eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPrzetarg nieograniczony na dostawy stymulatorów dla Oddziału Kardiologicznego ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-19

Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na dostawy stymulatorów dla Oddziału Kardiologicznego ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 12434 - 2015; data zamieszczenia: 19.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5951118, faks 062 7362909.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy stymulatorów dla Oddziału Kardiologicznego ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy stymulatorów dla Oddziału Kardiologicznego ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim. Zamówienie obejmuje 8 części, zwanych dalej pakietami. - Pakiet nr 1 - Stymulator jednojamowy VVI, - Pakiet nr 2 - Stymulator jednojamowy VVI, - Pakiet nr 3 - Stymulator dwujamowy podstawowy, - Pakiet nr 4 - Stymulator dwujamowy zaawansowany, - Pakiet nr 5 - Kardiowerter defibrylator - AICD, jednojamowy, - Pakiet nr 6 - Kardiowerter defibrylator - AICD, dwujamowy, - Pakiet nr 7 - Stymulator trójjamowy resynchronizujący DDDR (BIV) - Pakiet nr 8 - Introducer do elektrod. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1, 33.18.22.10-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał parametry, właściwości oraz spełniał funkcje opisane w załączniku nr 2a, 2 do siwz. Formularz załącznika nr 2a, 2 należy wypełnić zgodnie z opisem, podpisać i złożyć wraz z ofertą. W opisie poszczególnych pozycji nie można wprowadzać żadnych zmian z wyjątkiem dopuszczalnych na podstawie zapisów siwz i udzielonych wyjaśnień, jeżeli zamawiający udzieli wyjaśnień co do treści siwz. 2.Zmawiający oceni spełnianie przez przedmiot zamówienia wymagań określonych w siwz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca w celu realizacji zamówienia będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów dodatkowo składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument należy złożyć w formie oryginału. - Jeśli umocowanie do podpisania i złożenia oferty nie wynika wprost z załączonych dokumentów lub w przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do działań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być w oryginale lub notarialnie poświadczone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wskazane w załączniku nr 2, 2a do SIWZ ilości przedmiotu umowy są wartościami maksymalnymi, prognozowanymi. Zamawiający zastrzega prawo ograniczenia ilości przedmiotu umowy w trakcie jej trwania w zależności od ilości wykonywanych procedur medycznych, w których znajduje on zastosowanie. Z tego tytułu Dostawcy nie przysługują żadne roszczenia. 2. W przypadku zaoferowania przez Dostawcę przedmiotu umowy o parametrach jakościowych wyższych od wymaganych w trakcie realizacji niniejszej umowy, Zamawiający może wyrazić zgodę na proponowaną zmianę pod warunkiem zachowania cen określonych w ofercie Dostawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Limanowskiego 20/22 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Limanowskiego 20/22 63-400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat - pokój nr 7 w budynku Administracji ZZOZ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Stymulator jednojamowy VVI,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są stymulatory jednojamowe VVI- 15 szt, elektrody 15 szt., akcesoria do wymiany stymulatorów - 3szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1, 33.18.22.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Stymulator jednojamowy VVI,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są stymulatory jednojamowe VVI- 15 szt., elektrody 15 szt., akcesoria do wymiany stymulatorów - 3szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1, 33.18.22.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Stymulator dwujamowy podstawowy,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są stymulatory dwujamowe - podstawowe: 60 szt., elektrody 120 szt., akcesoria do wymiany stymulatorów - 15 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1, 33.18.22.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Stymulator dwujamowy zaawansowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są stymulatory dwujamowe - zaawansowane: 10 szt., elektrody 20 szt., akcesoria do wymiany stymulatorów - 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1, 33.18.22.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Kardiowerter defibrylator - AICD, jednojamowy,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kardiowertery defibrylatory - AICD, jednojamowe: 9 szt., elektrody 9 szt., akcesoria do wymiany stymulatorów - 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1, 33.18.22.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Kardiowerter defibrylator - AICD, dwujamowy,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kardiowertery defibrylatory - AICD, dwujamowe: 3 szt., elektrody defibrylujące 3 szt.,elektrody stymulujące 3 szt., akcesoria do wymiany stymulatorów - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1, 33.18.22.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Stymulator trójjamowy resynchronizujący DDDR (BIV).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są stymulatory trójjamowe resynchronizujące DDDR (BIV): 3 szt., komplet elektrod RA: 3 szt.,komplet elektrod RV: 3 szt., komplet elektrod CS: 3szt., zestaw do angiografii - 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1, 33.18.22.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Introducer do elektrod..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Introducer do elektrod. Zamówienie obejmuje 180 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1, 33.18.22.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.