Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Strzelce Opolskie: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego grysami na zimno w ilości 600 ton wbudowanego materiału
Numer ogłoszenia: 12436 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP) , ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, faks 077 4401701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego grysami na zimno w ilości 600 ton wbudowanego materiału.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego grysami na zimno w ilości 600 ton wbudowanego materiału Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów bazaltowych o granulacji np. 2/5, 5/8, 8/11 mm i kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej EK 1-70 niemodyfikowanej - na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego. Zamówienie obejmuje wbudowanie 600 ton materiału w ubytki nawierzchni dróg - w tym dróg miejskich oraz zamiejskich. Zadanie będzie realizowane dwuetapowo: Etap I - swym zakresem obejmuje wbudowanie 400 ton grysów; Etap II - swym zakresem obejmuje wbudowanie 200 ton grysów. W zależności od głębokości ubytku stosować należy następujące frakcje grysów: 1.przy remoncie rakowin i małych ubytków do 1 cm należy zastosować grys bazaltowy o frakcji 2/5 mm; 2.przy remoncie ubytków do 2 cm stosuje się grys bazaltowy frakcji 2/5 lub 5/8; 3.przy remoncie ubytków i wyboi o głębokości od 2 do 5 cm należy stosować zabudowanie warstwami tzn. dolna część wyboju należy zabudować grysem bazaltowym frakcji 5/8 lub 8/11 mm natomiast część górną (ścieralną) grysem bazaltowym frakcji 2/5 lub 5/8. Zakres remontu cząstkowego obejmuje: oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota - (w przypadku mocnego zabrudzenia skropienie wodą i wydmuchanie błota). spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejsca. wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego o frakcji w zależności od głębokości i powierzchni remontowanego miejsca z emulsją asfaltową. wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki warstwy ścieralnej. zasypanie pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm. zamiatanie - usunięcie luźnych grysów na terenie zabudowanym przy krawężniku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.46 - 45.23.31.46 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6.200,00 zł należy wnieść w pieniądzu na konto starostwa BS Leśnica O/Strzelce Opolskie 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Wadium można wnieść także w innych formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22, ust.1, ustawy Pzp. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy Pzp. Złożenie oferty zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców są następujące: posiada lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna sprzedaży lub inny sposób) do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: 1) Remonter typu Patcher posiadający własne zasobniki grysu i zbiornik na emulsję asfaltową - 1 szt. lub zamiennie 2) Remonter typu Patchmatic współpracujący z samochodem ciężarowym - 1 szt. 3) Samochód ciężarowy samowyładowczy - 1 szt. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych do oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać nw. dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby (osobę) składające ofertę: oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku 3 do SIWZ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wskazanych w pkt. 5) Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców - na Załączniku Nr 4 do SIWZ (w przypadku wykazania obcych jednostek należy dołączyć dokument potwierdzający możliwość dysponowania nimi), Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, pok. 308, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskie, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, sekretariat, pok. 206, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie finansowany ze środków Unii Europejskiej..
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Marka Prawego 8/2 oraz 8/4 w Strzelcach Opolskich".
- Usługa serwisowa i nadzór autorski nad systemami informatycznymi - MEDICOM SYSTEM i SIMPLE
- "Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenie miasta Strzelce Opolskie, w obszaru Park Leśny wraz z odbiorem i wywozem zebranych odpadów w 2025 r."
- "Pielęgnacja 34 szt. drzew w zabytkowym Parku Renardów w Strzelcach Opolskich".
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.