Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-20
Wrocław: ZZ-271-110-D-PN/2015 - Dostawa materiałów zużywalnych optycznych i mechanicznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 124355 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZZ-271-110-D-PN/2015 - Dostawa materiałów zużywalnych optycznych i mechanicznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 A (zakładki od 1.1 do 1.8).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.90.00.00-4, 38.63.60.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich: i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień, ii) z powodu działania siły wyższej, o której mowa w § 9 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o czas jej występowania, iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, iv) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych, v) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw, vi) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres, vii) w związku z przedłużeniem terminu realizacji projektów i/lub zadań badawczych realizowanych przez Zamawiającego, b) zmiana miejsca dostawy, jednakże bez wzrostu wysokości wynagrodzenia umownego, c) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, zmian umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) bądź wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego, mających wpływ na sposób realizacji projektu (projektów) w zakresie wynikającym ze zmian przepisów i ww. dokumentów, d) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodująca konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, która nastąpiła w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT, e) zmniejszenie zakresu Umowy, a tym samym wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze i/lub istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, f) zmiana parametrów Materiałów w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Materiałów i/lub wprowadzenia Materiałów nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać, z zastrzeżeniem, iż zamiennik/równoważnik musi pochodzić od tego samego producenta, co pierwotnie zaoferowany w ofercie. Przesłanką niezbędną do takiej zmiany Umowy jest również brak wzrostu ceny danego Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianych w ten sposób Materiałów muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy, g) w przypadku zmiany numerów katalogowych Materiałów przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony przedmiot Umowy musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać, h) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej (zawartych) przez Zamawiającego umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) lub wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego, i) nieuzyskanie planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eitplus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o. o.
ul. Stabłowicka 147
54-066 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o. o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - projektu pn. Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach, realizowanego na podstawie umowy nr: POIG.01.01.02-02-002/08-00 zawartej dnia 01.12.2008r. w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet: 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii; Poddziałanie: 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych; - projektu pn. Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+, realizowanego na podstawie umowy nr: POIG.01.01.02-02-001/09-00 zawartej dnia 23.09.2009r. w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet: 2 Infrastruktura sfery B+R, Działanie: 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych optycznych i mechanicznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.90.00.00-4, 38.63.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych optycznych i mechanicznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.90.00.00-4, 38.63.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych optycznych i mechanicznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.90.00.00-4, 38.63.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych optycznych i mechanicznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.90.00.00-4, 38.63.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych optycznych i mechanicznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.90.00.00-4, 38.63.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych optycznych i mechanicznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.90.00.00-4, 38.63.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych optycznych i mechanicznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.90.00.00-4, 38.63.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych optycznych i mechanicznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.90.00.00-4, 38.63.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- ostawa odczynników do diagnostyki metodą spektometrii masowej
- Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników(switchy )
- PRZEBUDOWA W RAMACH ADAPTACJI, CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SALI NADZORU POZNIECZULENIOWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM ZAPLECZEM W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM (powtórka)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z pasywną ochroną przed zyskami ciepła w bud C13 PWr we Wrocławiu przy Wyb. St. Wyspiańskiego 23-25
- "Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.