eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonywanie czynności Inwestora Zastępczego w ramach realizacji inwestycji dot. budowy hali kupieckiej wraz z częścią biurowo - usługową w obrębie ulicNamysłowskiej, Dolnej oraz Jedności Narodowej we Wrocławiu - w ramach Wrocławskiego Centrum Wspierania P

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-05

Wrocław: Wykonywanie czynności Inwestora Zastępczego w ramach realizacji inwestycji dot. budowy hali kupieckiej wraz z częścią biurowo - usługową w obrębie ulic: Namysłowskiej, Dolnej oraz Jedności Narodowej we Wrocławiu - w ramach Wrocławskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 124438 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42757 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A., ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 783 53 10, faks 0-71 783 53 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie czynności Inwestora Zastępczego w ramach realizacji inwestycji dot. budowy hali kupieckiej wraz z częścią biurowo - usługową w obrębie ulic: Namysłowskiej, Dolnej oraz Jedności Narodowej we Wrocławiu - w ramach Wrocławskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na wybudowaniu hali kupieckiej wraz z częścią biurowo-usługową w ramach Wrocławskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości przy ul. Namysłowskiej, Dolnej, działka nr 11, 14/5, AM-11, obręb Plac Grunwaldzki. 1. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod podstawowy: 72224000-1 usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 74264000-7 usługi zarządzania budową Kody dodatkowe: 72510000-3 usługi doradcze wspierane komputerowo, 74000000-9 usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne, 74200000-1 usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne, 74230000-0 usługi inżynierskie, 74231000-7 doradcze usługi inżynieryjne i budowlane, 74231540-4 usługi nadzoru budowlanego, 74232400-8 usługi mierzenia ilości 74262000-3 usługi nadzoru budowlanego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w projekcie umowy oraz zgodnie z ofertą. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. 4. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w następujących etapach: I etap - pełnienie roli Członka Komisji Przetargowej Zamawiającego w postępowaniu na wyłonienie Generalnego Wykonawcy w formule projektuj i buduj II etap - zarządzanie projektem, tj. czynny udział przy opracowywaniu dokumentacji technicznej zgodnie z zapisami pfu i SIWZ Generalnego Wykonawcy oraz kontrolowanie prac archeologicznych, które Generalnego Wykonawca winien wykonać w trakcie opracowywania dokumentacji, jako prace przygotowawcze nie wymagające pozwolenia na budowę. III etap - nadzór prac związanych z realizacją inwestycji od momentu uzyskania pozwolenia na budowę do momentu rozliczenia inwestycji. IV etap - usługi w zakresie gwarancji - 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.40.00-1, 74.26.40.00-7, 72.51.00.00-3, 74.00.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Miastoprojekt Wrocław Sp. z o.o., ul. Oławska 17, 50-123 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 625000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 752740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 378200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 752740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.