Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Kutno: Przystosowanie odpadów budowlanych do stanu umożliwiającego zastosowanie ich dla potrzeb utwardzenia dróg gruntowych Miasta Kutno.
Numer ogłoszenia: 124382 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2531225, 2531100, fax 024 2542836.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie odpadów budowlanych do stanu umożliwiającego zastosowanie ich dla potrzeb utwardzenia dróg gruntowych Miasta Kutno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi polegające na przystosowaniu odpadów budowlanych do stanu umożliwiającego zastosowanie ich dla potrzeb utwardzenia dróg gruntowych Miasta Kutno. Zakres zamówienia obejmuje: 1) załadunek i transport odpadów budowlanych, pozyskiwanych z terenów Miasta Kutno, głównie przy udziale osób zatrudnionych w ramach robót publicznych; 2) kruszenie specjalistycznym urządzeniem do frakcji umożliwiającej zastosowanie tłucznia do utwardzenia dróg gruntowych; 3) transport tłucznia, rozmieszczenie i zagęszczenie na wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego drogach gruntowych Miasta Kutno.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt II.1.1) ogłoszenia) oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: 1) specjalistycznym urządzeniem do kruszenia odpadów budowlanych do frakcji umożliwiającej zastosowanie tłucznia do utwardzenia dróg gruntowych - 1szt.; 2) ciągnikiem z ładowaczem czołowym - 1 szt.; 3) urządzeniem do zagęszczania rozłożonego kruszywa na drogach gruntowych - 1 szt.; 4) przyczepami - 3 szt., w tym: a) przyczepa transportowa o ładowności minimum 4 t - 1 szt.; b) przyczepa niska z zamkniętymi burtami o maksymalnej wysokości 160 cm - 1 szt.; c) przyczepa transportowa o wzmocnionej konstrukcji o ładowności minimum 10 t - 1 szt. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, określonych w ogłoszeniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców stosując formułę spełnia- nie spełnia. 1. Wykonawcy samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego: 1.1. Zamawiajacy uzna warunek pkt 1. ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 1.2. Zamawiajacy uzna warunek pkt 2. lit. a) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3. Zamawiajacy uzna warunek pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pracownikami lub wykaże w ofercie osoby, z którymi współpracuje na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych. 1.4. Zamawiajacy uzna warunek pkt 3. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt II.1.1) ogłoszenia) oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.5. Zamawiajacy uzna warunek pkt 4. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, o którym mowa w warunku. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, spółka cywilna): 2.1. Każdy z uczestników oferty wspólnej musi udokumentować, że samodzielnie spełnia warunki: 1) nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu (warunek z pkt 1. ogłoszenia); 2) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek z pkt 2. lit. a) ogłoszenia). 2.2. Zamawiajacy uzna warunek pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pracownikami lub osobami, z którymi współpracują na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych). 2.3. Zamawiajacy uzna warunek pkt 3. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt II.1.1) ogłoszenia) oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.4. Zamawiający uzna warunek pkt 4. w związku z pkt 2. lit. b) ogłoszenia za spełniony, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą, że dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, o którym mowa w warunku. 3. Uwaga: Zamiar Wykonawcy polegający na realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy nie wypełnia dyspozycji przepisu art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie jest wspólnym ubieganiem się o udzielenie zamówienia w rozumieniu tego przepisu. Złożenie zatem wspólnych oświadczeń i dokumentów wykonawcy i podwykonawcy nie potwierdzi spełniania warunków określonych przez Zamawiającego w pkt A. ppkt 1-4 ogłoszenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawca składa w/w dokument na wszystkich wspólników spółki cywilnej). Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych) dokument, o którym mowa wyżej musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do siwz (Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia); 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt II.1.1) ogłoszenia) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do siwz (Doświadczenie Wykonawcy); 4) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych) dokumenty, o których mowa w pkt 1) - 3) mogą złożyć wspólnie (np. na jednym formularzu). Natomiast dokumenty wskazane w pkt 4) są składane oddzielnie przez każdego uczestnika oferty wspólnej, z zastrzeżeniem, że Zamawiający dokona oceny spełniania warunku doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - łącznie. Ponadto: 3. oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do siwz); w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych składają wszyscy uczestnicy podmiotu poprzez złożenie przez każdego z wykonawców oddzielnie na odrębnych formularzach oświadczenia podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania takiego wykonawcy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4. ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6. ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 6. Dokument, o którym mowa w pkt 4. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 217 w Urzędzie Miasta Kutno, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ wynosi 12,00 PLN..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, pokój nr 201 - Kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej i kruszywa drogowego
- Odnowienie usługi serwisu i subskrypcji bezpieczeństwa dla urządzenia FortiGate 100F w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja dróg powiatowych"
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Szczecinie przy ul. Kruczej 17
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.