Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-23
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego oraz drukarki laserowej kolorowej
w podziale na pakiety:
Pakiet I: Dostawa komputerów stacjonarnych (2 szt.), monitorów panoramicznych LCD (2 szt.) oraz drukarki laserowej kolorowej (1 szt.)
Pakiet II: Dostawa komputera stacjonarnego ( 1 szt.) oraz monitora panoramicznego LCD (1 szt.)
Numer ogłoszenia: 124430 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk , ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293221, faks 022 6296302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miiz.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.miiz.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka naukowo-badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz drukarki laserowej kolorowej w podziale na pakiety: Pakiet I: Dostawa komputerów stacjonarnych (2 szt.), monitorów panoramicznych LCD (2 szt.) oraz drukarki laserowej kolorowej (1 szt.) Pakiet II: Dostawa komputera stacjonarnego ( 1 szt.) oraz monitora panoramicznego LCD (1 szt.).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz drukarki laserowej kolorowej w podziale na pakiety: Pakiet I: 2 sztuk komputerów stacjonarnych (jednostka centralna z oprogramowaniem, mysz komputerowa, klawiatura, listwa antyprzepięciowa), 2 sztuk monitorów panoramicznych LCD oraz 1 sztuki drukarki laserowej kolorowej, Pakiet II: 1 komputera stacjonarnego (jednostka centralna z oprogramowaniem, mysz komputerowa, klawiatura) oraz 1 monitora panoramicznego LCD.spełniające wymagania techniczne określone w załącznikach nr 2.1, 2.2. Oprogramowania muszą być wyrobem licencjonowanym, co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy sprzętu. Podane parametry techniczne są minimalnymi i ich nie spełnienie powoduje odrzucenie oferty. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętych pakietem I do Muzeum i Instytutu Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, b) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętego Pakietem II do Stacji Badawczej Fauny Karpat, ul. Ogrodowa 10, 38-700 Ustrzyki Dolne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.10-8, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. posiadania wiedzy i doświadczenia; c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na wykonanie zamówienia; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) poprzez oferowane dostawy spełniają wymagania określone w części VIII SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części VIII SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, co najmniej dwóch dostaw, o łącznej wartości nie mniejszej niż dla Pakietu I - 15.000 złotych brutto, dla Pakietu II - nie mniejszej niż 3.200 złotych brutto, z podaniem dat ich wykonania , odbiorców i wartości, wg Załącznika nr 5.1-5.2 do SIWZ. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać dostawy wykonane w tym okresie, 2) co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca wykonał dostawy , ujęte w ww. wykazie, z należytą starannością.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach, co najmniej takich jak model oferowany lub, który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie; 3) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miiz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum i Instytut Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum i Instytut Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, pok 100 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczące pakietu I realizowane w ramach Projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach Działania 2.3, Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki Poddziałania 2.3.2 Projekty w zakresie rozwoju zasobów informacyjnych nauki w postaci cyfrowej, pt., Repozytorium cyfrowe Instytutów Naukowych nr UDA POIG.02.03.02-00-043/10, umowa z dnia 22.11.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oraz drukarki laserowej kolorowej w podziale na pakiety: Pakiet I: Dostawa komputerów stacjonarnych (2 szt.), monitorów panoramicznych LCD (2 szt.) oraz drukarki laserowej kolorowej (1 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz drukarki laserowej kolorowej w podziale na pakiety: Pakiet I: 2 sztuk komputerów stacjonarnych (jednostka centralna z oprogramowaniem, mysz komputerowa, klawiatura, listwa antyprzepięciowa), 2 sztuk monitorów panoramicznych LCD oraz 1 sztuki drukarki laserowej kolorowej, spełniające wymagania techniczne określone w załącznikach nr 2.1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.10-8, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawę sprzętu komputerowego oraz drukarki laserowej kolorowej w podziale na pakiety: Pakiet II: Dostawa komputera stacjonarnego ( 1 szt.) oraz monitora panoramicznego LCD (1 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz drukarki laserowej kolorowej w podziale na pakiety: Pakiet I: 2 sztuk komputerów stacjonarnych (jednostka centralna z oprogramowaniem, mysz komputerowa, klawiatura, listwa antyprzepięciowa), 2 sztuk monitorów panoramicznych LCD oraz 1 sztuki drukarki laserowej kolorowej, spełniające wymagania techniczne określone w załącznikach nr 2.2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w podziale na 5 części zamówienia
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Zakup laptopów na potrzeby projektu ALMA.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.