eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MałomiceUsługi związane z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz prowadzenie punku selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Małomice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Małomice: Usługi związane z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz prowadzenie punku selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Małomice
Numer ogłoszenia: 124353 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84401 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Małomice, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 068 3769027, faks 068 3769051 w. 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz prowadzenie punku selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Małomice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z odbiorem, zagospodarowaniem, transportem i przekazaniem do odpowiednich instalacji odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz prowadzenie punku selektywnej zbiórki odpadów - dla terenu gminy. Przedmiot umowy ma być realizowany z zachowaniem harmonogramu i sposobu określonego w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Małomice. 1. Odpady komunalne, do odbioru pogrupowane są następująco : 1.1 Odpady komunalne zmieszane 1.2 Odpady segregowane papier i opakowania z papieru, tektury, szkło i opakowania ze szkła, plastik i opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe. 1.3 Pozostałe odpady : wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie i akumulatory, przeterminowane leki i chemikalia, odpady ulegające biodegradacji, metale i opakowania z metali, odpady budowlane i rozbiórkowe. 1.4 Kody poszczególnych odpadów wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów: Papier, tektura - 20 01 01, 15 01 01, Opakowania z tworzyw sztucznych - 15 01 02, Metale - 20 01 40, 15 01 04, Tworzywa sztuczne - 20 01 39, Szkło - 20 01 02, Opakowania ze szkła - 15 01 07 Opakowania wielomateriałowe - 15 01 05, Odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone - 20 02 01, 20 02 03 Przeterminowane leki i chemikalia - 20 01 31, 20 01 32, 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, Zużyte baterie i akumulatory 20 01 33, 20 01 34 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 16 02 13, 16 02 11, 16 02 14, Odpady wielkogabarytowe - 20 03 07, Odpady budowlane i rozbiórkowe 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 01 81,17 01 82 Zużyte opony 16 01 03, Zmieszane odpady komunalne, tzw. mokre - 20 03 01 oraz pozostałości z sortowania przeznaczone do składowania. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów zebranych z zamieszkałych nieruchomości oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych: podlegających selektywnej zbiórce : do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania: do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wg regionu gospodarki odpadami komunalnymi. Częstotliwość wywozu odpadów z nieruchomości; zgodnie z uzgodnionym harmonogramem odbioru : - segregowane i zmieszane z terenu osiedla przy ul. Żeromskiego - 4 razy w miesiącu, w odstępach 7 dniowych +9(1 dzień, - segregowane z pozostałego terenu gminy - co najmniej 1 raz w miesiącu, w odstępach 30 dniowych +(- 2 dni, - zmieszane z pozostałego terenu gminy - co najmniej 2 razy w miesiącu, w odstępach 14 dniowych +(- 2 dni. b) wyposażenie osiedla przy ul. Żeromskiego w odpowiednie kontenery na odpady komunalne nie segregowane oraz w 2 gniazda, tzn. 2 zestawy składające się z 3 pojemników pojemności ok. 1100 litrów, oznaczonych nazwą firmy i przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów; odpowiednio opisanych dla szkła, papieru i plastiku w 3 kolorach zgodnych z wymogami unijnymi w terminie do 30.06.2013 r. W okresie trwania umowy pojemniki te będą nadal własnością Wykonawcy, toteż obowiązek naprawy, mycia i dezynfekcji dostarczonych pojemników spoczywać będzie na Wykonawcy. c) wyposażenie pozostałych obsługiwanych nieruchomości w zestawy jednorazowych worków foliowych o pojemności ok.120 litrów, oznaczonych nazwą firmy i przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów; odpowiednio opisanych dla szkła, papieru i plastiku w 3 kolorach zgodnych z wymogami unijnymi w terminie do 30.06.2013 r. Na workach musi być także nadruk informujący jakie rodzaje odpadów w danej grupie segregować do danego worka. Ilość worków planowanych do dostarczenia to 1 zestaw (3 szt.) miesięcznie dla każdej nieruchomości jednorodzinnej i dla każdego lokalu w zabudowie wielorodzinnej, z wyłączeniem osiedla (patrz ppkt a). Zamawiający zastrzega sobie prawo wstępnej akceptacji próbnego zestawu worków pod kątem treści opisów i gęstości/gramatury folii z której będą wykonane. Obowiązek zaopatrzenia w(w nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane i pozostałe po segregacji odpady komunalne a także mycie i dezynfekcja tych pojemników spoczywa na właścicielach nieruchomości. d) Organizacja, wyposażenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający udostępni Wykonawcy teren ogrodzony, utwardzony i oświetlony o odpowiedniej powierzchni, zlokalizowany w miejscowości Małomice, przy ul. Piastowskiej 19, będący własnością Zamawiającego z przeznaczeniem na zorganizowanie punktu selektywnej zbiórki odpadów. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa pozwoleń, zezwoleń, decyzji na zorganizowanie, otwarcie i prowadzenie punktu. Wymagany termin uruchomienia punktu 01.07.2013 r. Wykonawca winien zorganizować funkcjonowanie punktu w godzinach zapewniający łatwy i ciągły dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy tj : w dni powszednie, w godz. od 10.00 do 17.00 oraz w soboty w godz. od 9.00 do 14.00 Punkt należy wyposażyć w niezbędną ilość pojemników i kontenerów umożliwiającą prawidłowy odbiór i zagospodarowanie dostarczanych do niego odpadów w sposób zgodny z wymogami obowiązującego w tym zakresie prawa. Kontenery i pojemniki w które Wykonawca wyposaży punkt stanowić będą własność wykonawcy i zostaną zabrane po wygaśnięciu umowy. W Punkcie zbierane będą następujące rodzaje odpadów : wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie i akumulatory, przeterminowane leki i chemikalia, odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji, metale i opakowania z metali. odpady budowlane i rozbiórkowe odpady zbierane selektywnie (papier, metal, szkło i opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne), Wykonawca będzie zobowiązany również do zorganizowania 2 razy w każdym roku kalendarzowym (kwiecień i październik) do zorganizowania zbiórki w(w odpadów na terenie wiejskim. Miejsce i datę zbiórki będą każdorazowo ustalane z Zamawiającym...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Usługowe Zachód Spółka z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8,53

  • Oferta z najniższą ceną: 8,53 / Oferta z najwyższą ceną: 8,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.