eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecBudowa ulicy Słowackiego wraz z łącznikiem do ul. Jana Pawła II - IV etap (budowa odcinka od ul. Sienkiewicza do ul. Wybickiego Grójcu)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Grójec: Budowa ulicy Słowackiego wraz z łącznikiem do ul. Jana Pawła II - IV etap (budowa odcinka od ul. Sienkiewicza do ul. Wybickiego Grójcu)
Numer ogłoszenia: 124422 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec , ul. Józefa Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 48 6643091, faks 48 6642103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Słowackiego wraz z łącznikiem do ul. Jana Pawła II - IV etap (budowa odcinka od ul. Sienkiewicza do ul. Wybickiego Grójcu).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedsięwzięcie obejmuje Budowa ulicy Słowackiego wraz z łącznikiem do ul. Jana Pawła II - IV etap (budowa odcinka od ul. Sienkiewicza do ul. Wybickiego Grójcu). Na obecnym etapie zostanie wykonana tylko konstrukcja nawierzchni ulicy Słowackiego i ulic krzyżujących się z nią oraz wzmocnienie nawierzchni materacem z kruszywa. Konstrukcja nawierzchni zostanie obramowana krawężnikiem stojącym, natomiast tam, gdzie przewiduje się zatoki postojowe, przejścia dla pieszych oraz zjazdy do posesji, krawężniki będą obniżone. Na zakończeniach nawierzchni przewiduje się ułożenie krawężników na płask. Na ulicy Słowackiego przewiduje się nawierzchnię bitumiczną. Przekrój poprzeczny na ulicy będzie daszkowy. Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe, woda opadowa dzięki zastosowanym spadkom podłużnym i poprzecznym będzie spływać do zaprojektowanych studzienek ściekowych, następnie do studzienek kanalizacyjnych i kolektora deszczowego. Na ulicy projektuje się nowe oświetlenie, które będzie powiązane z istniejącym. Na poprzednich etapach inwestycji została wykonana kanalizacja deszczowa wraz ze studniami rewizyjnymi i studzienkami ściekowymi, które na obecnym etapie będą odprowadzać wody opadowe z jezdni. W niektórych przypadkach może zajść konieczność regulacji wysokościowej wykonanych studni. Zakres realizacji robót drogowych: 1. Roboty przygotowawcze; 2. Roboty ziemne: a. wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. I-III z transportem urobku na odkład: - 6 561,1 m3; b. wykonanie nasypów mechanicznie w gruncie kat. I-III z gruntu uzyskanego z dokopu: - 5 070,0 m3; c. wykonanie materaca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na geosiatce obwiniętego geowłókniną separacyjną na gruncie słabonośnym: - 3 843,0 m2; 3. Podbudowy: a. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych; b. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego sortowanego dolomitowego lub kwarcytowego frakcji 0/63 o grub. 20 cm (KR1, KR2): - 2 702,0 m2; c. wykonanie warstwy wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa, grub. 15 cm (KR1, KR2): - 2 702,0 m2; d. wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/20 (KR2), grub. 7 cm: - 2 388,0 m2; 4. Nawierzchnia: a. wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16 (KR1), grub. 4 cm: - 314,0 m2; b. wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/16 (KR1), grub. 4 cm: - 314,0 m2;c. wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/16 (KR2), grub. 5 cm: - 2 388,0 m2; 5.Elementy ulic: a. ustawienie krawężników betonowych stojących o wymiarach 20x30x100cm na ławie betonowej z oporem: - 400,0 mb; b. ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 20x30x100cm, na ławie betonowej: - 320,0 mb; c. ustawienie krawężników betonowych leżących o wymiarach 20x30x100cm na ławie betonowej: - 27,0 mb. Dodatkowo: roboty wykończeniowe w tym umocnienie powierzchniowe poboczy i skarp, zabezpieczenie istniejących urządzeń infrastruktury technicznej, oznakowanie poziome i pionowe. Zakres realizacji robót oświetleniowych: Całość projektowanego oświetlenia kablowego L=(442+15)m będzie tymczasowo wydłużeniem istniejącego napowietrznego obwodu oświetlenia ul. Sienkiewicza. Projektowane oświetlenie stanowi 11 konstrukcji wsporczych typu S-80P (słupy metalowe ocynkowane o przekroju wielokąta foremnego lub kołowym) z oprawami SGS 102 i lampami typu SONT+150. Na słupach oprawy mocować na wysięgnikach L=2m. Dla wszystkich słupów stosować fundamenty prefabrykowane typu F-150. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:- dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do siwz.; - przedmiary robót- załącznik nr 10 do siwz.; - kosztorysy ofertowe - załącznik nr 11 do siwz ; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do siwz.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone wykonawcy, o ile wystąpią okoliczności uzasadniające wykonanie robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego prac, z których ewentualnie zmuszony byłby zrezygnować na każdym etapie realizacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 20 000,00 zł w formie przewidzianej ustawą PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 47 1240 5703 1111 0000 4899 2268

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma wykazać się należytym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych ( w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie) co najmniej: 2 robót, polegających na budowie drogi o wartości 900 000,00 zł brutto każda z robót wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących tych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz co najmniej: 2 robót, polegających na budowie oświetlenia ulicznego o wartości 50 000,00 zł brutto każda z robót wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących tych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma wykazać, że dysponuje: układarką - min. 2 szt, walcem - min. 2 szt., skrapiarką

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą przewidzianą jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej oraz co najmniej jedną osobą przewidzianą jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności elektrycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz ofertowy (na załączonym druku) wraz z kosztorysami ofertowymi, powstałymi na podstawie załączonych kosztorysów ofertowych;2)potwierdzenie wniesienia wadium; 3)informacje o podmiocie wspólnym - jeśli dotyczy; 4)pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gminagrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Grójcu, ulica Piłsudskiego 47, pok. nr 10, 05-600 Grójec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 12:15, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Grójcu, ulica Piłsudskiego 47, pok. nr 22- Sekretariat, 05-600 Grójec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.