów i odjazdów dokonane zostaną wspólnie z Urzędem Gminy a Przewoźnikiem, który wygra przetarg po rozpoczęciu roku szkolnego. W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Przewoźnik podstawi autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Zamawiający wyznaczy przystanki na poszczególnych trasach dowozu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 1.000,00 zł Zadanie nr 2 - 1.000,00 zł Zadanie nr 3 - 1.000,00 zł Zadanie nr 4 - 1.000,00 zł Zadanie nr 5 - 1.000,00 zł 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, poz. 1537). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy : Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddział / Wielbark nr 61 8838 1057 2008 0500 0202 0021 dopiskiem Wadium i tytułem postępowania. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednocześnie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE O NIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów , jakie posiada Wykonawca 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1) polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wielbark-ug.bip-wm.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielbark, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, pokój nr 2..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielbark ul. Grunwaldzka 2 , 12-160 Wielbark pokój nr 12 ( sekretariat ). Otwarcie ofert : Data: 26/06/2008r. Godzina: 10:10 w siedzibie Zamawiającego (sala narad).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2008/2009. Trasa nr 1 - zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów w roku szkolnym 2008/2009 do Szkoły Podstawowej w Łatanej Wielkiej i Gimnazjum w Wielbarku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2008/2009. Trasa nr 2 - zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów w roku szkolnym 2008/2009 do Szkoły Podstawowej w Łatanej Wielkiej i Gimnazjum w Wielbarku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2008/2009. Trasa nr 3 - zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów w roku szkolnym 2008/2009do Szkoły Podstawowej w Wesołowie Gimnazjum w Wielbarku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2008/2009. Trasa nr 4 - zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów w roku szkolnym 2008/2009 do Zespołu Szkół w Wielbarku -Gimnazjum w Wielbarku i Szkoły Podstawowej z Obwodu szkolnego Przeździęk Wielki, Baranowo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2008/2009. Trasa nr 5 - zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów w roku szkolnym 2008/2009 do Szkoły Podstawowej w Zabielach i Gimnazjum w Wielbarku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.